Stran 1 od 1
NEED FOR HELP
Objavljeno: So jul 10, 2004 7:38 pm
Napisal/-a AcE
Zdravo!
Moje ime je David in sem zelo velik fan car tuninga.

Zato me zanima kako se lotit oz. začet predelave avtomobila? S čim začeti? A je treba prvo motor "navit" ali kaj? Oziroma bi vas prosil ce bi mi lahko povedali določeno zaporedje predelave.
Prosim vas za nasvete in napotke.
Hvala!
David
P.S. Avto je Peguet 206 s16, z 2.0 motorjem.
Objavljeno: So jul 10, 2004 8:32 pm
Napisal/-a Žune
Živjo
Styling je zelo težko opredelit po nekih pravilih. Tukaj ti bo skoraj vsak povedu
drugače, ker saj veš sto ljudi sto okusov.
Jaz bi dal najprej ene lepe feltne. Potem pa še športno podvozje ali samo vzmeti.
In pa seveda en lep rorček. Potem po želji lahko daš samo podaljške na obstoječe
odbijače ali pa jih zamenjaš za druge predelane. Seveda je tu še temnenje šip
in vedno bolj popularni car-tatoo. Skratka možnosti so neomejene in so odvisne
od okusa posameznika!
Kar se tiče tuninga je to luknja brez dna! Če hočeš met turbino pripravi kakšen
miljonček pa bo stvar špilala. Tukaj je največji prirastek moči a je treba predelat
vse živo.
Glej vse kar te zanima vtipkaš v iskalnik in najdeš ogromno zadev. Mislim, da skoraj
ni zadeve, ki tukaj ne bi bila bredebatirana! Potem pa če ti kaj ni jasno vprašaj!
LP! Denis

Objavljeno: Ne jul 11, 2004 1:21 am
Napisal/-a AcE
Ja sej to vem sam ce je kej optimalnega za narest k ostalo.
david

Objavljeno: Ne jul 11, 2004 6:54 am
Napisal/-a knap
Objavljeno: Ne jul 11, 2004 7:47 am
Napisal/-a blue tornado

Tole si pa malo nerazumljivo napisal!!

Objavljeno: Ne jul 11, 2004 9:39 am
Napisal/-a tristan01
POZDRAVČEK!
Če sem prav razumel, te zanima v kakšnem zaporedju predelati avto, da bo poleg prirastka moči tudi uporaben.
Moje osebno mnenje je, da začneš z izboljšavo lege (podvozje, vzmeti, amortizerji...), potem nadaljuješ z zavorami, saj mora avtomobil ostati varen med vožnjo, ter tudi ustavlajti. Ko dosežeš željeno na tem področju, pa se lotiš predelave motorja, saj si pred tem propravil primerno osnovo za močnejši motor. Kako predelati motor pa je stvar okusa, če malo pregledaš stare teme boš ugotovil da obstajata dva "stila" tuninga. Eni prisegajo na turbo motorje, drugi pa na atmosferske. Kakšnega zbrati je odvisno predvsem od globine tvojega žepa.
Lp Tristan01
Objavljeno: Ne jul 11, 2004 10:51 am
Napisal/-a Doc_
Kaj bi rad spreminjal???
Motor maš 136 konjskega,
podvozje maš uredu,
gume kakšne maš 16 col?
Meni se ne zdi da je treba kej preveč štimat razn tega da ga mal spustiš.
Pol pa po okusu malo sylinga LP

Objavljeno: Ne jul 11, 2004 8:40 pm
Napisal/-a torstorm
spusti ga samo, pa zatemni stekla, pa kakšne spojlrje,pa dober izpuh.Z tuningom motorja se ti ne splača, saj PSA motorji niso glih za navijat.
Objavljeno: Po jul 12, 2004 11:28 am
Napisal/-a mitja320
Nisi povedal, kaj hočeš. Avijon iz spojlerjev, lep in glasen motor, na pol dirkalnik....
Moje mnenje:
Najprej vzmeti in amortizerje skupaj z feltnami. (nočem se voziti v čolnu)
Potem zunanjost (ne pretiravaj)
In za tem razne predelave/dodelave stvari, ki ti niso všeč (npr. volan, zvok motorja, kake serijske napake....)
In to je to.
Sicer ne vem točno, kako izgleda ta Peugeot, ampak mislim, da je od zunaj že dovolj zrihtan, na motorju nimaš kaj spreminjati, podvozje je tudi verjetno v redu, feltne so tudi verjetno dovolj velike...V glavnem imaš športno varijanto avtomobila, katerega lahko narediš še bolj športnega (v smislu vožnje), lahko pa narediš iz njega nekaj "hudega" v očeh otrok (neonke, krila od aviona, kao GPS antene ipd., zraven pa najcenejše in najnižje fedre na izrabljenih amortizerjih)
Jaz nebi rinil glave čez zid in na avto vlekel cel A3M katalog, prav tako ne bi dajal gor filtrov, auspuhov itd, razen če bi rad glasnejši avto. Kot sem že zgoraj rekel, odvisno za kaj hočeš imeti avto. Jaz raje "teram" avto in ga ustrezno popravljam, kot pa rinem gor vsako "tuning" zadevo, ki naj bi prinesla neke dodatne konje, ki se potem pokažejo samo na šovih z nabijanjem gasa po blokadi.
Objavljeno: Po jul 12, 2004 8:02 pm
Napisal/-a AcE
Thx eceryone for your predloge
