Stran 1 od 4

KD2 supertcompetition športni filter

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 4:56 pm
Napisal/-a stilk0
Sm biu dons pr technoracingu sm gledu mal športne filtre pa so mi glih tole kazal pravjo da je neki novga pr njih baje pa tud mal na moči dubiš pa še lep glas je že meu gdo izkušnje s tem :?:

evo še link do filtra:
http://www.technoracing-sp.si/1/sprintfilter/kd2.html

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 4:57 pm
Napisal/-a TITan
Nekako dvomim da je to kakorkoli bole od koničnega filtra+ CAI.

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:05 pm
Napisal/-a Pugi
To je najboši filter,ki ga lah kupš za določene mašine... Js ga mam in mam v kombinaciji z čipom in rorčki 129 namest 109KM.

Čene drugega, zvok ubija!!

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:06 pm
Napisal/-a INFINITI
Upraš pugija; on ma ta filter z predelanim dovodom zraka v svojem 307. Drugače sm si tut sam ogledal dotični filter in mislim da ne filtrira ravno kvalitetno; sam pa prisegam na KN

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:13 pm
Napisal/-a Pugi
Filtrirna plast je iz poliestra in ne iz bombaža... Filtrira pa tako kot vsi konični in ostali, vendar slabše kot original, to pa sigurno...

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:41 pm
Napisal/-a TITan
145x145 vložek? To je nekje tolk kot ta mali konični filtri po površini. Brez predelav bi sigurno tak "zaprt" filter bolše delal zaradi gladnega zraka, kot pa nek konični brez kakeršne koli zaščite za topli zrak.

Za do 150km motor je pomoje čisto dost kakeršen koli filter, samo z kej močnejšega pa ima premalo površine za dobro prevodnost zraka (razen če toliko slabše filtrira).

Najbolše bi blo sicer narest direktno primerjavo filtrov. Ampak ne na avtu, ampak s sesalcem in prahom + vato na notranji strani (da se vidi zmožnost filtriranja) in pa z merjenjem pretoka.

Drugače pa pejd k njim pa jih vpraši če lahko probe zmontirate kd filter pa normalen konični. Vzameš tistega k se ti zdi bolši.


P.S. Zahtevi še listo od meritve na valerjih kjer so dobil "pri testu filtra KD2 na merilnih valjih je moč avtomobila narasla z originalnih 137 HP na 145,1 HP!!!" :idea:

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:49 pm
Napisal/-a stilk0
Ti pugi a maš ti pol tud CAI narjen pr temu filtru ?? pa če lohk kšno fotko nardiš tega filtra bi prosu k me zanima kako zgleda :roll:

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 6:03 pm
Napisal/-a Pugi
http://www.mobisux.com/album/data/500/21949116_1601-med.JPG


Tuki je v alfa stanju, zdj je čist drgač, ampak na isti princip, le da ma še ene dodatne dotoke, pa vseskup je lepše narjeno...Bom še kej poslikal...

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 6:09 pm
Napisal/-a stilk0
hmz a tisto si sam pofarbu u krom al je prov kromana cev taka ?

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 6:30 pm
Napisal/-a TITan
Krom? A to misliš narebrano cev? Če ja, je to Alu cev.

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 6:43 pm
Napisal/-a Asterix
najboljse ma Mondy...
pa zakaj je pogoj 100 KM?
jaz mam taki vlki filter gor, ki se tak dere ko bik od 4 k obratov naprej...ziher ni za 90 km, pa vseeno boljse potegne..

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 6:49 pm
Napisal/-a enarf
Kakor pravi TITan, to je običajna ALU rebrasta cev - fajn se jo da prilagajat pa izjemno poceni rešitev je tole. Tudi sam sem jo imel, celo dve...

Pugi: tole se ti še zmeraj dere? Mislim, čudno mi je, ker vidim, da je filter zaprt. Koliko pa imaš razlike v zvoku med odprtim in zaprtim?

Aja, TITan, tisti neverjetni skok moči: če bi ti povedal, da sem pri Citroenčku z literskim motorjem pridobil 3 konje se ne sliši veliko, gre pa za enak procent, no, slabih 6 pravzaprav. Pa vse tele meritve na valjih so zelo zelo nemerodajna zadeva, ker vsak filter, sploh s CAI, dobi smisel med vožnjo, se pravi višjih hitrostih in predvsem višjih vrtljajih.

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 7:02 pm
Napisal/-a TITan
Ko se meri moč se gre tudi v višje obrate :wink:
Pa ševedno hočem videt izpisek z meritvijo stock avta s novim filtrom in avta s tem filtrom pri enakih pogojih.

P.S. Pri mn kot 100km mašinah se naj bi preveč poznalo pri navoru pri nizkih obrath (na 75km 1.6 mašini se je komi čutil)
P.S. 3 konje se ne sliši veliko, sam pri švoh mašinaj je orenk razlika.

