SEVERcek je napisal/-a:Ve mogoče kdo kolk bi prišla turbina (magar rabljena) za berlingota 1.6i 16V 110KM?
Ker čip ma bol mali efekt na bencinarjih cena je pa kr visoka
Pa če bi bil velik poseg v avto? Beri sem odvisen od njega in nemorem dolgo bit brez njega. Pa se vprasanje ki me najbolj zanima: Kolk KM bi pol blo?
10X & LP
Eni si predstavljate upgrade turbo kokr, da bi šel v trgovino po kruh,ampak se prekleto motite.
Misliš, da kupiš samo turbino, ter je zadeva rešena, si že kdaj sploh videl turbino, turbo kolektor itd..??
Pa začnemo pri začetku, najprej moreš vedet kakšno kompresijo imaš na avtu, po mojem mnenju bi mogu najprej znižat kompresijosko razmerje ali z drugimi bati ( a lot of money) al pa kot eno poceni alternativo tesnilo dihutnge na glave dat debelejše..
Potem, kdo ti bo naredil turbo kolektor za tvoj avto?
Potem rabiš tudi večje injektorje, da zagotoviš pravilen dotok goriva, originalni so premajhni.
Kdo ti bo delal piping, vse cevi od turbine skozi intercooler ter do sesalnega kolektorja..Rabis tudi intercooler, oz ni potrebno, ampak dobro pa je..
Rabis tudi kaksen diverter valve, ali blow off ventil..
In nenazdanje, kdo ti bo delal elektroniko za tvoj avto?
Eni si to res predstavljate, tako kot need for speed enostavno stage 1 upgrade turbo, gres v trgovino kupis, zmontiras in vozis..Ampak realnost je dalec od teorije..
Zato se tak poseg ne splača..
Da ne pozabim omenjat, da rabiš potem še močnejšo sklopko, zavore itd..
Plus tega, da ce bi ze sel v tak projekt, je velika verjetnost, da bi ti s casom povilo kaksne ojnice..Ker ta motor se zdalec ni narejen, beri predemenzioniran za taksno povisanje moči..
Ter se nekaj, nekdo je govoril o + 60HP, na kaksni osnovi si nasel to cifro..Vse je odvisno od denarja ki ga vlozis v avto, turbino forged internalsov itd..Za pravo ceno se da spravit iz tega motorja dosti več..Če je to smiselno delat na dostavnem avtu je pa stvar vsakega posameznika..