Stran 1 od 2

štimanje max. in min. obratov !?

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 4:01 pm
Napisal/-a Golden eye
Imam golf 2 disel. Sem gledu neki mašino in vidu da lahko štimam idle mode al pa kok daš lahko največ gasa. Mininalne obrate sem naštimal tko, da zdej ko vžgem avto se ne trese več tako močno :D .
Kaj pa glede max. obratov (men se zdi da tist ni dobr premikat). Al pridom še kaj moči :twisted: in s tem prej sfukam motor?! Kaj vi menite :?: ???

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 4:37 pm
Napisal/-a .::GTR::.
Zdej če si naštimal 'štantgas' previsoko bo avto v prostem teku več kuril (morm rečt da se je pri meni kar poznalo cca. 200 rpm.), glede na max gasa pa pusti raje pri miru ker lahko nardiš veliko več slabega kot dobrega ;) - sploh pri dizlu, kateri 'ne mara' visokih obratov.

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 5:16 pm
Napisal/-a Golden eye
a se da še kaj na hitr naštimat da bi ven dobil kakšen konjiček?! :roll:

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 5:53 pm
Napisal/-a RedBull™
Pust tko kot je...lohk na bosch pumpi povečaš vbriz nafte,sam pol ti bo avto več kuru.po možnosti še mal kadil,pa malce bolj bo šel...sam kot pravim...pusti tko kot je!

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 6:30 pm
Napisal/-a Golden eye
ok se rajš ne bom igral ja :cry:

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 7:55 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!

Nastavljanje bosch črpalke je komplicirana zadeva, in če se ne spoznaš na to, je boljše da pustiš stvar pri miru. Nastavljanje prostega teka ti ne da več moči, samo motor lepše teče, moraš pa paziti, da ne dvigneš vrtljajev preveč, ker boš imel težave s prestavljanjem v vzvratno. Ker se motor preveč vrti zna ropotati v menjalniku ko prestaviš v vzvratno.

Pa še kratka pripomba glede hitrega dviga moči motorja. S preprostim nastavljanjem ne boš mogel dobiti več moči v motorju. Dosežeš lahko le malo lepše delovanje.

Lp Tristan01

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 9:23 pm
Napisal/-a Golden eye
ok. S filtrom nebi nč prdobu? Odmična gred me tud ne zanima! Premikanje glav?? Kaj pa še sploh ostane?

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 9:45 pm
Napisal/-a lisko
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:34 am
Napisal/-a Golden eye
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Sej nisem neumen pa obrate v prostem teku navil do fula :twisted: . Premaknil sem čist mal (prbližen 100 RPM), v rikverc pa čist normalen dela :) :lol: :lol:

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:35 am
Napisal/-a Golden eye
btw: kok pa pride kok kaj mašina 1.6D 75 KM za golfa

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:50 am
Napisal/-a lisko
Sej nisem reku da si neumen........ sam LOL kere izjave majo nekateri :)
EJ pojma nimam kok bi prišla 1.6 TD mašina..... mal oglasnik poglej al pa u kako italijo al pa avstrijo na odpad zavij :twisted:

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:55 am
Napisal/-a Klausz
Hm, rikverc ni sinhroniziran in kdor bi poznal golga II., bi pac vedu, da hitr skrta ce nimas obcutka za dajat v rikverc...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 12:03 pm
Napisal/-a super98
Redki avti majo sinhroniziran rikverc.

Pri golfu II ne sme nč škrtat če je vse tko k treba...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 1:33 pm
Napisal/-a monster_d
Golden eye je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Sej nisem neumen pa obrate v prostem teku navil do fula :twisted: . Premaknil sem čist mal (prbližen 100 RPM), v rikverc pa čist normalen dela :) :lol: :lol:



In kaj si s tem naredo ce smem uprasat? Sam porabo si zvisal, pri denarnici se ti bo poznal to edin!
Eh eni majo res prevec casa :lol: :D

Objavljeno: Po maj 24, 2004 1:37 pm
Napisal/-a monster_d
Golden eye je napisal/-a:btw: kok pa pride kok kaj mašina 1.6D 75 KM za golfa


Cene za navadne 1.6d so okol 50k, tote pa se prav mal vec...
Sam kje bos jo dobu tut nevem... je ze kolega iskal pa nic, na italijanskih odpadih pa se manj za dobit, mogoce edin v austriji kaj!
LP

