Stran 1 od 1

a-test za motor

Objavljeno: So jun 05, 2004 6:39 pm
Napisal/-a vepar
jaz sem zamenjal motor v suzukiju iz 1.0 v 1.3gti
pa me zanima kake papirje rabim za a-test.

mam racun, pa prometno od 1.3 motorja
je to dovolj?

p.s je vazno ce motor nima katalizatorja? avto je 98 motor pa 91.

Re: a-test za motor

Objavljeno: So jun 05, 2004 8:08 pm
Napisal/-a lisko
vepar je napisal/-a:jaz sem zamenjal motor v suzukiju iz 1.0 v 1.3gti
pa me zanima kake papirje rabim za a-test.

mam racun, pa prometno od 1.3 motorja
je to dovolj?

p.s je vazno ce motor nima katalizatorja? avto je 98 motor pa 91.


Ni dovolj sam to o motorju..... si zamenjal zavore? (težko verjamem da mata 1.0 pa 1.3 enake) pol podvozje......
Ni fora sam u menjavi motorja.... ampak tudi v vsem ostalem. Avtek mora bit zdej popolnoma enak kot pa je 1.3 (zavore, podvozje....)
In ko boš to poštimu pol pa odaš vlogo za pregled vozila.... aja pa potrdilo o strokovni montaži rabiš :wink: ALi pa strokoven pregled vozila ( da pač ustreza vse normam), ki ga opraviš na pooblaščenem servisu, šele potem se meni dalje za homologacijo (a-test)

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 12:16 am
Napisal/-a NoSpeedNoFun
Tako tragično to ni. Sicer ne vem po cem jemljejo kriterije ampak oni presojajo, ce so te zavore ustrezne, ki so sedaj gor. Zarad amortizerjev in vzeti mu ne bo nihce nic rekel. Ni point, da je avtomobil enak tistemu, v tem primeru GTI ampak, da so razmerja med vgrajenimi deli ustrazna in seveda posledično varna! Iz prakse padejo le tista vozila, ki imajo vgrajen motor druge znamke, ki je mocnejsi, kot je lahko mocan najmocnejsi agregat v tem modelu. Kakor pa vem, ti je pa menjal pooblascen serviser tako, da ni blema. Ce ti pa ni, ti bo pa vzel 10.000 in podpisal, da je ustrezno!
Jaz ti predlagam, da poklices, vprasas kaj rabis od papirjev in gres tja. Ti bodo oni povedali kaj se ni ustrezno! Kar se zavor tice so spredaj pri navadnem swiftu enake pri gti pa majo zadaj diske, ki jeh relativno enostavno zamenjas in jih dobis z pesti vred za 20.000
pa srecno na pregledu!

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 1:48 am
Napisal/-a monster_d
Jeba je to lahk ja... :roll:
BTW menjaj zavore obvezno, brez tega niti ne hodi tja ker te bojo v prvem susu vrgli, dobr vem od tedaj ko sem se mel 45ko z motorjem 55...
Pa bi blo treba menjat zavorni cilinder itd...

Potrdilo o strokovni ugradnji... hm. ce si montiral sam pac pejd do enega privatnika mu placaj za ddv, pa se neki na roko pa bo brezskrbi napisal racun :wink:
lp pa cimvec uspeha pri homologaciji zelim, aja pa porocaj pol

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 3:59 am
Napisal/-a lisko
NoSpeedNoFun je napisal/-a:Tako tragično to ni. Sicer ne vem po cem jemljejo kriterije ampak oni presojajo, ce so te zavore ustrezne, ki so sedaj gor. Zarad amortizerjev in vzeti mu ne bo nihce nic rekel. Ni point, da je avtomobil enak tistemu, v tem primeru GTI ampak, da so razmerja med vgrajenimi deli ustrazna in seveda posledično varna! Iz prakse padejo le tista vozila, ki imajo vgrajen motor druge znamke, ki je mocnejsi, kot je lahko mocan najmocnejsi agregat v tem modelu. Kakor pa vem, ti je pa menjal pooblascen serviser tako, da ni blema. Ce ti pa ni, ti bo pa vzel 10.000 in podpisal, da je ustrezno!
Jaz ti predlagam, da poklices, vprasas kaj rabis od papirjev in gres tja. Ti bodo oni povedali kaj se ni ustrezno! Kar se zavor tice so spredaj pri navadnem swiftu enake pri gti pa majo zadaj diske, ki jeh relativno enostavno zamenjas in jih dobis z pesti vred za 20.000
pa srecno na pregledu!

