Stran 1 od 2

SDI in TDI

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 8:59 am
Napisal/-a Radetzky
Mene zanima kakšna je razlika med SDi in TDi motorji? Imam pa VW Caddy z SDI motorjem (68km) in me zanima kaj bi vse moral zamenjat/dodat na motorju da bi bil TDI (razen turbine seveda) ?

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:00 am
Napisal/-a maky
preprosto: preveč... :wink:

niso to legokocke... na koncu bi te prišla cena za 2 tdi motorja skupaj :wink:

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:08 am
Napisal/-a Templar
SDI je dizel v svoji najbolj osnovni obliki. Nič turbine nič intercoolerja. In ko pomisliš da stane golf s 2.0 SDI 3,8 milijončka ne veš al mislijo resno al se pa norce delajo!

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:09 am
Napisal/-a Radetzky
ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:13 am
Napisal/-a maky
jah ni glih tko... so kr velike razlike... če pogledaš tdi 130km al pa 115km tud nista ista motorja veš... :wink: čisto drugačna... skupnega imata bore malo... še najbolj očitno je to da sta oba 1,9 :wink:

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:21 am
Napisal/-a SomebodyX
Radetzky je napisal/-a:ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!


to si namomenil da bi zamenjal izpušni kolktor, odmične gredi, glavo,... in kolk misliš da to pride vse skup, poleg tega pa ne verjamem da si tako mojster ko bi to sam znau rastavt pa sestavt.
to ni tko da pač daš en intercooler pa eno turbinom pa mogoče še kakšno odmično gred,...
motor ni narejen za turbino za to ga je treba v veliki meri zamenjat,... drugač pa mislim da bi ti kdo kle lahk kr podrobno povedu kaj vse je treba, tut takšni mojstri se najdejo... :wink:

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 9:34 am
Napisal/-a swiftrider
SomebodyX je napisal/-a:
Radetzky je napisal/-a:ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!


to si namomenil da bi zamenjal izpušni kolktor, odmične gredi, glavo,... in kolk misliš da to pride vse skup, poleg tega pa ne verjamem da si tako mojster ko bi to sam znau rastavt pa sestavt.
to ni tko da pač daš en intercooler pa eno turbinom pa mogoče še kakšno odmično gred,...
motor ni narejen za turbino za to ga je treba v veliki meri zamenjat,... drugač pa mislim da bi ti kdo kle lahk kr podrobno povedu kaj vse je treba, tut takšni mojstri se najdejo... :wink:


Tuning SDI-ja, zakaj pa ne :wink:

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 12:58 pm
Napisal/-a X-Hair
swiftrider je napisal/-a:
SomebodyX je napisal/-a:
Radetzky je napisal/-a:ne sej to vem da bi blo drago. sam če pogledaš je osnova skoraj vseh dizelskih motorjev 1.9ccm mašina. Tak da majo samo različne nadgradnje teh mašin.tak da sm mislo da če bi kje kupo 1.9 tdi mašino, če bi moral celo mašino menjat al samo izpušni kolektor, odmične gredi pa po vsej vrjetnosti tud glavo? pa mislim da pri teh mašina se skoraj vse zlaga kot lego kocke! aja pa tud caddy TDi obstaja že serijsko zato me zanima!


to si namomenil da bi zamenjal izpušni kolktor, odmične gredi, glavo,... in kolk misliš da to pride vse skup, poleg tega pa ne verjamem da si tako mojster ko bi to sam znau rastavt pa sestavt.
to ni tko da pač daš en intercooler pa eno turbinom pa mogoče še kakšno odmično gred,...
motor ni narejen za turbino za to ga je treba v veliki meri zamenjat,... drugač pa mislim da bi ti kdo kle lahk kr podrobno povedu kaj vse je treba, tut takšni mojstri se najdejo... :wink:


Tuning SDI-ja, zakaj pa ne :wink:


Ne da ne, ampak se obstajajo optimisti.

Objavljeno: Ne maj 16, 2004 5:54 pm
Napisal/-a din
Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.

Objavljeno: Po maj 17, 2004 10:12 am
Napisal/-a PBox
Če ti je dovolj kakšnih 80 ali 81 KS namesto 68 KS, potem investiraš ca. 110.000 SIT v vmesnik (modul). Če pa hočeš iz SDI narediti raketo....hmmm.... potem bo pa zadeva taka, kot so ti ostali povedali.

Lp

Objavljeno: Po maj 17, 2004 1:37 pm
Napisal/-a monster_d
Ce si res tak potreben totih konjickov raj mejnaj motor!
Ce pa bi rad par hrckov poleg mel pa daj cipat in mir :wink:

Objavljeno: Po maj 17, 2004 2:47 pm
Napisal/-a kr3mn1
din je napisal/-a:Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.


ti si pa mojster v nulo. edina stvar ki jo ni treba menjat. baltazarji :)

Objavljeno: Po maj 17, 2004 3:16 pm
Napisal/-a din
kr3mn1 je napisal/-a:
din je napisal/-a:Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.


ti si pa mojster v nulo. edina stvar ki jo ni treba menjat. baltazarji :)


kolikor je meni znano ima turbo oljno hlajenje batov, navaden pa ne - baltazar nazaj

Objavljeno: To maj 18, 2004 2:54 pm
Napisal/-a kr3mn1
din je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:
din je napisal/-a:Kot prvo moraš menjat blok motorja - pol pa še vso ostalo kramo (če hočeš bit ziher da bo motor delal dolga leta).

Torej kot so ti že povedali, se ne splača.


ti si pa mojster v nulo. edina stvar ki jo ni treba menjat. baltazarji :)


kolikor je meni znano ima turbo oljno hlajenje batov, navaden pa ne - baltazar nazaj


kakor sem jaz podrl zadnje tdije in sdije so mi bli isti. ce pa ni imel hlajenja je imel pa ugani kaj? z vijaki zaprte luknje - > cevkice za napeljat. Bati pa so drugacni. blok je isti. od tdija majo zanimivo obliko. zgorevanje v batu :) za bols polnjenje in porazdelitev drgac.

2:1 zame. baltazar nazaj.

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:11 pm
Napisal/-a din
Po napisanem, očitno sploh videl nisi kako zgleda motor od znotraj :? pa probaj se spustit z oblakov.

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:23 pm
Napisal/-a kr3mn1
din je napisal/-a:Po napisanem, očitno sploh videl nisi kako zgleda motor od znotraj :? pa probaj se spustit z oblakov.


sploh ves kako zgleda oljno hlajenje batov?

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:25 pm
Napisal/-a din
Ja jaz vem, a ti veš da sploh obstaja ?

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:30 pm
Napisal/-a kr3mn1
din je napisal/-a:Ja jaz vem, a ti veš da sploh obstaja ?


da. kakor jest delam majo bati samo dno hlajen. in tu pridejo cevkice ki so pritrjene na spodnji strani cilindra in so obrnene navzgor. zdej pa povej kaj tu ne valja?

zgleda da premal ves da bi prevec napisal

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:55 pm
Napisal/-a din
to da se hladi samo spodnji del mi je jasno, saj zgoraj ga ne moreš :lol: , ampak me bega ker si še enkrat omenil cevke - sem mislil, da se zezaš. To kar sem jaz videl (šlatal :P ) so bile "dize" vgrajene v blok motorja, kanali pa povrtani v bloku, tako da ni bilo nobenih cevk. Zdaj pa ne vem, so se zgleda spremenili motorji :? . Res je pa tudi da SDI motorja nisem imel narazen in mi tudi jasno ni zakaj bi imel SDI oljno hlajenje batov, saj jih ne rabi. Vrtanje kanalov pa tudi nekaj stane :wink: .

Če pa primerjaš 1,6TD in 1,6D motor pa niti odlitek bloka motorja ni enak v to sem pa prepričan, ker sem imel oba v istem času narazen v delavnici.

Zdaj če si res imel oba narazen in da sta do pike enaka, ti moram pač verjet in sem pač klato v prazno :oops:

Objavljeno: To maj 18, 2004 4:05 pm
Napisal/-a kr3mn1
din je napisal/-a:to da se hladi samo spodnji del mi je jasno, saj zgoraj ga ne moreš :lol: , ampak me bega ker si še enkrat omenil cevke - sem mislil, da se zezaš. To kar sem jaz videl (šlatal :P ) so bile "dize" vgrajene v blok motorja, kanali pa povrtani v bloku, tako da ni bilo nobenih cevk. Zdaj pa ne vem, so se zgleda spremenili motorji :? . Res je pa tudi da SDI motorja nisem imel narazen in mi tudi jasno ni zakaj bi imel SDI oljno hlajenje batov, saj jih ne rabi. Vrtanje kanalov pa tudi nekaj stane :wink: .

Če pa primerjaš 1,6TD in 1,6D motor pa niti odlitek bloka motorja ni enak v to sem pa prepričan, ker sem imel oba v istem času narazen v delavnici.

Zdaj če si res imel oba narazen in da sta do pike enaka, ti moram pač verjet in sem pač klato v prazno :oops:


drgac reku, moja napaka. zmer se spomnem na makarone ko vidim une ukrivljene medeninaste nastavke. tuki je pomoje cenej ce gre vse z enga traku, ker SDIjev je velik manj kot tdijev sedaj.

lp, kr3mn1