Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

učinek športnih filtrov

Napisal/-a torstorm Sr maj 12, 2004 7:09 am

Naj vsak napiše kako se mu obnese športni filter glede na performanse, ali mu avto gre boljše, kateri avto ima,...kakšen filter.
 
Uporabniški avatar
Toni-saxo
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: Pe jun 27, 2003 7:46 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Toni-saxo Sr maj 12, 2004 7:18 am

saxo 1.1 :twisted: TULIII kot sam vrag ce gre pa kej bol mors pa sam probat, ti ne znam povedat
Slika
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Sr maj 12, 2004 7:56 am

Uglavnemda da glas mašina od sebe zarad filtra, pa da ga ni treba menjat, da ga sam opereš. To sta že dve prednosti.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr maj 12, 2004 9:13 am

Meni je moj bivsi Clio 1.4 z sportnim filtrom dal obupno dober glas pa se nekak se mi zdi da je bil avto mal bol mocen v visjih obratih nad 5.000. Bolj diha kot recejo 8)
Zadnjič spremenil noobie, dne Sr maj 12, 2004 9:33 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Be happy
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Sr maj 12, 2004 9:27 am

VW polo 1.4 60KM športni filter K&N zelo zadovoljen z filtrom, ki da res lep zvok od sebe, pa tudi avto malenkost bolj diha :D drugih razlik ni.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Sr maj 12, 2004 2:02 pm

Moj Cliač 1.4 Mk1 ma definitivno boljši zvok in pa tudi bolj štarten je.Fina zadevca.
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Sr maj 12, 2004 2:06 pm

Sm čakam kdaj se bo začelo kreganje :D
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr maj 12, 2004 2:48 pm

Ah tukaj povemo samo svoje mnenja. Ni razloga za kreganje 8)
Be happy
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr maj 12, 2004 2:55 pm

Men pršpara 1h dela za zamenjavo papirnatega na 5k km (oziroma takrat ko je bil zamazan) :lol:

Zvok je mal hujš, pa mašina se mal lepš zavrti. Bo pa treba še par stvarc spremenit na dovodu zraka/vbrizgom.
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Re: učinek športnih filtrov

Napisal/-a 1.8T Sr maj 12, 2004 4:17 pm

torstorm je napisal/-a:Naj vsak napiše kako se mu obnese športni filter glede na performanse, ali mu avto gre boljše, kateri avto ima,...kakšen filter.


Naj dodam moja skromna opazanja... kot so ze drugi povedali, lazje se zvrti in vse ostalo, edino pazi na dovod mrzlega zraka. Spodnji graf je narejen iz VAG-COM podatkov, lokacija pa gorenjska avtocesta. Zunaj je bilo 20 stopinj celzija, pod havbo pa konicni filter brez dotoka mrzlega zraka.

Slika

Kot je razvidno iz sheme, je temno modra crta pozicija pedala za gas, zelena so obrati, rdeca, najpomembnejsa pa temperatura. Kot lahko vidis, se ob obremenitvi povzpne do 64 stopinj, kar je 44 stopinj vec kot okolica. Verrrry bad. Posledicno tudi avto nikamor ni sel, napol mrtev, kot je razvidno iz svetlomodre crte, katera ponazarja hitrost...

my .2 cents worth.

/jan
 
Uporabniški avatar
Alencek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe maj 07, 2004 9:40 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a Alencek Sr maj 12, 2004 4:20 pm

A maš še kako shemo ko pa je bil spelan dotok hladnega zraka da se vidi razlika???
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr maj 12, 2004 4:59 pm

odkar sem dal filter noter, ugotavljam, da je avto bolj prožen, ko stisnem gas, se hitreje in malo bolj drastično odzove na željene pospeške

drgač pa je hyundai getz 1,3 12v

ajd, se vidimo :D
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr maj 12, 2004 5:01 pm

Alencek je napisal/-a:A maš še kako shemo ko pa je bil spelan dotok hladnega zraka da se vidi razlika???


Nimam, bom pa v kratkem naredil luknjo v havbo (Impreza WRX STi stil), pa bom takrat opravil isto meritev ter dal grafek za primerjavo. Teoreticno bi moralo vsaj ene 15 stopinj znizati temperaturo...

Jan
 
Uporabniški avatar
febo
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So feb 28, 2004 6:48 pm
Kraj: bled

Napisal/-a febo Sr maj 12, 2004 5:15 pm

regy ker filter pa maš v getzu.a maš mogoč kšno slikco kuko zgleda.
lp
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr maj 12, 2004 8:13 pm

sem danes testiral notranjega in zunanjega k&n.Zunanji konusni je bil ločen od mašine s toplotno izolacijo, speljana pa še je bila zraven cev premera 5 cm za hladen zrak.Polek filtra sem namestil senzor termometra.Meril sem pospeške ,pa še je najbolj pomagal vgradni športni filter.Pri konusnem še je šlo slabše kot z originalnim.Konusnega nisem mogel nikakor ločiti od temperature.Temperatura se je gibala okrog 38 stopinj (avto redno segret),pri notranjem pa okrog 19 stopinj.Pri vgradnem filtru sem imel v kišto zvrtano luknjo in vanjo napeljano dodatno cev za zrak.

Ne vem zakaj je šlo z konusnim slabše,čeprav je bila višja temperatura gre skoz njega lahko dosti večji pretok od ostalih dveh filtrov.Verjetno predstavlja oviro AIR MAS senzor. :wink:
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr maj 12, 2004 8:14 pm

febo je napisal/-a:regy ker filter pa maš v getzu.a maš mogoč kšno slikco kuko zgleda.
lp


K&N original za getza 1,3 baje

slikco... bomo kaj probali poslikat

kaj pa ti furaš zaen avto?
Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr maj 12, 2004 8:20 pm

Clio 1.2 60KM, isto k pr vecini mal bolsi zvok pa mal bolj proznostna masina, kaksne gromozanske razlike pa ni oz. jo ne opazim. Nameravam ga pa v odbijac dat pa pol polirano cev spelat na masino bomo vidl ce bo polj kaksna razlika.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
dete
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Ne maj 02, 2004 6:14 pm

Napisal/-a dete Sr maj 12, 2004 8:56 pm

petka 1.1 (sej že tak al tak nikomor ne gre): malo boljši glas, bolj se zvrti v obratih (če sm sam jest notr), če jih je pa 5 je pa avto "mrzu"
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Če maj 13, 2004 2:58 pm

no ja k glih vsi hvalte filtre...moj kolega se je sprašvou kako mu avto tolk žre? Pa se je spomnu pa dau filter ven...in kaj je ugotovu? 130 KM VEČ NARDI BREZ NJEGA
(avto ibiza 1.6, 100km)

LP
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov