Stran 1 od 2

Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: Po maj 24, 2004 3:38 pm
Napisal/-a sopjcunk
Zdravo!

Rad bi montiral turbino na 1.4 16v motor (Clio).

Zanima me kdo če ima kdo s tem izkušnje, na koga naj se obrnem?

Želim pridobiti 50-80KM :twisted:

Objavljeno: Po maj 24, 2004 3:41 pm
Napisal/-a Cizi
Kupi RS-a te bo ceneje prišlo.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 3:42 pm
Napisal/-a Rancid
ne bos dobu nikol tok konjov z turbino

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: Po maj 24, 2004 4:14 pm
Napisal/-a bridgestone
sopjcunk je napisal/-a:Zdravo!

Rad bi montiral turbino na 1.4 16v motor (Clio).

Zanima me kdo če ima kdo s tem izkušnje, na koga naj se obrnem?

Želim pridobiti 50-80KM :twisted:


To se par res vid da si začetnik. A ti je ata glihkar kupil avto??? No sej nč hudga, tut takim je treba stvari razložiti.

Poglej če bi se rad nekaj šel v zvezi z tuningom, moraš vedet da noben ne montira turbine na 1.4 mašino. Drugič verjetno sploh ne veš kaj je turbina in kako deluje.
Turbina je rotacijski kompresor kjer izpušni plini na eni strani poganjajo lopatice turbine na drugi strani pa lopatice turbine prisilno potiskajo zrak v mašino. Pri serijskih turbo motorjih je nadtlak polnjena zakonsko omejen na maksimalno 0.9 bar. turbina potrebuje tudi air cooler, ki ohladi stisnjeni zrak.
TRetjič, če montiraš turbino se ti zaradi večje količine zraka poveča kompresijsko razmerje in posledično, če nočeš da uničiš motor moraš menjati veliko stvari.
Stvari, ki bi jih moral narediti če bi hotel montirati turbino.
*menjat bate z nizko kompresivnimi
*menjat odmične gredi in ventile
*menjat izpušni in sesalni kolektor
*menjat komplet izpušni sistem
*potem boš moral menjat še vsaj zavorne ploščice in čeljusti ter gume in feltne, saj ti
hiter avto ki ni stabilen in se težko ustavi ne pomeni nič.

Tko te stavri bi te znesle tam okol 1.500.000,00 sit ob dodatnih morda 40KM. Se pravi približno tako močen kot serijski clio 1.6 16V ali močnejši.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 5:57 pm
Napisal/-a Kiko
No jst nisem toliko zahteven. Rad bi pridobil zgolj 20-30 KM pa me zanima kako bi to lahko izvedel in kaj bi še poleg moči moral spremeniti.Imam sicer Renault Clio 1.4 RT letnik 93.
Pravijo, da mi paše turbina od Renault-a 5 GT Turbo samo Silver pravi, da se turbina ne vgrajuje v 1.4 motorje oz. ni priporočljivo kar se strinjam. Prosim za pomoč.Hvala vnaprej.
LP Kiko

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:02 pm
Napisal/-a Ceri
No čeprav mate do neke mere prov, da je težko montirat turbino, ni pa res da je tolko para in čist nemogoče. Kontaktirejte ČZ-ja iz okolice Kamnika pa vam bo povedu da lohk grete za tist miljon pa pol se okrog sveta (alpa vsaj Evrope even). Če ste vidl njegovo zeleno Alfo 75 veste kaj in koga mislm (bla je tud na Grosupeljskem AvtoShowu).

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:05 pm
Napisal/-a ZEeMF
em
kot je že povedal se to ne splača!!!!!! zdej če si 16. letnik in sprašuješ za svoj avto ki ti ga bo babi podarila nehi se zajebavat!!!
če pa misliš resno pol pa nisi resen. so ti že povedali da se vgrajevanje turbine ne splača sploh (skor), to je za resne motorje (od 3.0 naprej če nima že serijsko) ker to ni ena škatla ki jo daš not in je vse narejeno. če bi se pa rad hvalil frendom ali pa si preveč igral nfsu pol ti pa ni pomoči.

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:08 pm
Napisal/-a Pugi
NEHEEEEEEEJTEEEE !!!! Ne morš dat turbine gor, ker ti js ne dovolm! Pismo, letnik 93, a to še skup stoji? Men ga dej za vozit en dan, pa boš rabu generalko al pa nov motor. :roll:

Raj kup 1.8 če hočeš že met močnga klijota...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:16 pm
Napisal/-a Kiko
Sej nisem reku, da more bit turbina not, reku sem sam da bi mel rad 20 konjev več.Kar se pa tiče mojga avta, še vedno trdno stoji na tleh :D

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:31 pm
Napisal/-a Pugi
Kiko, zate pa tkole... 93 letnik mašina ni glih najbol za tunat, že tko ti bo kej cerknilo v kratkem, da o menjalniku, sklopki in tko ne govorim. Brezveze je tunat tud tako mašino, ker boš za velke pare dobil malo ali nič + probleme in okvare. Počakej na nasledni avto, tega pa šparej, da ti bo delal še nekaj cajta...