Objavljeno: Po maj 24, 2004 1:47 pm
Napisal/-a Pugi
Če ni sinhroniziran rikverc pa če ne gre - pač premakneš avto za 10cm, pa gre - bolje kot da škrtneš...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 2:37 pm
Napisal/-a Golden eye
monster_d je napisal/-a:
Golden eye je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Sej nisem neumen pa obrate v prostem teku navil do fula :twisted: . Premaknil sem čist mal (prbližen 100 RPM), v rikverc pa čist normalen dela :) :lol: :lol:



In kaj si s tem naredo ce smem uprasat? Sam porabo si zvisal, pri denarnici se ti bo poznal to edin!
Eh eni majo res prevec casa :lol: :D


zdej ko vžgem avto so vsaj cela armaturka (avto) ne trese :)

Objavljeno: Po maj 24, 2004 5:13 pm
Napisal/-a Symon
Pugi je napisal/-a:Če ni sinhroniziran rikverc pa če ne gre - pač premakneš avto za 10cm, pa gre - bolje kot da škrtneš...

Mi Peđojevci že vemo kako se to dela. :D Morš že obvladat šaltanje. No vsaj pri meni je tako, da še po pol leta kdaj kaj nagravžno zaškrta :evil: (seveda ravno takrat ko ni treba).

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:56 pm
Napisal/-a tristan01
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Torej Lisko, če bi kdaj vozil kakšnega golfa namesto mamine R5 bi vedel, da so bili golfi prve in druge serije precej občutljivi pri pretikanju v vzratno. Če je sklopka v malo slabšem stanju, ali pa se motor vrti z neka preveč vrtljaji, postane vsa zadeva precej nadležna. Vedno ko pretakneš v vzvratno prestavo zobniki preskočijo med vrtenjem, vsa stvar pa se sliši kot da bo menjalnik razpadel.

Lp Tristan01

Objavljeno: Po maj 24, 2004 10:18 pm
Napisal/-a lisko
tristan01 je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Pa kaj je z vami :?: :!:
Mislim kere izjave..... če boš poveču prosti tek boš mel težave z rikvercom.... LOOOOL
Kaj te ma povezave rikverc s prostim tekom pa menjalnikom? Zakaj te kuplunga je? zato da jo gledaš ko daš u rikverc pa se sprašuješ poleg zakaj ti škrta? FAK LOL NO
Drugo kot drugo..... iz motorja 1.6 dizl ne boš pridobil čist nč moči..... oki se da ob extremnih predelavah ampak to se ne splača pa še motor ne bo zdržu.
Filter ne bo dal nič ker ni tko gromozanskega pretoka zraka..... če boš pa pumpo prestavu pa bo sam pil več pa kadil ko neki sfukan stari ruski tank ( verjem ker mam identičen motor kot ti - R5 1.6 D)
ti sam furaj pa bod srečen da ti mal pije.....
Lahk pa si omisliš menjavo motorja od golfaII 1.6TD 75KM. to pa je tud vse kar lahk predelaš.


Torej Lisko, če bi kdaj vozil kakšnega golfa namesto mamine R5 bi vedel, da so bili golfi prve in druge serije precej občutljivi pri pretikanju v vzratno. Če je sklopka v malo slabšem stanju, ali pa se motor vrti z neka preveč vrtljaji, postane vsa zadeva precej nadležna. Vedno ko pretakneš v vzvratno prestavo zobniki preskočijo med vrtenjem, vsa stvar pa se sliši kot da bo menjalnik razpadel.

Lp Tristan01


Tristan01:
PRVIČ: Mami vozi mojo bivšo petko, ki sem ji jo prodal za pol cene jaz pa kupu dizla ker mi pač tko sede tko da ne ti men tralala kdo kaj vozi....... jasno?!?
DRUGIČ: nemalo golfov dvojk in enk sem prešravfu........ nemal kolegov jih ma....... in še NOBENEMU ni škrtnilo ko je dal u rikverc....... Če pa drugi nimate tok gnara da bi lahk avtke poštimal tko kot bi moral....... se mi po pravic povedan avti smilijo...... :cry:
Poleg tega...... opažam da nimaš pojma o delovanju sklopke....... ker sklopka sprosti motor in menjalnik........ pa NI VAŽN kok obratov ma motor al jih ma 400 al pa 8000 je čist vseen! Če pa škrta....... pol pa očitn neki ni vredu s sklopko in se pač sklopko poštima in je kul.
To kar pa ti trdiš se pa lih tko sliši kot da bi reku:"če ti med prestaljenjem u vzratno prestavoškrtne, pol zmanjšaj prosti tek in stvar se bo magično uredila......"
BUČE