Stran 1 od 1
power boost ventil ?!?
Objavljeno: Pe dec 27, 2002 7:27 pm
Napisal/-a dobek
Power Boost Ventile ab Fr.230.-
Artikel Nr. 0100
Sie haben ein modernes Fahrzeug, aber irgendwie fehlt ein kleines bißchen Biss Nun, dann können wir Ihnen helfen, mit dem Power-Boost-Ventil. Einfacher Einbau, auch von Laien innerhalb einer Stunde montiert, keine Einstellung erforderlich. Erzielbare Mehrleistung laut Herstellerangabe 8--10% ! Verlangen Sie Liste für Ihr Fahrzeug
Das Power Boost Ventil Ein Hochleistungsprodukt, das den serienmäßigen Benzindruckregler ersetzt. Unser Lieferprogramm umfaßt eine Reihe von Bausätzen, die ständig weiterentwickelt werden
Der Serienbenzindruckregler
Die elektrische Benzinpumpe versorgt das Einspritzsystem mit Hochdruck, welcher von einem Benzindruckregler kontrolliert und konstant gehalten wird. Üblicherweise sind diese Benzindruckregler nicht justierbar und ab Werk auf ein Maximum von ca. 3,0 bar eingestellt. Im Leerlauf reduziert der Benzindruckregler den Systemdruck um 0,5 bar. Während des Beschleunigens unter Vollast wird der Benzindruck proportional erhöht. Allerdings wird hierbei ein sehr mageres (leistungsarmes) Kraftstoffgemisch eingespritzt, wie es die EU-Normen von Fahrzeugen neueren Datums verlangen. Dies sind die daraus resultierenden Nachteile:
verzögertes Ansprechverhalten gelegentlich Fahrprobleme im Stop-and-go-Betrieb Leistungslöcher während der Vollastbeschleunigung Das Power Boost Ventil Zunächst kann der Benzindruck mittels einer Einstellschraube am Power Boost Ventil justiert werden (Obergrenze ca. 5.0 bar). Das Ventil wird mit einer Voreinstellung von 2.5, 3.0 bar oder 3.5 bar (je nach Fahrzeugtyp) geliefert. Genau wie beim Seriendruckregler wird der Druck im Leerlauf um 0,5 bar reduziert. Während des Vollastbeschleunigens wird der Benzindruck 1.7-fach schneller aufgebaut als bisher - daher die Verbesserung des Ansprechverhaltens. Der höhere Benzindruck produziert ein fetteres und besser zerstäubtes (und somit auch leistungsstärkeres) Kraftstoffgemisch, was unmittelbar zu einer Verbesserung der Fahreigenschaften mit folgenden Vorteilen führt:
spontaneres Anprechverhalten keine Leistungslöcher mehr schnellere Beschleunigung bis zu 8% mehr Motorleistung
Lambdaregelung
Bei Fahrzeugen mit elektronischer Lambdaregelung kann der Druckregler ebenso eigesetzt werden, da im Vollastbereich kein Abgleich mit der Lambdasonde vorgenommen wird. Der Druckregler erhöht die Motorleistung beim Beschleunigen, indem er das Kraftstoffgemisch anreichert. Bei konstanter Fahrt sowie im Teillastbetrieb kehrt das Power Boost Ventil zu seiner gewohnten Reglerfunktion zurück - genau wie das Serienteil.
Die Montage
Das Power Boost Ventil ist sehr einfach zu installieren, da in allen Bausätzen eine ausführliche Einbauanleitung enthalten ist. Diese Bausätze sind verschleiß- und wartungsfrei. Die Funktionsfähigkeit des Power Boost Ventils ist mit einer Garantie von 12 Monaten gedeckt.
Es gibt wohl auf dem Markt derzeit kaum ein vergleichbares Produkt, das Ihnen ein derartiges Preis-/ Leistungsverhältnis bietet.
Preis: SFr. 230.00
a pozna kdo tole mogoce?
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: Pe dec 27, 2002 10:04 pm
Napisal/-a monster_d
Ja jaz sem ze cul za to zadevo!!!
Vrjetno mora to spilat!!
Bom probo poiskat en tekst o tem ce se ga imam na racunalniku
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: Pe dec 27, 2002 10:15 pm
Napisal/-a monster_d
Evo sem ze nasel, sicer pa itak skoro isto pise kot pri tebi!!
Power-Boost-Ventil
(Hochleistungs-Benzindruckregler)
Die Aufgabe des Benzindruckreglers im Motor:
Die elektrische Benzinpumpe versorgt das Einspritzsystem mit Hochdruck, welcher von einem Benzindruckregler kontrolliert und konstant gehalten wird. Üblicherweise sind diese Benzindruckregler nicht justierbar und ab Werk auf ein Maximum von 3,0 bar eingestellt.
Im Leerlauf reduziert der Benzindruckregler den Systemdruck um 0,5 bar. Während des Beschleunigens unter Vollast wird der Benzindruck proportional erhöht. Allerdings wird hierbei ein sehr mageres (leistungsarmes) Kraftstoffgemisch eingespritzt, wie es die EU-Normen von Fahrzeugen neueren Datums verlangen. Dies sind die daraus resultierenden Nachteile:
verzögertes Ansprechverhalten
gelegentlich Fahrprobleme im Stop-and-go-Betrieb
Leistungslöcher während der Volllastbeschleunigung
Wie Arbeitet das Power-Boost - Ventil ?
Zunächst kann der Benzindruck mittels einer Einstellschraube am Power-Boost - Ventil justiert werden (Obergrenze ca. 5,0 bar). Das Ventil wird mit einer Voreinstellung von 2,5, 3,0 bar oder 3,5 bar (je nach Fahrzeugtyp) geliefert. Genau wie beim Seriendruckregler wird der Druck im Leerlauf um 0,5 bar reduziert.
Während des Volllastbeschleunigens wird der Benzindruck 1,7-fach schneller aufgebaut als bisher - daher die Verbesserung des Ansprechverhaltens.
Der höhere Benzindruck produziert ein angereichertes und besser zerstäubtes (=leistungsstärkeres) Kraftstoffgemisch, was unmittelbar zu einer Verbesserung der Fahreigenschaften mit folgenden Vorteilen führt:
spontaneres Ansprechverhalten
keine Leistungslöcher mehr
schnellere Beschleunigung
bis zu 8 % mehr Motorleistung
********************************
Kratek prevod!!!
Torej povzroci povecanje moci do 8%.
V prostem teku se poveca pritisk za 0.5 bara(torej z tri na 3.5)
Pri voznji pa ga je mogoce nastelat do 5bara.
Torej je ta zadeva samo za motorje z vbrizgom in za elektricne pumpe ne pa za mehanske!Torej na tiste avte kko imajo uplinjac to ne funkcionira!
Pomoje mores tudi vse cevke zamenjat da ti ne popokajo od vecjega pritiska!!!
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: Pe dec 27, 2002 11:02 pm
Napisal/-a Need_Power
Kaj ta zadeva je za atmosferske motorje al za turbo?
Re: Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: Pe dec 27, 2002 11:21 pm
Napisal/-a monster_d
Need_Power pravi:
Kaj ta zadeva je za atmosferske motorje al za turbo?
Niker nisem nic zasledil za atmosferske sigurno vrkjtno pa tudi za turbase.
Sicer pa za za tiste z einspricom in elektricno pumpo!
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 11:13 am
Napisal/-a din
mislim da je to to, ko smo se pogovarjali o turbo kitu za Twingota, pri katerem nič ne piše o chiptuningu, je pa ta boost ventil v kompletu
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 11:28 am
Napisal/-a Pero
Men se pa tole zdi slaba ivesticija...
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 12:01 pm
Napisal/-a Need_Power
Če je za atmosferske motorje, pol bi verjetno za Golfa 1.4 16V pol to pasalo??? Pol pa še chiptuning, pa bi te blo za prvo silo!

