Stran 1 od 1
Škoda Octavia čip tuning iz 110KS na 140KS
Objavljeno: Če jun 17, 2004 6:37 pm
Napisal/-a jvcman
Zdravo!
Ali ima kdo na tem forumu škodo TDI tunano s čipom RSR motorsport? Koliko časa ga že imaš in kakšne so izkušnje?

Poraba, moč, končna hitrost, pospešek, ali kaj kadi, poraba goriva,...
Hvala za odgovore.
LP
Boštjan
Objavljeno: Če jun 17, 2004 6:48 pm
Napisal/-a monster_d
Hehe, jup ma en moj kolega oz clan cluba...
Avto nenormalno trga, za dizla pac

, joke ne res lepo leti
Skratka dimi tut bolj ja, poraba nekje ista.
Ostalo bo pa kdo drug povedal

Objavljeno: Pe jun 18, 2004 12:25 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Se jo lahko navije na 150KM, primer GOLF IV GTI ima motor isti 1.9 TDI, ki je nadaljna evolucija motorja v tvoji ŠKODI. Celo do 180 KM ampak potem so že potrebne različne menjave, kar pa seveda stane-primer posadka Jerman -TONEJC SEAT IBIZA 1.9TDI 180KM avto je tunan pri RSR-ju
Objavljeno: Pe jun 18, 2004 12:28 pm
Napisal/-a HMX
Kolega ma Octavia 1.9 TDI iz 90 na 115 km že dve leti. Zaenkrat nobenih
težav, pa dela 60000 km na leto. Mogoče mu samo malo več porabi (ker
ne zna normalno vozit

) in pa malo več olja popije (turbina žejna al kaj...)
Objavljeno: Pe jun 18, 2004 1:48 pm
Napisal/-a monster_d
PRODRIVE je napisal/-a:Se jo lahko navije na 150KM, primer GOLF IV GTI ima motor isti 1.9 TDI, ki je nadaljna evolucija motorja v tvoji ŠKODI. Celo do 180 KM ampak potem so že potrebne različne menjave, kar pa seveda stane-primer posadka Jerman -TONEJC SEAT IBIZA 1.9TDI 180KM avto je tunan pri RSR-ju
SAm z cipanjem ne
110 na 140 je maX
Objavljeno: So jun 19, 2004 8:34 am
Napisal/-a Doc_
monster_d je napisal/-a:PRODRIVE je napisal/-a:Se jo lahko navije na 150KM, primer GOLF IV GTI ima motor isti 1.9 TDI, ki je nadaljna evolucija motorja v tvoji ŠKODI. Celo do 180 KM ampak potem so že potrebne različne menjave, kar pa seveda stane-primer posadka Jerman -TONEJC SEAT IBIZA 1.9TDI 180KM avto je tunan pri RSR-ju
SAm z cipanjem ne
110 na 140 je maX
Pomoje tudi
Objavljeno: Po jun 21, 2004 12:40 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Jaz nisem rekel da dobiš sam s čipanjem teh konjev, ampak so potrebne tudi ZAMENJAVE in dodelave
Objavljeno: Po jun 21, 2004 1:08 pm
Napisal/-a Dani
Sam za informacijo sm par dni nazaj gledal eno reportazo o cipanju, in sicer:
MB E55 AMG pred predelavo
5,4ccm3
476 KM
4,7s/100 km/h
12,8 l/100km
po predelavi
+70KM
4,3s/100 km/h
12,3 l/100km
Objavljeno: Po jun 21, 2004 1:37 pm
Napisal/-a dunker
Hehe, ne v enem ne v drugem primeru ni poraba niti blizu realni.

Objavljeno: Po jun 21, 2004 5:16 pm
Napisal/-a monster_d
dunker je napisal/-a:Hehe, ne v enem ne v drugem primeru ni poraba niti blizu realni.

