Stran 1 od 1

prisilno polnjenje

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:26 pm
Napisal/-a _GReddy_
prosim če mi lah kdo razloži mal o tem prisilnem polnjenju in turbo kitih


hvala

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:35 pm
Napisal/-a Mate
Tkole je:

S turbino al pa kompresorjem bos ti dosegu, da bo naenkrat vec zraka v cilindru, zato se lahko poveca tud kolicina vbrizganga goriva, kar ma za posledico mocnejso eksplozijo, vec moci, navora... To je osnovni princip, je pa dost na to tematiko napisanga na tem forumu, tud konkretni primeri. Ma forum funkcijo iskanje :wink:

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:37 pm
Napisal/-a _GReddy_
a pol ti u mašino vleče zrak filter in prisilno polnjenje?
kulk to stane pa kje?

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:44 pm
Napisal/-a Mate
Lej... dej najprej si mal preberi kaj je ze blo napisanga, potem pa sprasuj mal bolj konkretne stvari, ker zdej ubistvu sprasujes prve tri crke abecede.

Filter v masino ne vlece nobenga zraka, je edino ovira zraku, ker tezje pride do masine, zato tud obstajajo sportni filtri, k majo boljso prepustnost zraka, glede efekta sprotnih filtrov, pa mal poglej po forumu. Kej velik ni, eni ga opazjo, drugi ne, pr enih je pa zarad napacne postavitve se slabs.

Naknadna vgradnja turbine al pa kompresorja je tok draga zadeva, da se ti ne splaca. Mislm da so cene nekje od milijona naprej. Pa ne rect, sm slisu da turbina stane 300k. Ze res, samo ne mores dodat samo turbine, pa tud ce bi jo lahko, pol ne bi naredu vec k par km. Zakaj ja, ne in kako je blo ZE predebatirano.

Ce hoces met po tvoje prisilno polnjenje, je najbols da zamenjas avto. Najcenejs s turbino bi blo Uno turbo, pa ksn Punto GT, s kompresorjem pa ne vem... se manj uporablja. Uporablja ga pa Mercedes.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:45 pm
Napisal/-a Symon
Hja teorija:
Več zraka (O2) ima motor boljše je izgorevanje. Več ga lahko dobiš torej s prisilnim polnjenjem. Več zraka z istim volumnom dobiš tudi če je zrak mrzel saj se takrat skrči in ga je "več". (ne znam se dobro izraziti ampak saj imaš/si imel kemijo) Shladi se ga naprimer z intercoolerjem ali pa svežim dovodom zraka (zato eni dajejo/mo une cevi da bolj šopajo zrak) . Tako dobimo rezultat v praksi:
-Turbina ki jo poganjajo izpušni plini (ko grejo čez turbino) jo zavrtijo in le-ta sesa zrak). Vmes je še Intercooler da zrak še dodatno shladi in evo tvoj avto ima več konjev kot brez turbine.
-Kompresor je pa gnan direktno z motorjem (preko jermena) in skozi sesa zrak. Zadeva je za moje pojme bolj praktična saj zrak vleče enakomerno ampak je pa problem, da sam kompresor kot ostale stvari (klima...) požre nekaj konjev za svoje potrebe, da se vrti.
Več na: http://www.joker.si/clanek.php?id=114 in http://www.joker.si/clanek.php?id=114
Upam, da sem prav povedal drugače naj me pa kdo (civilizirano :wink: ) popravi.

Objavljeno: Če jun 24, 2004 11:26 pm
Napisal/-a eXtreme

Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:45 pm
Napisal/-a Privatnik
Mene pa zanima, ce kdo ve od kterga avta je vzet tale intercooler ?

http://www.mobisux.com/album/data/500/23009corsa_a_3-med.JPG

Bi nekaj takega nucu za mojo petko.

Hvala, LP!

Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:48 pm
Napisal/-a TITan
Tolk velkega nevem če so mel kaki stock avti? Ponavad se za homemade sisteme uporablja ICje od Sabba (sicer se naj bi hitr zjebal?), ali pa od Volvotov.

Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:50 pm
Napisal/-a eXtreme
TITan je napisal/-a:Tolk velkega nevem če so mel kaki stock avti? Ponavad se za homemade sisteme uporablja ICje od Sabba (sicer se naj bi hitr zjebal?), ali pa od Volvotov.


Samo se mi zdi da imajo vsi takega - opli + civic tudi, se mi zdi (teh dimenzij). Pomoje da mora biti iz stock avta.

Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:52 pm
Napisal/-a Privatnik
Mislis da je bil tale delan po narocilu? Skor mal dvomim, ker so te zadeve drage $$$ :roll: . Ma rabu bi nekaj, da bi spravu pod sprednjo vezno steno pri petki, placa pa je nekje 60cm x 20cm (debelina nekje okol 8cm). Zato bi mi takale oblika odlicno pasala.

Ce ma se kdo kako idejo, na dan z njo :D.

Hvala, LP!

Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:53 pm
Napisal/-a TITan
Vem da je nekje na netu spisek vseh smetiščno dobavlivih intercoolerjev.

Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:00 pm
Napisal/-a TITan

Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:01 pm
Napisal/-a Privatnik
Titan : ce slucajno kje najdes, bi te prosu za URL :D bom pa tut sam mal pobrsku ce bi se kej najdl. Neki morm nardit, ker se mi avto ze nesramno prevec greje na avtocesti :evil: :cry: .

LP!

Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:04 pm
Napisal/-a TITan
Pa si siguren da je to zaradi temperatur intaka?

Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:08 pm
Napisal/-a Cizi
Ta IC iz plave corsa mislim da je iz kita od EDS-motorsport.

Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:11 pm
Napisal/-a Privatnik
Ni zarad temperatur intake-a, je pa zato, ker je kiler v originalu na petkah zelo majhen, pa se tovarnisko bi ga naj kao menjal na 40.000 km. Zdej pa oljni killer sm ze zmontiru extra, bi mogu pa dat se mal vecji kiler noter (kolker bo pac slo). Zato pa bi mogu prestavit intercooler oz. zamenjat s takim ki bi pasu pod vezno steno, da bi lahko bil pol kiler sirsi.

LP!

Objavljeno: Po avg 30, 2004 10:17 pm
Napisal/-a TITan
Aha.

Corrado G60 pod odbijačom (ala lancer EVO)
Slika