Stran 1 od 1

Lajsanje vztrajnika

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 10:52 am
Napisal/-a Mike_E_
Mal sem iskal po starih debatah ce je kje kaj o lajsanju vztrajnika, pa ni blo nikjer napisano o tem kar mene zanima. (ce je blo pa kar nalimajte link, da si preberem :) )


1.) kako dejansko zgleda lajsanje vztrajnika (menjava, struzenje, se kaj odstrani,...)?
2.) kako to vpliva na moc motorja (zakaj to pomeni razliko)?
3.) a se tak poseg sam po sebi sploh kaj pozna ali sele v kombinaciji z drugimi (da se hkrati se zniza glava, spolirajo kanali) - da se bolj pozna skupaj z ostalim mi je jasno, me pa zanima ce se samo vztrajnik pozna.

Mogoce se kasnemu "maherju" zdijo vprasanja smesna, pa bi vsen prosu da mal potrpite z mano in kej poveste :bow

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 11:30 am
Napisal/-a jakaracman
1. Po moje menjava, ampak nisem ziher
2. Moč motorja ni nič večja, je pa motor bolj odziven - hitreje nabira in izgublja vrtljaje, ker je treba premagovat manjšo vzrajnost vztrajnika (še posebej opazno, če dodaš in odvzameš plin ob stisnjeni sklopki). Zna pa bit, še posebej če pretiravaš, zaj**** za speljat (hitro crkne)
3. Se poznay sam po sebi (glej 2.)

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 11:52 am
Napisal/-a NoSpeedNoFun
jakaracman je napisal/-a:1. Po moje menjava, ampak nisem ziher
2. Moč motorja ni nič večja, je pa motor bolj odziven - hitreje nabira in izgublja vrtljaje, ker je treba premagovat manjšo vzrajnost vztrajnika (še posebej opazno, če dodaš in odvzameš plin ob stisnjeni sklopki). Zna pa bit, še posebej če pretiravaš, zaj**** za speljat (hitro crkne)
3. Se poznay sam po sebi (glej 2.)

Se ti ne zdi, ce hitreje nabere obrate, da je mocnejsi?? Oz. dobesedno ni mocnejsi. (2)Ucinek lahko primerjas nekako z tem, kot ce zmanjsas tezo avtomobila.
Npr. pri swiftu gti je lajsan vztrajnik poleg boljsih injektorjev in temu primernem cipu glavna stvar za povecanje moci (govorim o predelavah za manj denarja!!!)
Kar se tice kaj se naredi;(1) vztrajnik se postruzi in na novo balansira. Kot beseda pove ... Olajsa se ga za tezo .... nekako.
Kar se pa st 3 tice. Nekaj se ze pozna sam po sebi. Vsekakor pa stem, ko ma hitrjso odzivnost potrebuje naenkrat vec zraka in obenem naenkrat vec izpuha...
Torej... filter izpu. Potem pa itaq vsi vemo kaksni smo, ko ze razdiras bi pa lahko se to, pa se uno, pa tretje...pa si ob $$$ x5
P.S. sej u bistvu vem kaj govorim, samo mam hudega mačka in ne najdem pravih izrazov in tudi sam stavek nekako noce iti vkup, kot bi si zelel....

Re: Lajsanje vztrajnika

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 12:15 pm
Napisal/-a iKst
Mike_E_ je napisal/-a:Mal sem iskal po starih debatah ce je kje kaj o lajsanju vztrajnika, pa ni blo nikjer napisano o tem kar mene zanima. (ce je blo pa kar nalimajte link, da si preberem :) )


1.) kako dejansko zgleda lajsanje vztrajnika (menjava, struzenje, se kaj odstrani,...)?
2.) kako to vpliva na moc motorja (zakaj to pomeni razliko)?
3.) a se tak poseg sam po sebi sploh kaj pozna ali sele v kombinaciji z drugimi (da se hkrati se zniza glava, spolirajo kanali) - da se bolj pozna skupaj z ostalim mi je jasno, me pa zanima ce se samo vztrajnik pozna.

Mogoce se kasnemu "maherju" zdijo vprasanja smesna, pa bi vsen prosu da mal potrpite z mano in kej poveste :bow


1. Lahko kupiš aftermarket lažji vztrajnik. Ampak nevem če se dobijo za tvoj avto, poleg tega pa so zelo dragi.
Druga varjanta je struženje. To ti zna nardit vsak mojster, ki se ukvarja s kovinami in ima stružnico. Problem nastane pri količini odvzetega materiala. Če vztrajnik preveč postružiš ima avto zelo nemiren prosti tek in vožnja po mestu lahko postane zelo neprijetna. Poleg tega pa lahko nastanejo problemi pri samem vztrajniku...če je pretanek izgubi trdnost in lahko razpade. Po netu je najboljš pobrskat za stranmi s to temo da mal vidiš kolk je pametna meja.