Se spod podpisem

Objavljeno: Po jun 21, 2004 7:36 pm
Napisal/-a Dani
Ja itak da to ni podatek, da je bil avto teran do daske, ampak da se je ob normalni voznji poraba s cipom malenkost zmanjsala.
Seprav ista fora kot s filtrom, ce ga ne tisis u visoke obrate, se bo poraba kao zmanjsala

Objavljeno: To jun 22, 2004 8:16 am
Napisal/-a PRODRIVE
Pri čipanju se poveča tudi navor motorju, ne samo konji, poraba se pri tem zmanjša, ker je motor manj obremenjen,ampak da je pa takšna poraba se mi zdi pa kar mal čudno.Sem bral od Peljhana intervju pred leti in je v pogovoru omenil, da vse zanima samo kolk konjev bo avto imel več, po posegu, nobenega pa ne zanima navor in hkrati poraba, ki se zmanjša po posegu v elektroniko
Objavljeno: To jun 22, 2004 3:05 pm
Napisal/-a Blue GTI
Moč in navor je en in isti šmoren.
Če se poveča navor pri 3000/min, se v tej točki poveča tudi ustrezno moč.
Poraba je minimalno manjša pri delnih obremenitvah, to je konstantni vožnji pri enaki hitrosti. Za kako decimalko. Pri pospeševanju je poraba ustrezno velika, kolikor je gas pritisnjen in je okvirno enaka s čipom ali brez njega. Edino pri ful gasu bo poraba s čipom večja, saj se vbrizguje vač nafte kot pri ful gasu brez čipa. Čip daje samo zmožnost v danem trenutku imeti veliko moč (ali navor), pri delnih obremenitvah trenutno motor daje od sebe le par % nazivne moči.
Objavljeno: To jun 22, 2004 3:24 pm
Napisal/-a Zorqon
Blue GTI je napisal/-a:Moč in navor je en in isti šmoren.
adijo živci......to pa je izjava dneva

Objavljeno: To jun 22, 2004 4:26 pm
Napisal/-a Blue GTI
Boš rekel, da ni ?
Nisem rekel, da je to eno in isto.
Za nivo foruma je moja izjava v prejšnjem postu še kako primerna.
Bolje, kot da nekdo reče, da recimo s čipom dobiš spodaj navor, zgoraj pa moč. Ali pa, da je navor za klance premagovat, moč pa za končno hitrost, itd... - vsi ti stavki resnično veljajo, a veljajo tudi trditve, pri katerih zamenjaš besede moč in navor - saj je moč preprosto povezana preko navora in kotne hitrosti - vse je le odvisno na kateri nivo se postaviš; na nivo sil ali nivo momentov ali nivo energij...
Namesto o moči in navoru bi lahko govorili tudi o odrivni sili kolesa od ceste.
Objavljeno: To jun 22, 2004 7:03 pm
Napisal/-a monster_d
S povecanjem moci povecamo itak tut navor, tak da vzporedno z mocjo narasca tut navor in obratno
Objavljeno: To jun 22, 2004 8:09 pm
Napisal/-a Zorqon
Blue GTI je napisal/-a:Boš rekel, da ni ?
Ja...rekel bom da ni navor in moč en in isti "šmoren" tak kot ti praviš
Glej...moč je fizikalna količina, ki je določena kot delo, ki je opravljeno v določenem času. To ti pove tudi enota ki se uporablja za merjenje moči, to je Watt, ki je enak 1 J/s (Joule/sekundo) (Joule pa je enota ki se uporablja za delo in energijo)
Navor ali pa starejši izraz "vrtilni moment" je fiziki količina, ki nastopi pri vrtenju togega telesa in je enaka zmnožku ali produktu razdalje od centra togega telesa in sili ki se ustvari na tisti razdalji. Od tega prihaja tudi enota za navor, ki je Newton meter (Newton predstavlja silo, meter pa razdaljo, ki je ponavadi 1 meter)
Tudi merjenje moči in navora se med sabo razlikuje:
moč:Moč motorjev merimo s Pronyjevo zavoro.
navor: Navor merimo nprimer s tehnico na polžasto vzmet ali s torzijsko tehnico.
S tem kar pa je rekel monster_d pa se popolnoma strinjam kajti moč pri vrtenju lahko tudi izračunamo tako da pomnožimo kotno hitrost (radiani) in navor.
Dobro da nisi rekel da sta teža in gravitacija isti "šmoren", ker če bi to rekel bi počasi žačel po zraku letat kot superman :P joke
Upam da si sedaj razumel da moč ni enako kot navor
Objavljeno: To jun 22, 2004 10:05 pm
Napisal/-a Blue GTI
Definicije fizikalnih količin so mi kristalno jasne.
Prav tako metode merjenja teh veličin direktno ali posredno.
Kot že od prej, "moč" ni enako "navor".
A še vedno trdim, da gre za isti "šmorn" :P
Povej mi, kdo žene avto naprej pri konstantni vožnji pri 130km/h - moč motorja ali navor motorja ?
Si v stanju izračunati silo med pogonskim parom koles in cesto pri neki hitrosti pri polnem pospeševanju, če ti podam krivuljo moči na gredi motorja ter še določene podatke o avtomobilu - točno katere podatke še, mi pa ti poveš

