Stran 1 od 4

učinek športnih filtrov

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 7:09 am
Napisal/-a torstorm
Naj vsak napiše kako se mu obnese športni filter glede na performanse, ali mu avto gre boljše, kateri avto ima,...kakšen filter.

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 7:18 am
Napisal/-a Toni-saxo
saxo 1.1 :twisted: TULIII kot sam vrag ce gre pa kej bol mors pa sam probat, ti ne znam povedat
Slika

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 7:56 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Uglavnemda da glas mašina od sebe zarad filtra, pa da ga ni treba menjat, da ga sam opereš. To sta že dve prednosti.

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 9:13 am
Napisal/-a noobie
Meni je moj bivsi Clio 1.4 z sportnim filtrom dal obupno dober glas pa se nekak se mi zdi da je bil avto mal bol mocen v visjih obratih nad 5.000. Bolj diha kot recejo 8)

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 9:27 am
Napisal/-a acid
VW polo 1.4 60KM športni filter K&N zelo zadovoljen z filtrom, ki da res lep zvok od sebe, pa tudi avto malenkost bolj diha :D drugih razlik ni.

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 2:02 pm
Napisal/-a Kiko
Moj Cliač 1.4 Mk1 ma definitivno boljši zvok in pa tudi bolj štarten je.Fina zadevca.

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 2:06 pm
Napisal/-a Omelo
Sm čakam kdaj se bo začelo kreganje :D

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 2:48 pm
Napisal/-a noobie
Ah tukaj povemo samo svoje mnenja. Ni razloga za kreganje 8)

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 2:55 pm
Napisal/-a TITan
Men pršpara 1h dela za zamenjavo papirnatega na 5k km (oziroma takrat ko je bil zamazan) :lol:

Zvok je mal hujš, pa mašina se mal lepš zavrti. Bo pa treba še par stvarc spremenit na dovodu zraka/vbrizgom.

Re: učinek športnih filtrov

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 4:17 pm
Napisal/-a 1.8T
torstorm je napisal/-a:Naj vsak napiše kako se mu obnese športni filter glede na performanse, ali mu avto gre boljše, kateri avto ima,...kakšen filter.


Naj dodam moja skromna opazanja... kot so ze drugi povedali, lazje se zvrti in vse ostalo, edino pazi na dovod mrzlega zraka. Spodnji graf je narejen iz VAG-COM podatkov, lokacija pa gorenjska avtocesta. Zunaj je bilo 20 stopinj celzija, pod havbo pa konicni filter brez dotoka mrzlega zraka.

Slika

Kot je razvidno iz sheme, je temno modra crta pozicija pedala za gas, zelena so obrati, rdeca, najpomembnejsa pa temperatura. Kot lahko vidis, se ob obremenitvi povzpne do 64 stopinj, kar je 44 stopinj vec kot okolica. Verrrry bad. Posledicno tudi avto nikamor ni sel, napol mrtev, kot je razvidno iz svetlomodre crte, katera ponazarja hitrost...

my .2 cents worth.

/jan

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 4:20 pm
Napisal/-a Alencek
A maš še kako shemo ko pa je bil spelan dotok hladnega zraka da se vidi razlika???

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 4:59 pm
Napisal/-a RegY
odkar sem dal filter noter, ugotavljam, da je avto bolj prožen, ko stisnem gas, se hitreje in malo bolj drastično odzove na željene pospeške

drgač pa je hyundai getz 1,3 12v

ajd, se vidimo :D

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 5:01 pm
Napisal/-a 1.8T
Alencek je napisal/-a:A maš še kako shemo ko pa je bil spelan dotok hladnega zraka da se vidi razlika???


Nimam, bom pa v kratkem naredil luknjo v havbo (Impreza WRX STi stil), pa bom takrat opravil isto meritev ter dal grafek za primerjavo. Teoreticno bi moralo vsaj ene 15 stopinj znizati temperaturo...

Jan

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 5:15 pm
Napisal/-a febo
regy ker filter pa maš v getzu.a maš mogoč kšno slikco kuko zgleda.
lp

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 8:13 pm
Napisal/-a torstorm
sem danes testiral notranjega in zunanjega k&n.Zunanji konusni je bil ločen od mašine s toplotno izolacijo, speljana pa še je bila zraven cev premera 5 cm za hladen zrak.Polek filtra sem namestil senzor termometra.Meril sem pospeške ,pa še je najbolj pomagal vgradni športni filter.Pri konusnem še je šlo slabše kot z originalnim.Konusnega nisem mogel nikakor ločiti od temperature.Temperatura se je gibala okrog 38 stopinj (avto redno segret),pri notranjem pa okrog 19 stopinj.Pri vgradnem filtru sem imel v kišto zvrtano luknjo in vanjo napeljano dodatno cev za zrak.

Ne vem zakaj je šlo z konusnim slabše,čeprav je bila višja temperatura gre skoz njega lahko dosti večji pretok od ostalih dveh filtrov.Verjetno predstavlja oviro AIR MAS senzor. :wink:

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 8:14 pm
Napisal/-a RegY
febo je napisal/-a:regy ker filter pa maš v getzu.a maš mogoč kšno slikco kuko zgleda.
lp


K&N original za getza 1,3 baje

slikco... bomo kaj probali poslikat

kaj pa ti furaš zaen avto?

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 8:20 pm
Napisal/-a Neo32
Clio 1.2 60KM, isto k pr vecini mal bolsi zvok pa mal bolj proznostna masina, kaksne gromozanske razlike pa ni oz. jo ne opazim. Nameravam ga pa v odbijac dat pa pol polirano cev spelat na masino bomo vidl ce bo polj kaksna razlika.

Objavljeno: Sr maj 12, 2004 8:56 pm
Napisal/-a dete
petka 1.1 (sej že tak al tak nikomor ne gre): malo boljši glas, bolj se zvrti v obratih (če sm sam jest notr), če jih je pa 5 je pa avto "mrzu"

Objavljeno: Če maj 13, 2004 2:58 pm
Napisal/-a Fullback
no ja k glih vsi hvalte filtre...moj kolega se je sprašvou kako mu avto tolk žre? Pa se je spomnu pa dau filter ven...in kaj je ugotovu? 130 KM VEČ NARDI BREZ NJEGA
(avto ibiza 1.6, 100km)

LP