Stran 1 od 1

Razpon največjega navora

Objavljeno: Po jul 12, 2004 1:57 pm
Napisal/-a martk
A mogoče obstaja kak trik, da običajnemu 4v vrstnemu bencinskemu motorju znižaš al pa razširiš območje z največjim navorom? Da ne "skoči" šele, ka je na 4500 obratih :?:

Objavljeno: Po jul 12, 2004 1:59 pm
Napisal/-a Nixxon
Mal lahko zadevo z drugačnimi prenosi na kolesa, torej drugačnim menjalnikom, vsaj kar se pospeševanja tiče. Glede samega motorja pa kak vbrizg mogoče, to pa ne vem.

Objavljeno: Po jul 12, 2004 3:30 pm
Napisal/-a Pugi
Stratus_ je napisal/-a:Na krivuljo naj bi nekak vplivala tud dolžina cevi po kateri potuje zrak do motorja..sicer ne vem kako in zakaj :?


Ja to je res, ampak ponavadi ne vpliva tok na podobo krivulje, kot na sam navor. Ta se poveča zarad resonančnega polnjenja, ampak se pa malo zmanjša moč motorja.

Krivuljo se da lepo narest pri čipanju avta. Men je zdj tko všeč, ker je res velik razpon navora. Prej mi je avto dobr vleku od 3800 do 6000, zdej mi pa vleče od 3500 do 7000.

LP

Objavljeno: Po jul 12, 2004 3:32 pm
Napisal/-a monster_d
Jup, odvisno od zracnega sportnega filtra, z sportnim naj bi avto mel nekaj visje navor

Objavljeno: Po jul 12, 2004 4:53 pm
Napisal/-a Pugi
Ja, tud to je res. Pri šp filtru se prm nizkih obratih zmanjša, pa tudi cuka rado, meni konkretno se je po vsej modifikaciji vrh prestavil iz 3900 na 4500rpm, ampak v tem primeru je zgolj simboličen, ker prej je bil to res vrh v smislu nekake piramide, zdj je bla pa izmerjena krivulja dokaj ploščata od 3500 do 6800rpm...

Objavljeno: Po jul 12, 2004 8:35 pm
Napisal/-a TITan
Costom chip pr novejših avtih, dalši sesalni kolektor, bolj mila odmična, večja prostornina, mn prepusten ispuh do neke mere (ideal treba najdet).

Objavljeno: Po jul 12, 2004 9:00 pm
Napisal/-a Symon
monster_d je napisal/-a:Jup, odvisno od zracnega sportnega filtra, z sportnim naj bi avto mel nekaj visje navor

Hja evo sedaj dejstvo o filtrih z moje strani:
Imam športni filter (konusni) z dovodom (tista alu cev, ki se lahko poljubno razteguje in zavija). Sem ga dal dol in gor vse original in občutil razliko. Avto je preprosto manj odziven. Ko sem prej med vožnjo dodatno pritisnil gas je avto malenkost cuknil sedaj komaj kaj pospešuje. Pa hitreje se zavrti. In to sem 100% prepričan. Skratka je učinek. Se pa zmanjša moč pri nižjih obratih in komaj speljem pri malih obratih. Aja pa sedaj se avto veliko manj greje. Prej je bil filter zunaj za motorjem in vlekel tudi topel zrak. Sedaj pa je v škatli in vsaj toplega zraka ni. Prej je ventilator za vodo ko sem prišel domov delal še do 10 minut (pregrel se sicer nikoli ni) sedaj minuto dve.
Govoril sem!

Objavljeno: Po jul 12, 2004 9:13 pm
Napisal/-a monster_d
HEhe, ja ne treba na valje pelat pa tono ves kje je najvisji navor in pol lahko primerjas od serije za kolk se je zdignil... :)