2.5 TDI EURO1->EURO2
Objavljeno: Pe jun 11, 2004 12:34 pm
... Mogoče ne spada ravno v Tuning...
Znanec je nabavil rabljen Fiat Ducato Autodom z 2.5 TDI motorjem iz nemčije.
Problem je, da avtomobila ne more registrirati pri nas, ker motor ne
ustreza EURO2 normi.
Na servisu so mu povedal, da bi za upgrade motorja iz EURO1 na EURO2
moral kupit EGR črpalko (Exhaust gas recirculation) in vso pripadajočo
opremo. Cena za takšno modifikacijo je pa tam okoli 500.000 sit (baje).
Potem je začel razmišljat, kaj pa če enostavno nov motor nabavi, malo
novejši, tak ki že ustreza EURO2. Ali je dovolj, da nabavi nov motor in
bo vse pasalo kot ata na mamico? Kako je pa z homologacijo v tem primeru?
Ali je mogoče kot slovenski državljan registrirati avto v nemčiji (kjer bi
ga lahko registriral)?
Ali ima kdo še kakšno idejo? Kaj bi bilo v tem primeru najceneje?
Moje mnenje je, da se je gadno zaj***l
Znanec je nabavil rabljen Fiat Ducato Autodom z 2.5 TDI motorjem iz nemčije.
Problem je, da avtomobila ne more registrirati pri nas, ker motor ne
ustreza EURO2 normi.
Na servisu so mu povedal, da bi za upgrade motorja iz EURO1 na EURO2
moral kupit EGR črpalko (Exhaust gas recirculation) in vso pripadajočo
opremo. Cena za takšno modifikacijo je pa tam okoli 500.000 sit (baje).
Potem je začel razmišljat, kaj pa če enostavno nov motor nabavi, malo
novejši, tak ki že ustreza EURO2. Ali je dovolj, da nabavi nov motor in
bo vse pasalo kot ata na mamico? Kako je pa z homologacijo v tem primeru?
Ali je mogoče kot slovenski državljan registrirati avto v nemčiji (kjer bi
ga lahko registriral)?
Ali ima kdo še kakšno idejo? Kaj bi bilo v tem primeru najceneje?
Moje mnenje je, da se je gadno zaj***l
