Stran 1 od 1

Par uprasanj glede dizlov

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:32 pm
Napisal/-a Blinder
Cau.
Ima kdo pojma kaj bi se (pridobilo) ce bi se na dizla dalo sportnejse odmicne gredi?
Pa se nekaj. Bencinski motorji morajo imet optimalno mesanico zrak-benzin. Kaj tudi dizli morajo imet tocno razmerje, ali lahko imajo presezek enega ali drugegea brez da bi zato bile slabosti? Ker kolikor sem videl pri nekaterih chip tuningih jim naredijo da mece vec nafte not brez da bi dvigali tlak turbota.
Hvala za morebitno odgovore :roll:

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:34 pm
Napisal/-a COBRA
Se mi zdi, da ta tema sodi pod "tuning"...BTW :)

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:37 pm
Napisal/-a Pugi
JP takoje, sodi pod tunink, bo ata Pugnacijus fliknu gor pa desno,
jebemti spet sm prtegnu eno nevmesno.

Pa še en mlčk odgovora. Na čippljuning dizlov se ne spoznam, sam vem da pri osnovnem čipanju/moduliranju ne uravnavajo turbine. Kar se pa odmičnih tiče pa sploh ne vidim fore, ker se da drugje tolk dobit, da nima smisla...

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:39 pm
Napisal/-a TITan
1) Odmična se bi lahko zamenjala
2) tuning starih ne turbo dizelnov je bil, samo Bosch pumpo mal odpret, tko da ja, dela (sicer kadi k svina).

Pa ja to gre pod tuning

Objavljeno: Po jul 19, 2004 10:41 pm
Napisal/-a Blinder
Sej ko sem se spomnil na to vprasanje sem bil pod tuning in tam sem tudi napisal temo, sam pol sem se spomnil da to gre v splosno in sem copy/paste..... Meni se zdijo bolj tehnicna vprasanja ki so zanimiva tudi ce se ne gre za tuning. Tuning/splosna..ne bom sel v pekel zaradi tega. Ma ne zamerit za barvo :wink:

Objavljeno: Po jul 19, 2004 11:26 pm
Napisal/-a lisko
Hmmmmm ne vem gred na dizlih..... ponavad se gred menja zato da se pridobi višje obrate..... to pa pri dizlih lih ni najbolš.....
ne vem to je moje mnenje popravte me če se motim..... vsi ne mormo vsega vedet :)

Objavljeno: Po jul 19, 2004 11:33 pm
Napisal/-a TITan
Naj bi (to podatek od enga k sem chatu z njim, ki ima prijatelja, k pozna enga...) v nemčiji tunal stare golfe TD s odmičnimi iz nevem kerga benzarja + bosch pumpa. Sam res ne me držat za besedo, ker sem sam zelo zelo skeptičen.

Re: Par uprasanj glede dizlov

Objavljeno: Če jul 22, 2004 3:54 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Blinder je napisal/-a:Cau.
Ima kdo pojma kaj bi se (pridobilo) ce bi se na dizla dalo sportnejse odmicne gredi?
Pa se nekaj. Bencinski motorji morajo imet optimalno mesanico zrak-benzin. Kaj tudi dizli morajo imet tocno razmerje, ali lahko imajo presezek enega ali drugegea brez da bi zato bile slabosti? Ker kolikor sem videl pri nekaterih chip tuningih jim naredijo da mece vec nafte not brez da bi dvigali tlak turbota.
Hvala za morebitno odgovore :roll:


Za odmične gredi ne bi glih vedu kak stvar stoji sam po mojem bi mogu neki gor dobit ampak ne obratov ampak dobiš na navoru.Dizli so pa narejeni tako da so v tovarni nastavljeni na bolj pusto mešanco.Sam si lahko doma boš pumpo naviješ kulk ti paše sam ni glih najbolj pametno ker boš uniču cel motor.Kar se pa tiče chip tuninga dizla je pa tako,da mu povečajo tlak pumpe in zarad povišanega tlaka so dize delj cajta odprte (prej se odprejo in kasnej se zaprejo kot pa pr original nastavitvah) in motor dobi več nafte.Posledice:Bolj pije in bolj leti.
LP

Objavljeno: Če jul 22, 2004 10:51 pm
Napisal/-a Blinder
Torej dizel lahko dela tudi ce ima presezek/premalo nafte. Bencinski pa so bolj obcutljivi.
Ze ki pri tem smo, a obstaja dizel na karburator(vplinjac)?? Pa kak dovod nafte imajo stari golfi, pa stari traktorji? :?:

Objavljeno: Če jul 22, 2004 10:59 pm
Napisal/-a TITan
Bosch pumpa je vse

Objavljeno: Pe jul 23, 2004 1:06 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
TITan je napisal/-a:Bosch pumpa je vse


Točn tko.V vsakem dizlu maš bosch pumpo (no ni vsaka bosch pumpa ampak se ji reče visokotlačna črpalka,ki skrbi za dovod nafte v cilinder preko vbrizgalnih šob pod točno določenim pritiskom,proizvajalcev takih pump pa je velik ampak se v bistvu ne razlikujejo med sabo),razen pr teh tanovih ki majo skupni vod (ki pa so meni še zmeri neznanka :cry: :cry: )
Tak da dizl pa frgazer ne paše skupi pa da si bog i batina
LP

Re: Par uprasanj glede dizlov

Objavljeno: Po avg 02, 2004 7:28 am
Napisal/-a Duke
TrijoAdijo je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:[color=darkred]Cau.
Kar se pa tiče chip tuninga dizla je pa tako,da mu povečajo tlak pumpe in zarad povišanega tlaka so dize delj cajta odprte (prej se odprejo in kasnej se zaprejo kot pa pr original nastavitvah) in motor dobi več nafte.Posledice:Bolj pije in bolj leti.
LP


Se sploh ne strinjam :!: Chip tuning (tisti brez spreminjanja tlaka turbine) ima dve filozofiji = način kako spraviti več goriva v valje.

1. povečanje tlaka pri BOSCH črpalki (VP37, 44 itd) ali v skupnem vodu (common Rail). To pomeni, da v enakem času v valje vbrizgnemo več goriva. Posledica = večja moč in navor in bolj obremenjena črpalka. Nekatere črpalke že serijsko ne zmorejeo višjega tlaka od nazivnega, zato je tak tuning lahko tudi brez željenega učinka.
2. podaljšan interval vbrizga. Vbrizg je deljen na najman predvbrizg in glavni vbrizg. Trajanje vbrizga je izredno težko spreminjati, zato to tehnologijo uporablja le redko kateri proizvajalec chipov (npr. PBox). Posledica = večja moč in navor, brez dodatnih obremenitev črpalke, šob itd

Kar se porabe tiče: Pri 120 km/h bo s chipom manj pil kot brez chipa. Pri najvišjih obratih (nad 3.700) bo pil enako, ker dobre elektronike ne dopuščajo dodajanja goriva v visokih obratih, pri stalnem polnem plinu pa bo pil več kot brez chipa.

Duke

Objavljeno: Po avg 02, 2004 9:27 pm
Napisal/-a Blinder
Kaj pa limitator, a uni stari dizli ga imajo? npr Golf enka. To pumpo pol imajo tudi traktorji?