Stran 1 od 4

NOS

Objavljeno: To mar 26, 2002 6:24 pm
Napisal/-a Clementino
Rekli boste: Še eden ki je gledal hitri in drzni, ampak a obstaja pri nas kak strokovnjak ki bi znal to montirat. In potem še šofer, ki bi imel j***a in denar to furat?

Re: NOS

Objavljeno: To mar 26, 2002 9:03 pm
Napisal/-a dobek
nos?
nos kaj?

ne vem...ne razumem kaj si mislil... (mogoce sem samo zup, samo...)

Re: Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 12:52 am
Napisal/-a Audi
dobek pravi:
nos?
nos kaj?

ne vem...ne razumem kaj si mislil... (mogoce sem samo zup, samo...)





Kratica NOS (NITRO OXSIDE SISTEM) upam da razumeš!!

Mislim da je tega v Sloveniji zelo zelo malo.

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 6:39 am
Napisal/-a vladek
tega v sloveniji sploh se vidu nisem. Je pa problem, da po vsaki uporabi NOSa potrebujes skoraj generalno motorja, ker ti v bistvu konje podvoji za tistih 10 sekund. Materiali prevec trpijo ... samo uzitek pa je :)

Pa mogoce je malo predrago, pa prenevarno. Polovico NOS ucinka lahko dosezes s turbino ali dvema, ce poznas koga ki ti bo preprogramiral ... da se jih ogromno navit ...

LP

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 8:33 am
Napisal/-a Pero
Za kateri avto to rabiš? Bi se dal kej zment...

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 9:26 am
Napisal/-a BiMMER
Pero poznaš koga ki bi mi turbino noter dal! Kok al je 3k EUR dost za tako stvarco??? Sej nevem, kaj je pa treba zamenjat to vse, hladilnik sem vidu da pride direkt v uno režo v odbijaču. Kaj je treba še zamenjat???

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 10:10 am
Napisal/-a vladek
http://www.avtomobilizem.com/viewtopic.php?TopicID=127

tukaj je pero ze pisal kaj vse je potrebno menjati pri vgardnji turbine oz kaj je priporocljivo narediti. S 3k DEM ne prides skozi ...nekje sem zasledil da je tam okoli 8k minimum. Vem da vgradnja turbine za megana 1.6 16V pride okoli 10.000 - 12.000 DEM

LP

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 2:21 pm
Napisal/-a Pero
Bimmr: turbina se TEORETICNO lahko da v vsa avto, v praksi je pa dosti ceneje ce si kupiš mocnejši avto. Tudi ce boš najdu kakšen kit bo še vedno drago...

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 3:22 pm
Napisal/-a Serđo™
jst tud hocem turbino!! :) (ok, bom dal mir..k ze mam svojo temo o tem odprto :P )

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 5:55 pm
Napisal/-a dobek
eh...pol pa reci nitro :)

jah...ne vem ravno ce se splaca, ker je res treba potem skoraj generalko motorja nardit

nitro namrec drasticno poveca kompresijsko razmerje (do te mere, da skoraj ventili odletijo), pa tud temperatura se poveca

lahko pa tud preko neta narocis (ne vem tocno kje sem nasel) kompleten set, pa potem samo "flasko" menjavas

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 6:36 pm
Napisal/-a Pero
Nep, dobek narobe!

Pri nitrotu imaš flaško z dušikovim oksidom in dodaten dovod goriva.

Ko dodatni NO pride v motor (expanzija) se shladi in omogoci da se doda dodatna kolicina bencina. Ob vžigu se pa NO razpade na dušik in Kisik, ta pa zgoreva z dodatnim bencinom = vec moci.

V praksi se rabi kar nekaj obratov prilagojen vžig...pa stvar je sorazmerno ne ekonomicna, torej deluje samo krajši cas. Prirastek je pa odvisen od prostornine motorja, oziroma koncne moci.

Ventili ponavadi ne grejo, lahko pa ''prepiha'' tesnilo glave, bate...

Scer pa, a cmo sestavt kakšen avto z NOS?

