Stran 1 od 1
Spet o rihtanju podvozja
Objavljeno: Če jun 17, 2004 7:20 pm
Napisal/-a georges
Tok sem že vsega prebral da me je že vse skup zmešalo. Ločim pojma amortizer pa feder sam me zanima kaj naj v prihodnosti dam na svoj avto opel vectro letnik 99. Velik se piše o Monroe, Apexu, Eibah al kako že. No jaz bi rad avto znižal, menjal bi pa vse komplet, vse staro dol pa novo gor. To pomeni blažilce in amortizerje je tko prav? No pripravljen sem pa dat malo več denarja, rad bi pa stabilno vožnjo pa ne preveč trdo. Aja pa al se ob montaži omenjenih fedrov in blažilcev avto že zniža al je treba še fedre porezat?
Re: Spet o rihtanju podvozja
Objavljeno: Če jun 17, 2004 7:31 pm
Napisal/-a Symon
georges je napisal/-a:To pomeni blažilce in amortizerje je tko prav? No pripravljen sem pa dat malo več denarja, rad bi pa stabilno vožnjo pa ne preveč trdo. Aja pa al se ob montaži omenjenih fedrov in blažilcev avto že zniža al je treba še fedre porezat?
OK predvidevam, da bi rad storil tole: Menjal fedre in amortizerje. Športni fedri so ponavadi okoli 3-4 cm nižji amortizerji pa so ponavadi trši. Možna opcija pa je tudi nastavljivo podvozje. Fora pri tem je, da ima amortizer navoje in z njimi višaš in nižaš avto (ali hod amortizerja ne vem točno- v glavnem se podvozje lahko poljubno nastavlja).
Firme si pa že sam naštel. Pa tudi tem na račun firm ki to rihta je bilo že kar nekaj (A3M, Amortizer, Turnšek.....) . Uporabi iskanje.

Objavljeno: Če jun 17, 2004 7:41 pm
Napisal/-a georges
Sem že skor vse prebral kar se je našlo zato me je pa vse skupi zmedlo

ja sem prebral kire firme to delajo no zdaj pa še o cenah, a tiste cene ki so napisane velja za komplet z blažilcem in amortizerjem?
Objavljeno: Če jun 17, 2004 8:00 pm
Napisal/-a Symon
Hja ponavadi so fedri od 30 do 60.000 SIT Odvisno od firme. Če je pa cena ogromno čez 100k SIT je pa to že lahko komplet z amortizerji (APEX npr. ima še bolj poceni zadeve).
Najbolje, da jih pokličeš in se pozanimaš. Nato pretehtaš cene in se odločiš za kaj se boš odločil. Aja pa po možnosti naj ti tisti ki ti montira zrihta tut homologacijo (sedaj ti to zrihta že kar vsaka boljša firma).
Evo še primer za Vectro koliko košta (vir: DTS katalog 2004):
KW fedr- zniža ti za 4cm košta pa 149 EVROv.
KW Sportfahrwerk(predvidevam, da je to cel komplet: 470 EVROv
KW amortizer cena za enega: 83 EVROv
APEX pa ima cenik na svoji strani (pa tudi A3M mislim, da ima cenik na svoji).
(aja, če sem se kje zmotil je za to krivo moje površno znanje nemščine in pa to, da sem tole napisal bolj na hitro :P ).
Objavljeno: Če jun 17, 2004 8:02 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Če sem prav razumel bi rad dal na svoj avto komplet novo vzmetenje (vzmeti in amortizerje). Priporočam ti da vzameš set, ki vsebuje oboje, montaža bo najlažja, avto bo nižji cca 3 ali 4 cm, dobil boš odlično lego... Pa še najmanj težav bo z usklajevanjem trdote...
Kakšen set izbrati je odvisno od globine tvoje denarnice in pričakovanj.
Lp Tristan01
Objavljeno: Če jun 17, 2004 8:30 pm
Napisal/-a georges
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Če sem prav razumel bi rad dal na svoj avto komplet novo vzmetenje (vzmeti in amortizerje). Priporočam ti da vzameš set, ki vsebuje oboje, montaža bo najlažja, avto bo nižji cca 3 ali 4 cm, dobil boš odlično lego... Pa še najmanj težav bo z usklajevanjem trdote...
Kakšen set izbrati je odvisno od globine tvoje denarnice in pričakovanj.
Lp Tristan01
Je tako. Komplet bi zamenjal se mi zdi najbolše. Za te komplete me zanima cena če kdo ve.??? Apex ne kere druge bi vzel.
Re: Spet o rihtanju podvozja
Objavljeno: Če jun 17, 2004 8:32 pm
Napisal/-a Tilen
georges je napisal/-a:Tok sem že vsega prebral da me je že vse skup zmešalo. Ločim pojma amortizer pa feder sam me zanima kaj naj v prihodnosti dam na svoj avto opel vectro letnik 99. Velik se piše o Monroe, Apexu, Eibah al kako že. No jaz bi rad avto znižal, menjal bi pa vse komplet, vse staro dol pa novo gor. To pomeni blažilce in amortizerje je tko prav? No pripravljen sem pa dat malo več denarja, rad bi pa stabilno vožnjo pa ne preveč trdo. Aja pa al se ob montaži omenjenih fedrov in blažilcev avto že zniža al je treba še fedre porezat?
Če te je vse zmešalo (verjamem, dosti postov na to temo) ne študiraj več!

Odpelji se do Amortizerja v Dolu in se posvetuj z njim. Tam boš dobu vse na enem mestu in to kvalitetno. Sej ne da bi mu delu reklamo (nobena reklama ni zastonj, ane?

). Sam sem se zanjga odloču po tehtnem razmisleku in ponudbah. Glih jutri sem namenjen k njemu, da mi nardi formullo
Pa še neki za v tvoj slovar:
Vzmetenje: vzmeti, fedre, springs, Federn...
Blažilnik: amortizer, Stossdaempfer...
Objavljeno: Pe jun 18, 2004 7:27 am
Napisal/-a JohnyR
Naj še jst povem svoje.
Podvozje je sestavljeno iz naslednjih glavnih komponent:
- vzmeti: skrbijo da avto stoji na določeni višini in glede na njihovo trdnost določajo koliko se bo avto nagibal in koliko bo sledil cesti.
- amortizer: glavna funkcija amortizerja je dušenje nihanja, do katerega pride zaradi narave konstrukcije vzmeti. Če ga ne bi bilo, bi avto skakal kot pink ponk žogica.
- stabilizator: "palica" ki povezuje levo in desno obeso. Funkcija stabilizatorja je preprečavanje nagibanja avta v ovinkih. (deluje tako, da v primeru, ko se ena obesa premakne, stabilizator povleče za sabo tudi drugo)
Glede na tvoje želje ti tudi sam priporočam nakup Kit predelave (4 vzmeti + 4 amortizerji). Sam imam APEX Sprt kit in sem zelo zadovoljen, imaš pa veliko izbiro drugih proizvajalcev.
Obstaja pa varianta, ki bo poceni in dobra v enem. Lahko kupiš samo fedre, in daš predelati (obenem tudi obnoviti) amortizerje. To smo mi naredili za očetovo Škodo Octavio combi, za katero se ne da dobiti športnih amortizerjev. Vzmeti so nas koštale 35k SIT predelava amortizerjev pa 24k SIT pri g Vugi iz NG (lahko se pozanimaš če je kak v tvoji bližini, Turnška odsvetujem ker je predrag).
če te še kaj zanima pa vprašaj.