Si ziher da ni tko tragično? Ker namreč jaz sem pozanimal okol tega...... in vem da je blo predelav še pa još (no na konc sem kupo drugo petko) Ampak NA RTI u mb mi je reku da če dam motor 1.4 u petko z 1.1 motorjem, da mora potem bit petka popolnoma enaka 1.4 petki..... kar pa verjem so hude hude razlike pa je u konjski moči razlike "samo" 14 konjev......... zavore drugačne, sprednji komplet koš od motorja drugačn..... sprednja vezna bolj močna..... ni da ni skor.

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 8:33 am
Napisal/-a NoSpeedNoFun
Ne bom trdil, sam od mojga najboljsga prjatla brat, ki ma sestro in pol njen bodoči mož njegov brat... :D
joke, z mojim mehankarjem sem se menil pa je komentiral ravno za ta primer vceraj, da ce bi hotu met enazga kot mora bit nebi menjal,a mpak bi sel kar kupit l.90 GTI a ne?
Point pri njemu je, da ma novo sasiji z hudim motorjem. Potem takem ne more dat tega motorja notri, ker v novo sasijo niso montirali GTI motorjev.
P.S. moje osebno mislenje je to
L.p.

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 8:57 am
Napisal/-a bsmuk31
Ko sem jaz enkrat menov mašino nisem mu nobenega strokovnega mnenja ali računa, pa sem vseen skoz pršu. Važn je sam da unm na LPP plačaš pa da ti mal živce načnejo pa so vesel.
Men bremze sploh niso povso enak prjele, ko sem bil na tehničnem zarad menjave motorja, pa prašam unga tipa če zdej nam naredu homo, pa tip reče da bom da sploh to ni važn :shock: Zakaj hudiča pa pol plačaš pregled če ni važn :roll:

Nauk zgodbe na LPP ju so mal čudni.

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 1:18 pm
Napisal/-a lisko
NoSpeedNoFun je napisal/-a:Ne bom trdil, sam od mojga najboljsga prjatla brat, ki ma sestro in pol njen bodoči mož njegov brat... :D
joke, z mojim mehankarjem sem se menil pa je komentiral ravno za ta primer vceraj, da ce bi hotu met enazga kot mora bit nebi menjal,a mpak bi sel kar kupit l.90 GTI a ne?
Point pri njemu je, da ma novo sasiji z hudim motorjem. Potem takem ne more dat tega motorja notri, ker v novo sasijo niso montirali GTI motorjev.
P.S. moje osebno mislenje je to
L.p.

Šasija je že enaka (navzven) ampak so pa razlike ki niso vidne kr tko na oko. Rečmo za primer sta na videz popolnoma enaka šasija od R5 1.1 in pa R5 1.4 turbo.Navidez je res vse enako. Sam kaj pa je razlike u malenkostih (ki pa so pomembne za varnost in komplicirajo pol na homologaciji) pa mislim da vsi vemo.

Objavljeno: Ne jun 06, 2004 1:58 pm
Napisal/-a monster_d
bsmuk31 je napisal/-a:Ko sem jaz enkrat menov mašino nisem mu nobenega strokovnega mnenja ali računa, pa sem vseen skoz pršu. Važn je sam da unm na LPP plačaš pa da ti mal živce načnejo pa so vesel.
Men bremze sploh niso povso enak prjele, ko sem bil na tehničnem zarad menjave motorja, pa prašam unga tipa če zdej nam naredu homo, pa tip reče da bom da sploh to ni važn :shock: Zakaj hudiča pa pol plačaš pregled če ni važn :roll:

Nauk zgodbe na LPP ju so mal čudni.


to je blo ucas :lol:
Zdaj rabis kup papirjev... :?

