Stran 1 od 1

Par konjčkov več pri Škodi Favorit

Objavljeno: To jun 15, 2004 3:51 pm
Napisal/-a AgitatoR
:twisted: Zanima me kako bi pri Favoritki 136, brez katalizatorja pridobil kakšneega konja s samo predelavo motorja (ventili, glava, ...)

Če ima kdo kakšno izkušnjo ali pa pametno idejo naj čim prej napiše kaj pa kako.

Objavljeno: To jun 15, 2004 4:50 pm
Napisal/-a RedBull™
Iz 1.3 motorja ne boš mogu velik ustvarjat,tko da ti karkoli odsvetujem glede tega.

Objavljeno: To jun 15, 2004 4:51 pm
Napisal/-a Pugi
Vec ali manj samo tako, da das enga v prtlaznik...

Res se ne splaca. Se cist premalo pozna karkol bi delal. V postev pridejo sele ekstremne predelave, ki pa so tumach kesh glede na vrednost avta.

LP

Objavljeno: To jun 15, 2004 10:24 pm
Napisal/-a AgitatoR
Fora je v tem, da morm itak dihtngo in glavo menat. Glavo mam ze podrejano prstimano in ko bo glih masina razdrta sm mislu da bi mal ventile prepucov pa mal zbrusu pa kej tazga, da bi bla vsaj malo boljsa odzivnost.

Objavljeno: To jun 15, 2004 10:37 pm
Napisal/-a Rippy
Evo ti idejo...kup novo mašino.


LP

Objavljeno: To jun 15, 2004 10:39 pm
Napisal/-a YugoGTI
večji forgazar pa kaka druga odmična

Objavljeno: To jun 15, 2004 10:41 pm
Napisal/-a _VeNoM_
jah dvakrat dvojni frgazer !
je jeba monterat ja smo mel pa je delal sam ti pa predlagam da prašaš glede tega super98 on ma dost pojma! :P 8)

Objavljeno: To jun 15, 2004 10:42 pm
Napisal/-a monster_d
HUH...
To se je zakon zadeva...
Gre lepo navit za male pare... glede na tuning novejsih masin!
AVto se je z fergazerjem brez elektronike...

DA se marsikaj narest

Objavljeno: Sr jun 16, 2004 12:04 am
Napisal/-a AgitatoR
Mate kaj konkretnega > avto ki je ze modificiran > poznate koga ki je ta avto stimov ?

Sm slisov, da ce bi dal tanjso dihtngo glave gor da bi pidobil pri kompresiji.
Pa ce bi zmansal hod bata pa povecal dotok zraka ?

Objavljeno: Sr jun 16, 2004 2:24 am
Napisal/-a lisko
Samotar je napisal/-a:.....Pa ce bi zmansal hod bata ....


:lol: :har :rofl :cry

Objavljeno: Sr jun 16, 2004 2:43 am
Napisal/-a TITan
Zmanšan hod = manša delovna prostornina. Sicer se motor malo višje zavrti, samo ne toliko, da bi bil večji pretok zraka proti normalni prostornini.

Moje mišlenje: nižat glavo, lajšati ostrajnik, zamenjati fergazer in zamenjati izpuh.

Objavljeno: Sr jun 16, 2004 7:12 am
Napisal/-a monster_d
lisko je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:.....Pa ce bi zmansal hod bata ....


:lol: :har :rofl :cry


u fack kera izjava :cry :lol:

Objavljeno: Sr jun 16, 2004 11:45 am
Napisal/-a s.Hio
pa odmicne od felicie noter das ali pa kaksne se bolj hude. Itak dvojni fergazar, celoten izpuh. Ce ne pa 1.5 masino noter in tisto predelat. Sam ti povem da je za 1.3 zelo lahko kose dobit, ker pasejo tudi od felicie kit car (1.3 model).

Favoritko se da fajn zrihtat.

Re: Par konjčkov več pri Škodi Favorit

Objavljeno: Če jun 17, 2004 6:20 pm
Napisal/-a Škoda lover
Samotar je napisal/-a::twisted: Zanima me kako bi pri Favoritki 136, brez katalizatorja pridobil kakšneega konja s samo predelavo motorja (ventili, glava, ...)

Če ima kdo kakšno izkušnjo ali pa pametno idejo naj čim prej napiše kaj pa kako.


Povej koliko denarja si pripravljen vložiti pa ti povem kje in kaj dobiš za ta denar. Že štiri leta rihtam svojo favortko. Motor se da fejst navit, samo trajnost pa ni vrlina tega motorja. Pa delov se ne da dobit tukaj.

Najhitrej boš dobil pri odzivnosti motorja tako, da pri vplinjaču predelaš podtlačni regulator na drugi stopnji. Jaz imam naštimanega tako, da se 2. loputa odpre takoj ko zahodiš gas.

Drug dost poceni trik je pa da vgradiš odmično od felicie 1.3 50kW, ampak nujno mora bit od 50 kW!!! Ta ima 272°/272° stopinjsko odmično, favoritka pa 240°/230°, paše direkt notr, boš meu pa pol mal višji štand gas pa mal višjo porabo.

Če te še karkoli zanima mi pošlji pm.