Stran 1 od 1
vgradnja kompresorja v bencin mašino
Objavljeno: So jul 24, 2004 7:12 pm
Napisal/-a bridgestone
zanima me na koliko se pri bencinskem motorju še lahko poveča kompresijo z vgradnjo turbine oz kompresorja da previsoka kompresija ne povzroči prezgodnjih vžigov mešanice bencina in zraka. Pa še to. Če navadnemu motorju dodaš prisilno polnjenje zraka, ali bo potem elektronika sama povečala količino vbrizga goriva in če za koliko? ali elektronika zazna povečanje tlaka z senzorjem pritiska v sesalnem kanalu ali zazna preveliko koncentracijo kisika z pomočjo lambda sone v izpušnem sistemu. Torej sedaj pa čisto konkretno vprašanje. Ali se bi dalo montirat kompresor na 1.6 mašino, brez dodajanja kolerja, wastegata ventila - (kar je pri turbinmi obvezno), brez menjanja batov ali drugih posegov v motor, ter posegov v elektoniko? Ter koliko bi dejansko s tem pridobil iz serijskih 74 kW (100 KM) motorne moči? Če elektonike ne bi spreminjal ali bi se dejansko povečal vbriz goriva prek injektorjev oziroma ali bi se povečal za minimalno do tovarniške omejitve, ter verjetno bi bilo potrebno nastavit tudi še kaj drugega. Kaj pa glede bencina, če se uporablja več oktanskega (super 98?) bi se s tem izognil prezgodnjim vžigom zaradi povečanja kompresije?
Objavljeno: So jul 24, 2004 7:20 pm
Napisal/-a TITan
Lahko bi. Z original vsem (sam nižanje kompresije pa brez intercoolerja) recimo +20 km. wastegate bi blo treba met. Intercooler se dobi od kazga starga sabba, al pa od G60ke. Rabil bi pa tankat 98 oktan. Kej veš ker vbrizg ma ta 1.6 mašina? Če je monotronic se ne splača predelovat (oziroma rabiš zamenjat vbriz).
Re: vgradnja kompresorja v bencin mašino
Objavljeno: So jul 24, 2004 8:23 pm
Napisal/-a Pugi
silver je napisal/-a:Torej sedaj pa čisto konkretno vprašanje. Ali se bi dalo montirat kompresor na 1.6 mašino, brez dodajanja kolerja, wastegata ventila - (kar je pri turbinmi obvezno), brez menjanja batov ali drugih posegov v motor, ter posegov v elektoniko? ?
Ne, v bistvu nima smisla... Sploh elektroniko morš prilagodit... Pa še 1.6 mašine ponavad niso lih idealni primer za take operacije, ker niso narjene za orenk obremenitve... Prej kaka dobra 2.0...
Objavljeno: So jul 24, 2004 11:02 pm
Napisal/-a monster_d
Jup tako kot je pugi povedal, racunalnik treba v vsakem primeru preprogramirat.
Objavljeno: So jul 24, 2004 11:15 pm
Napisal/-a iKst
Pri turbo motorjih računalnik ponavadi bere podatke iz merilca pretoka zraka in na podlagi tega določa količino vbrizganega bencina itd. Odstopanja so pa majhna, recimo da ima računalnik "rezerve" za kakšnih 10 konjev, za kaj več je pa potrebno čip tuning delat.
Klenkanje, oziroma prezgodenj vžig bencina se korigira z nastavitvami vžiga. Seveda je po taki predelavi obvezno tankati 98 oktanski bencin. Poleg tega pri turbo predelavah nekoliko znižajo kompresijo (z debelejšim tesnilom na glavi recimo) ampak to pride v poštev pri večjih tlakih. Za kompresor in tlake do cca pol bara pri dobro narejenih motorjih ni potrebno nižat kompresije. Poleg tega morš vedet da imajo turbo motorji močnejše in bolj odporne bate in nasploh vse komponente v mašini.
Ali se bi dalo montirat kompresor na 1.6 mašino, brez dodajanja kolerja, wastegata ventila - (kar je pri turbinmi obvezno), brez menjanja batov ali drugih posegov v motor, ter posegov v elektoniko?
Da se vse. Wastegate ventila pri kompresorju itak ne rabiš, ker tlak določa velikost jermenice, in je kakršen je. Problem pri taki predelav je, da boš dobil zelo malo moči zapravil pa precej denarja. Govora je o nekaj 100k sit če ne računaš predelav elektronike in ostalih stvari. Za tak denar lahko tvojo 100 konjsko mašino naviješ za 20 do 30% ali še več z drugimi metodami. Recimo športen izpušni sistem + filter, čip tuning, odmične, nižanje glave... Najbolj pa se seveda splača zamenjava motorja za močnejšega ali kar zamenjava avtomobila.
Objavljeno: So jul 24, 2004 11:25 pm
Napisal/-a monster_d
REcimo Golf3 VR6 193km, gre z kompresorjem navit na 245km.
Brez menjave kateriga koli dela v motorju.
Cena 5000eurov za ta kit, z montazo.
Dela ena firma v slo.
Sicr pa je ze blo govora o enem pasatu z isto varianto, ki se je prodajal, treba iskanje uporabit, nekje mora bit

