Stran 1 od 1

Test Chip Tuning rešitev za turbo motorje

Objavljeno: Po maj 10, 2004 5:22 pm
Napisal/-a INFINITI
Ekola tukaj sta 2 testa ki ju je opravil Nemški cajtung AutoBild.
Mislim da bojo vsi zainteresirani za dotične predelave lahko tukaj našli precej odgovorov kar se tiče rezultatov in posledic takšnih posegov, še posebej zanimiv pa je komentar glede izgovora ki ga tunerji največkrat izrabijo
"saj to je isti (100km in 115KM) motor, mi samo izrabimo potencijal"
Skratka veliko odgovorov:

Test Čipkov za Bencinarje:
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... el_id=5183

Test Čipkov za Dizlne
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... el_id=1689



Prijetno branje in bodite pozorni na to kar piše v textu preden komentirate kar koli

LP

Objavljeno: Po maj 10, 2004 5:24 pm
Napisal/-a _spirit_
Žal ne razumem nemško :sadd

Objavljeno: Po maj 10, 2004 6:00 pm
Napisal/-a Jasmy
Neki razumem neki ne, ampak vseen bi prosla za slovenski prevod.

Objavljeno: Po maj 10, 2004 6:13 pm
Napisal/-a Pugi
Nič nisn bral, čakam na slo verzijo, ampak nekako imam občutek, da bomo spet slišali isto zgodbo v 5025ti verziji... Eh :roll:

Objavljeno: Po maj 10, 2004 6:39 pm
Napisal/-a monster_d
Ble ble... nimam kam dat cipa :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Po maj 10, 2004 6:41 pm
Napisal/-a INFINITI
Zlo na kratko: ugotovili so da chipanje zelo dobro dvigne "moč", posledice pa so vedno uničevanje motorja, turbine in pogonskih sklopov kot so menjalnik, sklopka, pogonske gredi. Komentar je tudi bil da je edina skupna stvar ki jo imata tako 1.8T motor z 150KM ali 225 KM; blok motorja, vse drugo kar pa je je iz drugih materijalov in ima drugačne lastnosti. Največji problem so omenili pa je pregrevanje, ker intercooler ne uspeva hladiti zraka pod povečanimi pritiski, in se potem dobesedno topijo batni obročki in podobno.
Suma sumarum - drag špas za kratek čas - to je bila ugotovitev AutoBilda

LP

Objavljeno: Po maj 10, 2004 6:53 pm
Napisal/-a Pugi
Se pravi nič novega....

Objavljeno: Po maj 10, 2004 9:46 pm
Napisal/-a SomebodyX
se pravi na TT 1.8 180km se splača ali ne?

Objavljeno: Po maj 10, 2004 9:50 pm
Napisal/-a INFINITI
SomebodyX je napisal/-a:se pravi na TT 1.8 180km se splača ali ne?


Hmm, preberi članek v celoti in ugotovi sam če se glede na svoj stil vožnje in denarnico

Objavljeno: Po maj 10, 2004 11:05 pm
Napisal/-a monster_d
Naj ze nekdo poprav naslov teme (moderator ali pa infiniti) -> Test Chip Tuning rešitev za trubo motorje
LP

Objavljeno: Po maj 10, 2004 11:22 pm
Napisal/-a s.Hio
infiniti je napisal/-a:
SomebodyX je napisal/-a:se pravi na TT 1.8 180km se splača ali ne?


Hmm, preberi članek v celoti in ugotovi sam če se glede na svoj stil vožnje in denarnico


Ce das se vecji intercooler gor imas se kaksno moznost da motor prezivi vec casa, ce ne pa ne, pa tud injektorje moras zamenjat, no chip tuning je koncno zelo drag sport, tako kot sportni fedri, ki ne pripomorejo nic, ce nimas se amortizerjev predelanih.

Objavljeno: To maj 11, 2004 4:52 pm
Napisal/-a greddy
tako kot sportni fedri, ki ne pripomorejo nic, ce nimas se amortizerjev predelanih.


Vidim, da govoris iz lastnih izkusenj..verjtno se se nisi peljal z avtom, ki ima pomenjane samo fedre.. :x

Objavljeno: To maj 11, 2004 5:07 pm
Napisal/-a Shatzy
Ok jst zdej nism šou tega brt...sam...a mislte da bi recimo povečanje iz 90 na 110 (govorim PSA 2.0 HDI motor) res tok škodl motorju?

Objavljeno: To maj 11, 2004 10:38 pm
Napisal/-a X-Hair
Shatzy je napisal/-a:Ok jst zdej nism šou tega brt...sam...a mislte da bi recimo povečanje iz 90 na 110 (govorim PSA 2.0 HDI motor) res tok škodl motorju?


Ze prevec pogosta vprasanja, ki nima nobeden konkretnega odgovora kako pa kaj.

Skoduje ali ne skoduje. Seveda skoduje, sploh ce lastnik ne uposteva nekaj pravil turbo motorjev, potem to sploh velja. Clanka nisem bral, sploh ce je v nemscini :roll:, ampak so avtomobili z ze vec kot 200.000km ki so bili chipi menjani ze od samega zacetka pa do sedaj nobenega problema. Ehhh...tako bom rekel, kakrsen lastnik taksen avto.

Objavljeno: To maj 11, 2004 10:40 pm
Napisal/-a Shatzy
Sprašujem zato, ker so gor nekateri govoril o povečanju moči za več kot 50 žrebcev, jst pa ciljam "samo" na + 20...pa glede na to, da citroen ma dva HDIja enga 90 pa enga 110 konjskega, se mi zdi da povečanje moči 90 konjskemu ne bi smel tok drastično vplivat na menjalnik, sklopko in ostale dele...al pa tut ne...a obstaja kkšna stran kjer lahko v detajle primerjaš motorje?

Objavljeno: To maj 11, 2004 10:42 pm
Napisal/-a nightrider31
:roll: :roll: se strinjam :bow

Objavljeno: To maj 11, 2004 11:28 pm
Napisal/-a Pugi
greddy je napisal/-a:
tako kot sportni fedri, ki ne pripomorejo nic, ce nimas se amortizerjev predelanih.


Vidim, da govoris iz lastnih izkusenj..verjtno se se nisi peljal z avtom, ki ima pomenjane samo fedre.. :x


Ja, shio, kle si pa u skalo... :roll: