Stran 1 od 2
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 6:19 pm
Napisal/-a Slide
Če hočeš met prisilno hlajene diske, jih boš seveda mogu menjat...
Nekdo mi je enkrat reku da pašejo od Polota 1.6 in da ti naj bi bli hlajeni...
Da so prisilno hlajeni pa pomeni da imajo po hmmm...obodu? narejene reže da se luftajo...sej veš kua mislm, sam ne vem kku bi se izrazu
Aja, drgač pa kak Brembo...AP Racing...te so vrhunski, sam mislm da bo tel velik muske za VELIK dnarja...
LP, Slide
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 6:46 pm
Napisal/-a RedBull™
Od polota 100 % ne pašejo na felicijo,kajti od polota imajo večji premer!! Pa kaj pa tem fali,da bi rad zračno hlajene?
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 6:49 pm
Napisal/-a Slide
Sori, samo tko sm slišu! Torej ne bo nč s Polotovimi diski
LP
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 6:53 pm
Napisal/-a RedBull™
ne,nič ne bo! Sj jst sm tud mislu,da se diski od felicije pa polota prekrivajo,ampak sm šel prov v katalog gledat,tko da sm vidi da iz te moke ne bo kruha

Objavljeno: Sr jul 14, 2004 7:12 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Zračno hlajeni diski bojo malo večji zalogaj, saj so precej širši od klasičnih, saj imajo v sredini režo skozi katero potuje zrak. Če ga pogledaš iz strani deluje kot bi bila dva navadna diska skupaj. Če si imel v mislih takšno zračno hlajenje, bo potrebno zamenjati še zavorne čeljusti za širše.
Druga možnost hlajenja pa so diski, ki so prevrtani, imajo luknje in zareze. Luknje skrbijo za dodatno hlajenje diska, zareze pa čistijo zavorni prah, da zavorne ploščice primejo bolj enakomerno in boljše. Takšni diski so npr. Brembo in ostale dirkaške znamke. Cenejša varianta pa je da vzameš ATE POWER BRAKE, seveda skupaj z oblogami. Glede na to da Felicia ni nek dirkalni stroj bo to povsem dovolj.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 7:21 pm
Napisal/-a Slide
Če ni nujno, je pa hudo priporočljivo, pa ne špari preveč, pa kup športne obloge, ne dirkalnih, športne...Bo boljš občutek, in zmogljivost
LP
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 7:28 pm
Napisal/-a RedBull™
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Zračno hlajeni diski bojo malo večji zalogaj, saj so precej širši od klasičnih, saj imajo v sredini režo skozi katero potuje zrak. Če ga pogledaš iz strani deluje kot bi bila dva navadna diska skupaj. Če si imel v mislih takšno zračno hlajenje, bo potrebno zamenjati še zavorne čeljusti za širše.
Druga možnost hlajenja pa so diski, ki so prevrtani, imajo luknje in zareze. Luknje skrbijo za dodatno hlajenje diska, zareze pa čistijo zavorni prah, da zavorne ploščice primejo bolj enakomerno in boljše. Takšni diski so npr. Brembo in ostale dirkaške znamke. Cenejša varianta pa je da vzameš ATE POWER BRAKE, seveda skupaj z oblogami. Glede na to da Felicia ni nek dirkalni stroj bo to povsem dovolj.
LP Tristan01
Jst sm hotu dat na svojo felicio ATE POWER DISKE,ampak na žalost jih za felicio ni! Pol sm pa gledu od polota k se dobijo power diski,ampak premer ne ustreza!
Tko da probi dobit brembo ali kaj podobnega.
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 7:34 pm
Napisal/-a RedBull™
Pusti sm tko kot je...k so diski še dobri
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 7:44 pm
Napisal/-a tristan01
Še ena hitra pripomba glede hlajenih diskov. Ne kupovat tistih italianskih pa XY poceni športnih variant, ker so večinoma iz zelo slabega materiala, pa se še prej pregrejejo in zvijejo kot originali.
Disk ploščice je obvezno zamenjat skupaj z diski, saj star disk ni povsem gladek ampak malo rebrast, če daš pa na nov disk obrabljene ploščice ti v nov disk prekopirajo poškodbe iz starih diskov.
Diske dobiš pa v najbližji trgovini z avtodeli ali pa pri kakšnem tunerju. Malo se pozanimaj ker lahko cene precej nihajo.
Lp Tristan01
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 7:56 pm
Napisal/-a super98
Men so se tut zdele bremze prešvoh na feliciji k sm jo še meu.
Od polota diski nikakor ne pašejo ker majo čist drug sistem vpetja čeljusti. So pa hlajeni in z bremzami sm na svojmu polotu velik bolj zadovoln kot s tistimi na feliciji.
Problem škodinih bremz je kot si že sam ugotovu v tem ker diski niso hlajeni in se takoj pregrejejo.
Ker se zdej bavmo z eno škodico k jo tut mal bremze mučjo smo prišli do naslednjih zaključkov:
diske se da dobit hlajene in sicer od (pazi zdej!) Renault espaca-1. serija. Potem moreš na češkem naročit še adapterje (nekakšne distančnike) za čeljusti, ker so diski predebeli za originalne nosilce in čeljusti...
Projekt je v teku...če te zanima ti zrihtam kataloško številko brembotovih diskov za espacea (pa primerjaj dimenzije) in naslov od ludih čehov, ki prodajajo druge nosilce čeljusti!
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 8:15 pm
Napisal/-a RedBaron
Kupi navrtane, ker hlajeni so debelejši in boš moral ćeljusti menjat!!
Objavljeno: Sr jul 14, 2004 8:19 pm
Napisal/-a super98
RedBaron je napisal/-a:Kupi navrtane, ker hlajeni so debelejši in boš moral ćeljusti menjat!!
Na češkem je vse možno verjem

Objavljeno: Če jul 15, 2004 1:27 pm
Napisal/-a _VeNoM_
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Zračno hlajeni diski bojo malo večji zalogaj, saj so precej širši od klasičnih, saj imajo v sredini režo skozi katero potuje zrak. Če ga pogledaš iz strani deluje kot bi bila dva navadna diska skupaj. Če si imel v mislih takšno zračno hlajenje, bo potrebno zamenjati še zavorne čeljusti za širše.
Druga možnost hlajenja pa so diski, ki so prevrtani, imajo luknje in zareze. Luknje skrbijo za dodatno hlajenje diska, zareze pa čistijo zavorni prah, da zavorne ploščice primejo bolj enakomerno in boljše. Takšni diski so npr. Brembo in ostale dirkaške znamke. Cenejša varianta pa je da vzameš ATE POWER BRAKE, seveda skupaj z oblogami. Glede na to da Felicia ni nek dirkalni stroj bo to povsem dovolj.
LP Tristan01
em jah neki maš pa prov pr feliciji je pa tako nujno rabš bolj diske!
kako to dobr vem sm lastnik felicije in sm že dvakrat jih menju tko da stratus natlač gor od polota 1.4 16V diske z mal predelave pa grejo gor oz kr neki predelave!
aja polo 1.6 dej pol pa naj folk pove kakšna je razlika med mašinami od felicije in polota???
jah ni je!
drugač pa stratus
Objavljeno: Če jul 15, 2004 10:12 pm
Napisal/-a AgitatoR
Přední náprava = Spredaj disk
kotouč brzdový (Renault Clio r.v. 1996) Disk
nasazení brzdového třmenu s destičkami (já jsem použil Ferodo DS Performance) Distancniki za disk
třmen brzdový levý, pravý (Ford Fiesta 1.6, r.v. 1996) Ploscice
Zadní náprava = Zadaj disk
kotouč brzdový s integrovaným nábojem (Golf III, do r.v. 1996 rozteč šroubů 4x100m) Disk
třmen brzdový levý, pravý (bez úprav z Golfu III) Ploscice
Upam da nism kej zbrklov.
Objavljeno: Pe jul 16, 2004 10:06 pm
Napisal/-a s.Hio
EJ to tud mene zanima, kaj ce bi naredili en skupni nakup s ceske in nabavli kake pametne diske, ker sem videl komplet spredaj zadaj diske prav za felicio za 100k sit (preracunano), ali nekaj podobnega (ne me drzat za besedo). Ne boste pa verjeli da na moji 96 letnik imam se originalne diske in smo primerjali z venomovimi in jih je vec kot njegovih, res pa je da jaz imam ABS (ce to kaj pripomore k manjsi obrabi-nekdo mi je tako to tvezil, pa sem ga pisano gledal).
Ce se bo kaj nabavljalo ne me spustit ven. Vem pa da ima omp neke variante tudi za felicio a nisem povsem preprican, bom sel v ponedeljek v italijo vprasat kaj se da dobit, ker grem nabavljat tiste koncnike, ker ze pretirano ropotajo (oz. vse gumice, za koncnike pa nameravam it vprasat v vargalant).
lp