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 8:08 pm
Napisal/-a stilk0
TITan je napisal/-a:Krom? A to misliš narebrano cev? Če ja, je to Alu cev.
ja ja ja pol Pugi nima kle CAI spelan.

Pugi a se da sploh pr temu KD2 narest CAI cev ? mislm dele se da dubit al treba sam delat ? al sploh ne rabš? :-P

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 8:17 pm
Napisal/-a Mate
Stilko: sej to je CAI. Cold Air Intake. Vlece mrzu zrak iz okolice, namest toplega iz prostora pod masino.

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 8:19 pm
Napisal/-a stilk0
Mate je napisal/-a:Stilko: sej to je CAI. Cold Air Intake. Vlece mrzu zrak iz okolice, namest toplega iz prostora pod masino.
ja tist kar je Pugi dou sliko nevem ce je ? ali

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 11:41 pm
Napisal/-a Pugi
enarf je napisal/-a:Kakor pravi TITan, to je običajna ALU rebrasta cev - fajn se jo da prilagajat pa izjemno poceni rešitev je tole. Tudi sam sem jo imel, celo dve...

Pugi: tole se ti še zmeraj dere? Mislim, čudno mi je, ker vidim, da je filter zaprt. Koliko pa imaš razlike v zvoku med odprtim in zaprtim?

Aja, TITan, tisti neverjetni skok moči: če bi ti povedal, da sem pri Citroenčku z literskim motorjem pridobil 3 konje se ne sliši veliko, gre pa za enak procent, no, slabih 6 pravzaprav. Pa vse tele meritve na valjih so zelo zelo nemerodajna zadeva, ker vsak filter, sploh s CAI, dobi smisel med vožnjo, se pravi višjih hitrostih in predvsem višjih vrtljajih.


1. Jah poceni... Je kr mislm da 4 al 5 jurjev taka cev... No ja, sej to je kr pocen...

2. Ko sm mel tkole zaprtega je blo zvoka unega rezkega manj, bol je blo zadušeno...
Razlike je kr dost sploh v barvi zvoka, se pravi način hreščanja

Zdj je narejen tako, da ma ta cev še 2 luknje, eno čist pri filtru in eno bol spodej, za dodatne vhode zraka, da se mašina ne matra po 1m dolgi cevi zrak vlečt. Spodej je cev približno takole / in ima čez alu mrežico proti kamenčkom.

Celotna stvar se super obnese. Bom kej slikal... Lp :roll

P.S.
stilk0 je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Stilko: sej to je CAI. Cold Air Intake. Vlece mrzu zrak iz okolice, namest toplega iz prostora pod masino.
ja tist kar je Pugi dou sliko nevem ce je ? ali


Ej tega zdj, a ti sploh veš kaj pomen Cold Air Intake?

Objavljeno: Če jun 03, 2004 11:41 am
Napisal/-a noobie
Js sem pri technoracingu kupu tak vlozek od Sprint filter firme pa se kr dobr obnese. Tisto plastiko sem dal dol pa krom cev speljal se dodadno zraven filtra, da piha mrzu zrak not. Zvok je obupen in lepse se vrti nad 5.000 obrati. Pa tud obcutek mam da je bolj poskocen pri nizkih obratih. Nasploh dober obcutek 8)

http://www.technoracing-sp.si/1/sprintf ... nelni.html

Objavljeno: Če jun 03, 2004 7:08 pm
Napisal/-a stilk0
Vem jz kwa je Cold Air Intake to je dovod hladnega zraka do mašine na simpl ker okrog mašine ni dobr če je topu zrak sam ta cev naj bi bila aluminij tist kar si pa na sliki kazu mi je pa bl zgledal kukr da je bla guma sam pofarbana na krom :roll:

No uglavnm pr technoracingu bi rad uzeu tist kd2 supercompetition filter sam zanima me kje bi dubu še zravn nastavk za CAI ? si ga ti sam naredu? al si pr technoracing vse dubu ?

Pa dej še pofotki mal k si neki govoru kwa si še ene lukne u cevi naredu... :P

Objavljeno: Če jun 03, 2004 7:17 pm
Napisal/-a Pugi
stilk0 je napisal/-a:Vem jz kwa je Cold Air Intake to je dovod hladnega zraka do mašine na simpl ker okrog mašine ni dobr če je topu zrak sam ta cev naj bi bila aluminij tist kar si pa na sliki kazu mi je pa bl zgledal kukr da je bla guma sam pofarbana na krom :roll:

No uglavnm pr technoracingu bi rad uzeu tist kd2 supercompetition filter sam zanima me kje bi dubu še zravn nastavk za CAI ? si ga ti sam naredu? al si pr technoracing vse dubu ?



LOL, ja, gumo sem šel barvat :rofl Veš, pa tud če bi bla cev gumjasta, bi bil to še zmer CAI. Sam kaj bi dajal gumo, če so temperature...

Pa kašn nastavk za CAI, kaj ti spet ni jasno?!!? CAI je sistem cevi za dovod zraka in ni nikakršen nastavek... Ne razumem kaj si hotu s tem poveat..