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:31 pm
Napisal/-a vesolc
Pugi je napisal/-a: Pismo, letnik 93, a to še skup stoji? .



a mas ti kej proti starejsim avtombilom a kuko???? nimamo vsi dnarja za boljse oz. novejse!!!!!!! :evil:

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:34 pm
Napisal/-a Pugi
Sori, smk zamešal med unmu ko je reku, da hoče turbino gor dat... letnik 93 motorja se ne tunira, sploh pa ne, če sprašuješ na forumu kk to narest - pa brez zamere....

Ja, očitno nimate denarja za nove??!?! Turbina + tist kar je vredn tak avto (300K) pride lih za en lušten avtoček, k bo novejši in lepši in bo mel več konjev kot un s turbiino vred, a prav??????

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:36 pm
Napisal/-a vesolc
s tem se strinjam da turbine res ne mors dajat v tak avto!!! ni pa nujno ce je l.93 da je pa ze na odpadu!!!

Objavljeno: Po maj 24, 2004 6:42 pm
Napisal/-a Pugi
Ne, to sploh ni nujno, še celo zelo lepo delajo te klieci, ampak pismo no, dejte nehat s tem turbinam na take avte no....

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: Po maj 24, 2004 7:49 pm
Napisal/-a sopjcunk
1. Začetnik sem samo na tem forumu.
2. Vem kako deluje turbina oz. turbinski motor v primerjavi z atmosferskim
3. Da je treba elektroniko nastavit da poveča dotok goriva mi je jasno.
4. Podvozje, zavore in gume - ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,
utrjeno podvozje.
6. Če bi dobil dodatnih 40KM bi potem imel 140KM! (clio 1.6 16v jih ima 10KmM več od 1.4 16v)
7. Veliko stvari bi se naredilo v lastni režiji, tako da bi za tvoj 1.500.000 dobil veliko, veliko konjev (npr. R5 turbo 350KM predelava K-tec)
8. Vem pa da ni poceni, a to ni bilo bistvo mojega vprašanja.

Hvala vseeno za odgovor!
:wink:

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:27 pm
Napisal/-a shusuglao
Pugi je napisal/-a:Sori, smk zamešal med unmu ko je reku, da hoče turbino gor dat... letnik 93 motorja se ne tunira, sploh pa ne, če sprašuješ na forumu kk to narest - pa brez zamere....

Ja, očitno nimate denarja za nove??!?! Turbina + tist kar je vredn tak avto (300K) pride lih za en lušten avtoček, k bo novejši in lepši in bo mel več konjev kot un s turbiino vred, a prav??????


govoriti da stari avtomobili nikamor ne grejo, da bo vse crknilo in da se jih ne da tunati je nesramno in neumno :evil:
poleg tega novejši avtomobili niso lepi še manj pa lepši


zdaj pa k bistvu teme :D
vse se da in "splača"....ampak na pravem motorju. na navdnem 1.4 ne.
kupite motor ki ima že turbino gor in najbolj paše v avto, ali še bolje, kupite avto ki ima turbo motor.

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:38 pm
Napisal/-a nebivedu
sopjcunk je napisal/-a:1. Začetnik sem samo na tem forumu.
2. Vem kako deluje turbina oz. turbinski motor v primerjavi z atmosferskim
3. Da je treba elektroniko nastavit da poveča dotok goriva mi je jasno.
4. Podvozje, zavore in gume - ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,
utrjeno podvozje.
6. Če bi dobil dodatnih 40KM bi potem imel 140KM! (clio 1.6 16v jih ima 10KmM več od 1.4 16v)
7. Veliko stvari bi se naredilo v lastni režiji, tako da bi za tvoj 1.500.000 dobil veliko, veliko konjev (npr. R5 turbo 350KM predelava K-tec)
8. Vem pa da ni poceni, a to ni bilo bistvo mojega vprašanja.

Hvala vseeno za odgovor!
:wink:



Kje si ti najdu petko turbo z 350KM - ima jih samo je podvozje od escorta cosija in mašina tut - sploh tista od k-teca.

Petka turbo maxi ima 400KM in več, pa to na 1527ccm, samo da ima pogon na zadnja kolesa.

Kaj boš sploh delal v škatlici od šibic z 920kg in 350KM pa pogonom na prvi pogon? Sej še u tretji speljat normalno ne moreš brez da bi kopal. Men je na mojem turbaku kopalo še s četrto in peto, če je bla mal mastna cesta, pa sem mel samo mal čez 150KM.

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:44 pm
Napisal/-a NeRo
sopjcunk je napisal/-a:4. ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,...:


Hudooo...Clio 1.4 s keramičnimi zavorami!


...bulšit :wink:

Objavljeno: Po maj 24, 2004 9:57 pm
Napisal/-a gape
spet eni ne kaj govorijo pa se spet kregate!
a ne bi blo bol ce bi sli vsi skup na PIRRRRRR!!!!!!!!!!!????

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:09 pm
Napisal/-a Pugi
Keramične zavore ja... Kje si jih pa vzel, iz GT2?