Objavljeno: To jun 22, 2004 10:27 pm
Napisal/-a lisko
Blue GTI je napisal/-a:Definicije fizikalnih količin so mi kristalno jasne.
Prav tako metode merjenja teh veličin direktno ali posredno.
Kot že od prej, "moč" ni enako "navor".
A še vedno trdim, da gre za isti "šmorn" :P
Povej mi, kdo žene avto naprej pri konstantni vožnji pri 130km/h - moč motorja ali navor motorja ?
Si v stanju izračunati silo med pogonskim parom koles in cesto pri neki hitrosti pri polnem pospeševanju, če ti podam krivuljo moči na gredi motorja ter še določene podatke o avtomobilu - točno katere podatke še, mi pa ti poveš

Da nem spet celga romana pisal.... mogoč bote zgruntal...
Pri 130 kmh...... kaj rabimo da vzdržujemo hitrost? Energijo( konske moči) ali navor?
Kaj delamo ko premagujemo zračni upor? Premagujemo upor z energijo ali z navorom?
MOČ s katero premagujemo upor zraka (negativna energija) NAVOR da zračunamo moč.... Navor je povezava med močjo na vrtečem se delu in stoječim delom.
1 konjska moč je 75kg 1 meter visoko v eni sekundi.
Kak bomo premagali višino (ali dožnio če obrnemo skico) če se neka stvar suče?
Uporabli bomo vitel a ne? In ta vitel ma PREMER silaXročica je pa navor. Ampak temu vitlu mormo dovajat ENERGIJO da se vrti.... to pa je ali KILOVATI ali pa konjske moči....
sam tok med povezavo med navorom in močjo.
Objavljeno: Sr jun 23, 2004 5:49 am
Napisal/-a Zorqon
Blue GTI je napisal/-a:Si v stanju izračunati silo med pogonskim parom koles in cesto pri neki hitrosti pri polnem pospeševanju, če ti podam krivuljo moči na gredi motorja ter še določene podatke o avtomobilu - točno katere podatke še, mi pa ti poveš

Ja to bi bilo možno izračunat....samo je to toliko dela da se mi to ne da delat, sicer pa je to skoraj neuporaben podatek
Pa verjetno tebi podatki ki bi bili potrebni niti niso na voljo (upor menjalnika, upor zraka pri določeni hitrosti, koeficient trenja gum,...........)
Predvidevam da bi to ti rabil za kakšen drag....ker te verjetno zanima pri kakšnih obratih bi prestavljal v naslednjo brzino da bi dosegel kar se da najboljši pospešek.
Če se ti gre za to, je potrebno da prestaviš v naslednjo brzino tako da ti bodo obrati motorja padli v območje največje moči.
S tem mislim če ti ima motor največjo moč pri 5000rpm (motor ti suče npr. do 8000rpm) in prestaviš ti iz 2 v 3 moraš pri tem upoštevati da imaš takrat ko prestaviš v 3 obrate v območju 5000rpm (ker imaš takrat največjo moč), to pomeni da v 2 predstavi pritisneš do nekje 6500 rpm (odvisno od prestavnega razmerja) in potem prestaviš v naslednjo brzino. Nikakor pa ne smeš pritiskat v višje obrate, naprimer do blokade, ker se v višjih obratih valji slabše polnijo z zrakom in gorivom in s tem ti veliko izgubiš na navoru in na moči in je zaradi tega pospešek precej slabši