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 7:19 pm
Napisal/-a Serđo™
evo me..tuki..hey..!!!! Jst se javim takoj :D (ceprov bi mel raj turbino ) :)

Re: Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 8:58 pm
Napisal/-a dobek
DrSergioDJ pravi:
evo me..tuki..hey..!!!! Jst se javim takoj :D (ceprov bi mel raj turbino ) :)



lahko mojega...cez kaka 4 leta, ko ga odplacam :D


hja pero...pa sem se spet nekaj naucil ;)

kaj pravis...bomo sube menjali za 15kg jeklenke? :) pa bomo pol zgledali kot poljaki, ko se s plinjarami vozijo :D

[Sporočilo uredil/a dobek na dan 27.03.2002 ob 21:04 GMT]

Re: NOS

Objavljeno: Sr mar 27, 2002 9:51 pm
Napisal/-a SCooBY
gremo eno lado samaro do konca naspiderat-č kakšn del gre ga itak dobiš za đabe:)

Re: NOS

Objavljeno: Če mar 28, 2002 9:08 am
Napisal/-a Pero
hehe Samara bi bla zakon. Stane prakticno nic, pa ce jo razstreliš se da dobit drug motor... Bom mal pogledu kaj je treba narocit :D Ce ma pa doma kdo Samaro 1,5 naj jo pa prišpara in ne mece stran ;)

Re: Re: NOS

Objavljeno: Če mar 28, 2002 3:19 pm
Napisal/-a Serđo™
Pero pravi:
hehe Samara bi bla zakon. Stane prakticno nic, pa ce jo razstreliš se da dobit drug motor... Bom mal pogledu kaj je treba narocit :D Ce ma pa doma kdo Samaro 1,5 naj jo pa prišpara in ne mece stran ;)


evo ene primerne :)

http://www.avto.net/Rabljena/RabljenaP.asp?A=&id=50755

Re: NOS

Objavljeno: Pe mar 29, 2002 10:59 am
Napisal/-a Pero
Predraga, ne recem kolk je vredna za pravo vožnjo, ampak take bolj boge z 1/2 leta registracije so od 0 do nekaj 100 EUR.

Re: Re: NOS

Objavljeno: Pe mar 29, 2002 8:04 pm
Napisal/-a Serđo™
Pero pravi:
Predraga, ne recem kolk je vredna za pravo vožnjo, ampak take bolj boge z 1/2 leta registracije so od 0 do nekaj 100 EUR.

ja...ma ta ma ze "sport" opremo... :)

Re: NOS

Objavljeno: Pe mar 29, 2002 10:58 pm
Napisal/-a SCooBY
matr je huda-lbezn na pru pogled:D:D:D
si predstavlate, da ma tm ene 150hp, pa remus, pa podobno p*******o??? se bojo bejbe limale na avto d jih bomo komi dol praskal:D:D:D:D:D:D

Re: NOS

Objavljeno: So apr 13, 2002 7:27 pm
Napisal/-a MatrixMPI
Odvisno kakšen sistem bi rad vgradil v avto. Suhi al mokri? Pa kakšno prostornino ma mašina.
Če boš vgradil v 1.6 litrsko mašino sistem, ki ima 50 dodatnih konjev(50-shot) potem ne rabiš menjat drugega kot sklopko(pa še to ni nujno, če ne rabiš stvari prav pogosto).

N2O je fora sam v tem kot je reku kolega že zgorej, da da dodaten kisik v motor, ki ga ponavadi primankuje, da bi gorivo popolnoma oksidiralo. N2O sam po sebi, v normalnih okoliščinah(se pravi sobna temperatura, pritisk) je negorljiv oz. zelo, zelo stabilen plin. Ko pa pride v motor(200psi, 600-800C) pa razpade na čisti kisik in dušik. In ta kisik je tista stvar, ki da mašini dodatne konje in dodaten navor.
In če ni dost goriva v valju v trenutku ko vbrizgaš N2O maš lohka prov hitro luknjo v motorju(od vročine, bat, ventili se topijo). Zato je mokri sistem dost boljši kot pa suhi.

[Sporočilo uredil/a MatrixMPI na dan 13.04.2002 ob 19:45 GMT]