Objavljeno: Ne jul 25, 2004 12:16 am
Napisal/-a TITan
Do +par 10 konjev se da vsako mašino brez večjih sprememb res.
Za mojga maš recimo

in maš takojšnih 120km
Simpl varianta z kompresorjem namesto sesalnega kolektorja.
Stari dobri avti

Objavljeno: Ne jul 25, 2004 1:52 am
Napisal/-a lisko
No ja dober narjeno.... veš slučajn ceno tega? Ker me zanima kok bi mogu odštet če bi hotu na mojga dizlčka tak kompresor gor montirat

Objavljeno: Ne jul 25, 2004 9:11 am
Napisal/-a iKst
monster_d je napisal/-a:...Brez menjave kateriga koli dela v motorju...
Tale stavek malo zavaja. Mišljeno je, da ni bil menjan noben del v bloku motorja, bati ojnice, ležaji in drugo so isti. Ne pomeni pa to da kupiš kompresor in ga tja zraven nekam daš pa boš mel 40 konjev več. Tisti predelovalci (btw, v mislih imaš
http://www.srtuning.com/ ) so morali namestiti drug izpušni kolektor in prirediti elektroniko.
Uglavnem, predelava ni poceni niti ni enostavna. Za R5 dizl kompresor bi verjetno dal več kot je vreden avto.
Objavljeno: Ne jul 25, 2004 11:10 am
Napisal/-a lisko
iKst je napisal/-a:Uglavnem, predelava ni poceni niti ni enostavna. Za R5 dizl kompresor bi verjetno dal več kot je vreden avto.
Vem da ni enostavn pa vem da ni lih poceni..... sam me vseen zanima

Objavljeno: Ne jul 25, 2004 11:46 am
Napisal/-a iKst
lisko, cca 5000 eurov pride predelava pri sr tuningu, kjer ti nardijo vse komplet. Pol pa odvisno od tega kolk bi sam naredu pa kje dele dobiš. Za kompresorje poglej na eBayu ali kakšnem odpadu. Kolektor daš nardit auspuharju, pa se pozanimaj pri njih. Tista tesnila lahko sam nardiš iz bakra recimo... Pomoje z manj kot 200k težko skoz prideš, tudi če bi res vse sam naredu in če bi poceni dele dobil. Če je pa kak mehanik v igri pa takoj računaj vsaj še 1x tolk. To je moja ocena tko od oka.
Aja, pa tastari dizli niso ravno mašine narjene za tuning. Poleg tega na staro mašino dajat kompresor ni najbolj pametno, ker so deli utrujeni in prisilno polnjenje zelo zmanjša življenjsko dobo motorja (to velja za bencinarje in dizle). V tujini recimo pred vgradnjo turbine ali kompresorja v staro mašino prej motor generalno obnovijo. Ko ima enkrat za sabo 100kkm je stvar že vprašljiva.
Objavljeno: Ne jul 25, 2004 11:57 am
Napisal/-a TITan
iKst je napisal/-a:Tisti predelovalci (btw, v mislih imaš
http://www.srtuning.com/ ) so morali namestiti drug izpušni kolektor in prirediti elektroniko.
In zakaj že bi
rabil zamenjato izpušni kolektor za kompresor?
Objavljeno: Ne jul 25, 2004 12:26 pm
Napisal/-a lisko
Ikst sej generalna je že na seznamu vprašanj in odločanj kaj vse se bo prenardil na avteku že dolgo na seznamu

zdej ta teden gre avtek na menjavo šob in nastavitev pumpe ( po možnosti tud obnove)
Res da bi marsikdo reku naj prodam pa kupim kaj drugega..... sam jaz pač ki mi je v večje veselje kaj starga predelat ko pa kr it drugo kupit..... sploh pa dizla ki ga nočem dat kr tko nikol več u življenju (sem zgruntal zakaj je dizl če delaš velik km

)
Objavljeno: Ne jul 25, 2004 1:27 pm
Napisal/-a iKst
TITan je napisal/-a:iKst je napisal/-a:Tisti predelovalci (btw, v mislih imaš
http://www.srtuning.com/ ) so morali namestiti drug izpušni kolektor in prirediti elektroniko.
In zakaj že bi
rabil zamenjato izpušni kolektor za kompresor?
Ups, my bad. V mislih sem imel vgradnjo turbine. Pri kompresorju res ni potreben poseg v kolektor. Sori.
Objavljeno: Ne jul 25, 2004 7:33 pm
Napisal/-a monster_d
iKst je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:...Brez menjave kateriga koli dela v motorju...
Tale stavek malo zavaja. Mišljeno je, da ni bil menjan noben del v bloku motorja, bati ojnice, ležaji in drugo so isti. Ne pomeni pa to da kupiš kompresor in ga tja zraven nekam daš pa boš mel 40 konjev več. Tisti predelovalci (btw, v mislih imaš
http://www.srtuning.com/ ) so morali namestiti drug izpušni kolektor in prirediti elektroniko.
Uglavnem, predelava ni poceni niti ni enostavna. Za R5 dizl kompresor bi verjetno dal več kot je vreden avto.
Mal zavaja ja
Sicr pa je tak kot si povedal
V tem smislu da se motor ne odpira.