Kaj pa si ti delo ho homologacijo?

Objavljeno: Po jun 07, 2004 9:04 am
Napisal/-a bsmuk31
monster_d je napisal/-a:Kaj pa si ti delo ho homologacijo?


kaj te zanima? :roll:

Objavljeno: Po jun 07, 2004 1:02 pm
Napisal/-a monster_d
bsmuk31 je napisal/-a:kaj te zanima? :roll:


Zaminivo je ker nisi nic potrdil in o strokovni montazi rabo...
Ocitno je ze kr neki casa nazaj.
Ker eni dve leti nazaj mislim da se ni blo potrebno.

Objavljeno: Po jun 07, 2004 5:51 pm
Napisal/-a bsmuk31
Ja takrat enkrat je blo; pol sem mu se sreco :wink:

Objavljeno: Po jun 07, 2004 6:06 pm
Napisal/-a lublancan
sam tko za mimgrede tole: frend je menu motor na alfi in je zamenu 1.6 z 1.8, ko je šeu naslednič na tehničnga je dau račun in so mu upisal nov motor v prometno, v prometni ma napisan 1.6 motor, vgrajen je pa 1.8
na tehničnem so preverl samo števile na šasiji in motorju
aja pa na računu je pisal da je 1.8

Objavljeno: Po jun 07, 2004 6:24 pm
Napisal/-a bsmuk31
kolk let nazaj pa je blo to?
A je blo leta 2000 pred nasim stetjem? :lol: joke

Objavljeno: Po jun 07, 2004 6:41 pm
Napisal/-a lublancan
prmbližn en let nazaj je blo to
a je kdo reku da so na tehničnem kšni geniji zaposleni?
itq da če maš gor turbino pa ne vem kaj še gor pa en weeeeeeeeeelk napis gti da te bojo pogruntal
sploh pa, če ti rata, pršparaš na zavarovanju
pa še pr dragih maš več šans

Objavljeno: Po jun 07, 2004 7:01 pm
Napisal/-a monster_d
lublancan je napisal/-a:sam tko za mimgrede tole: frend je menu motor na alfi in je zamenu 1.6 z 1.8, ko je šeu naslednič na tehničnga je dau račun in so mu upisal nov motor v prometno, v prometni ma napisan 1.6 motor, vgrajen je pa 1.8
na tehničnem so preverl samo števile na šasiji in motorju
aja pa na računu je pisal da je 1.8


V te pripovedke pa zal ne verjamem :D
Sem slabi dve leti na tehnicnega priso z drugo masino, pa so me kr na homologacijo poslali :wink:
Nic se ni dal zment :twisted:

Objavljeno: Pe jun 11, 2004 11:35 am
Napisal/-a vepar
avto je spredaj cist predelan.
od gti-ja je vse od zavor do amortizerjev in polosovin(zglobov)
edino zadaj ni diskov. :oops:
jaz mam racun na katerem je razvidno da je motor g13b(gti)
vgrajen v karoserijo to pa to. (št. se ujemajo)
bo mogoče problem ker mam spredi diske od dirkalnega suzukija?
treba prej tehničnega narest,da vidjo če je vse uredu al po homo?

Objavljeno: Pe jun 11, 2004 11:36 am
Napisal/-a _VeNoM_
vepar je napisal/-a:avto je spredaj cist predelan.
od gti-ja je vse od zavor do amortizerjev in polosovin(zglobov)
edino zadaj ni diskov. :oops:
jaz mam racun na katerem je razvidno da je motor g13b(gti)
vgrajen v karoserijo to pa to. (št. se ujemajo)
bo mogoče problem ker mam spredi diske od dirkalnega suzukija?
treba prej tehničnega narest,da vidjo če je vse uredu al po homo?





KOK TE JE MENJAVA PRŠLA??

Objavljeno: Pe jun 11, 2004 11:49 am
Napisal/-a vepar
delo plus obvezni stroški (olje filtri tesnila...) 35k