2. Moč ostane nespremenjena.

3. Lažji vztrajnik pomeni da motor lažje zasuče glavno gred. Posledično to pomeni veliko boljšo odzivnost motorja in motor se lažje vrti. Ne potrebuješ drugih predelav, da bi dosegel tak učinek, je čisto neodvisna predelava. Lajšanje vztrajnika je zelo podobno montaži lažjih koles ali lajšanju celotnega avtomobila.
Se pa lažji vztrajnik pozna le do določene hitrosti. Najbolj v 1. prestavi in pol z vsako prestavo manj (ker se motor že suče in razlika v teži ni tako očitna). Pravijo da se v 4. in naprej učinek sploh ne pozna več.

Jaz bom dal ob naslednji menjavi sklopke tudi olajšat vztrajnik. Samo morm še mal raziskat za kolk ga lahko postružim, da bo še normalno vozen.

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 12:34 pm
Napisal/-a Mike_E_
no, sprasujem zato, ker morem menjat vztrajnik (starega mi je postruzil starter, ki se je odlomil in med voznjo primaknil). In ce je zadeva ze zunaj je ni problema vpet se v struznico, preden se jo montira. Me je zanimalo ce bi bil tak postopek sam po sebi smiseln, ker je glih "spotoma" :P

Ve kdo, koliko bi blo smiselno odvzet? :?:

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 12:37 pm
Napisal/-a MMBLY
Odstružiš tiste zobnike stran in jih pritrdiš na aluminjast vztrajnik, ki ga morš pač prej zdrejat...
To je itak point tuninga, da vse vrteče dele nardiš čim lažje...

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 1:06 pm
Napisal/-a NoSpeedNoFun
Spet se bom jaz oglasil, da si mal poste naberem...
Se vam ne zdi, po zakonih fizike, da če lajsas motor le ta dobi na moci, ce das avto na valje bi 100% pokazal vecjo moc, kar je cisto logicno, ker porabi manj moci na vztrajniku in jo pokaze vec na kolesih. :?: :?: :?:
Cist tko za intermeco....
P.S: to ni trditev, je le moje mnenje, je pa res, da bom vztrajal na njemu, dokler ne dobim drugacne UTEMELJITVE! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LP!
Aja se to, ker potemtakem mi ni logicno, ko lajsajo se odmicne in ostale dele le zato, da je bolj odziven. Ker steje pa moc. Ker ce dobi avtomobil boljse pospeske, to pomeni, da ima na kolesih vecjo moc!! Na kolesih pa edinole steje moc!
think so! :roll:

Objavljeno: Ne jun 13, 2004 1:19 pm
Napisal/-a Nu-NRG
NoSpeedNoFun je napisal/-a:Spet se bom jaz oglasil, da si mal poste naberem...
Se vam ne zdi, po zakonih fizike, da če lajsas motor le ta dobi na moci, ce das avto na valje bi 100% pokazal vecjo moc, kar je cisto logicno, ker porabi manj moci na vztrajniku in jo pokaze vec na kolesih. :?: :?: :?:
Cist tko za intermeco....
P.S: to ni trditev, je le moje mnenje, je pa res, da bom vztrajal na njemu, dokler ne dobim drugacne UTEMELJITVE! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LP!
Aja se to, ker potemtakem mi ni logicno, ko lajsajo se odmicne in ostale dele le zato, da je bolj odziven. Ker steje pa moc. Ker ce dobi avtomobil boljse pospeske, to pomeni, da ima na kolesih vecjo moc!! Na kolesih pa edinole steje moc!
think so! :roll:

Ne ni tako ..
Ce ti avto oskubis do golega se ti moc ne zveca. Sezmer imas isto kompresijo ergo moc. Ce pa ti lajsas vztrajnik pa motorju omogocis, da lazje zavrti gred. Kar pomeni lazje se motor odvrti. Ne pozabi, da ti avto sezmer zajame samo N litrov zraka in naredi sezmer N kolicine vbrizga bencina in bati se sezmer identicno premikajo ampak lazje zavrtijo gred. ;)

Primer vzames 1.6 16V escorta pa fiesto. Takoj ves ker bolj leti. Zaradi razlike v tezi. Sezmer pa imata oba tistih svojih 90+ konjev ;)

Lp, Klemen