dgrejtest pravi:
tvoj fotr se moti u ibr!
fiat je prvi zacel s turbo dzli z direktnim vbrizgom. torej jtd oz po nemsko tdi. sam niso znal to dobr skomercializirat (tko k nemci)!
kok je pa razlike med jtd in td bos pa najvec tvedu, ce mal po netu pobrskas... sam po moje so vsi bravoti jtd, tipoti so bli pa td. glede tega nism zihr.
lp!
pero
bravo je sigurno 1,9 TD in 1,9 JTD
glavna razlika je v konjih, 100 proti 105 (v prid JTD-ja), naj bi pa (najverjetneje za ostali del trga) obstajal tud 75KS motor v 1,9 TD bravotu. Specifikacije zadnjega, 75KS motorja bom zanemaru, k ne vem ce se ga pri nas dobi (enako je pr 1.6 motorju, obstaja 103KS izvedba in 90 za drug trg al je clo avtomatik to, nism sure).
Torej, razlike:
Kompresijsko razmerje -> JTD: 18.45 : 1 ----- TD: 21.0 : 1
Moc pri obratih -> JTD: 77 (105)/ 4000 ----- TD:74 (100)4200
Navor -> Oba 200nM, JTD pri 1500 obratih, TD pri 2250
Prestavna razmerja so ista.
Koncna -> JTD: 187km/h ----- TD: 182km/h
Pospešek -> JTD: 10,4 sec ----- TD: 10,8 sec (WTF? hitrej ko moj

)
Poraba (mesto/izven mesta/kombinirano) ->
JTD: 7.2 / 4.4 / 5.4 ----- TD: 8.5 / 5.2 / 6.4
vec pa ne bi vedu :P
[Sporočilo uredil/a DrSergioDJ na dan 17.12.2002 ob 16:24 GMT]