Drugače pa se full pozna, če na avtu vse cevi zamenjaš, ker je to en kolega naredil na Toyoti Celici 2.0 turbo 4wd, pa se je avto precej lepše (beri hitreje) zvrtel do blokade. Pa še cela zamenjava je zlo poceni v primerjavi z ostalimi stvarmi.
Ajde
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 12:04 pm
Napisal/-a Need_Power
Aja pa če zna kdo nemško, mi lahko to prevede prosim?
------------------------------------------------
Dies sind die daraus resultierenden Nachteile:
verzögertes Ansprechverhalten
gelegentlich Fahrprobleme im Stop-and-go-Betrieb
Leistungslöcher während der Volllastbeschleunigung
-------------------------------------------------
Hvala lepa
Ajde
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 12:35 pm
Napisal/-a Pero
na kratko povedano/prevedeno je to REKLAMA kje naj bi ta zadeva pomagala. Ampak vprašanje je ali res pomaga?
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 1:35 pm
Napisal/-a ---
ola!
Nemsko znam malo vec kot kitajsko(beri neznam niti besede) ce sem prav dojeu ti samo ragulira pritisk bencina. ta zadeva nemore bit slaba samo nevem ce kje pise kolko se poveca poraba bencina.
verjetno zadeva zamenja original ventil ki je pac narejen tovarniško. ventil se nahaja na povratnem vodu bencina in drzi stabilen pritisk.ce bi naprimer v mansi(1,4;1,6...) motor dal od nekega vecjega ki je drugace bolj pozresen z bencinom (od kakega turbaka

)bi isto delalo kot tole ki stane nevem kolko. povedano drugace v avtu mam ventil ki se odpre pri recimo treh barih en drugi avto se pa pri recimo petih. zamenjas in mogoce(!)dobis podoben rezultat.
to je moja teorija tega

ne me zaj za besedo drzat
LP
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 1:49 pm
Napisal/-a Pero
tako nekako, z večjim pritiskom naj bi prišlo tudi več bencina... ampak zakaj bi spreminjali optimalno razmerje ki ga je nastavila tovarna? Ali tam ne znajo nastavit motorja? Jasno da bodo prodajalci/proizvajalci hvalili njihov čudežni dodatek.
Večji pritisk --> več bencina --> večja poraba --> krajša življenska doba katalizatorja --> večja poraba --> manj moči...
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: So dec 28, 2002 9:07 pm
Napisal/-a dobek
tole sem nasel pri enem svicarskem tunerju, tako da sem bil srecen, da je bilo sploh v nemscini napisano (hvala bogu razumem text;))
gre se mi predvsem za odzivnost
hec je v tem, da mam (zgleda da tud zarad el. pedala za plin) zelo slabo odzivnost pri menjavanju v nizkih obratih (recimo hitro menjam, pa potem hocem pohodit pedal, ampak ga, kaj vem, recimo iz druge ne bom na silo nazaj v prvo tiscal, ker se mi sinhorni prevec smilijo)
delno mi to odpravlja zracni filter z dost vecjim pretokom zraka, a se vedno to ni to
zanima pa me, na kak nacin ta stvarca pride do takega pritiska. a samo z ozjim grlom in simpl ventilom al kaj?
je pa res vprasljiva potem zivljenjska doba materiala za tem ventilom, za kat in ostalo me ne skrbi toliko...
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: Ne dec 29, 2002 12:10 am
Napisal/-a kdk
To je regulator pritiska goriva . Sam pritisk pa ustvarja bencinska črpalka, ki pa je seveda višji kot ga potrebuje motor.Originalni regulator vzdržuje stalni pritisk okoli 3bar ( razen med prostim tekom ko je 0,5bar nižji ), tale powerboost pa ga med pospeševanjem poveča v za 1,7krat krajšem času in od tod prihaja boljša odzivnost.
Re: power boost ventil ?!?
Objavljeno: Ne dec 29, 2002 1:33 am
Napisal/-a Vladimir
Kod se pa to da dobit, pa kok stane?