Stran 1 od 1
Turbo
Objavljeno: Če jul 29, 2004 7:43 am
Napisal/-a vR5GTT
Dej nej mi nekdo prosim razloži kako se folk vozi z avtom ki ima turbino na morje in dalše relacije!! Men se zdi da ta stvar tko trpi (turbina) med vožnjo. Pri mojem avtu pri hitrosti 80km/h turbina že fila in da bi delal relacijo 300 ali več kilometrov s hitrostjo 120 recimo ko je pritisk turbine na števcu na 2/4 to men ni jasno!!!!!! LP
Objavljeno: Če jul 29, 2004 8:20 am
Napisal/-a nebivedu
Evo ti bom jst povedal.
Na morje s tem avtom greš tko kt se povsod voziš. Na avtocesti ga goniš, drugje voziš pod obrati da se turbina ne laufa (čeprav dela od takrat ko vžgeš avto - izpušni plini gredo vedno skoznjo in jo vrtijo). Sam sem mel turbino, ki se je odpirala pri 2500 obratih in to je v peti nekje 80km/h - vozil sem po navadnih cestah 80 na avtocestah pa sem jo mal stisnu. Naredu sm si dodatni stikali eno za ventilator kilerja in drugo za ventilator frgazerja, in ko sem vozil v gužvi, sem oboje vklopil, da se stvar ni pregrevala.
Sam sem naredil v enem dnevu s petko turbo 800km, pa ni bilo nobenih problemov, tko da tudi pri tebi ne bodo, če greš na morje al pa kam drugam.
In NE turbina ne trpi - trpela bi če nebi delala, ker bi zapirala pot izpušnim plinom, ki morajo it ven iz mašine.
Re: Turbo
Objavljeno: Če jul 29, 2004 1:16 pm
Napisal/-a 1.8T
saso mladenovic je napisal/-a:Dej nej mi nekdo prosim razloži kako se folk vozi z avtom ki ima turbino na morje in dalše relacije!! Men se zdi da ta stvar tko trpi (turbina) med vožnjo. Pri mojem avtu pri hitrosti 80km/h turbina že fila in da bi delal relacijo 300 ali več kilometrov s hitrostjo 120 recimo ko je pritisk turbine na števcu na 2/4 to men ni jasno!!!!!! LP
Pedal od gasa nima samo dveh pozicij nula ali ena

Turbina ti fila, ko ti stisnes gas in odpres loputo, pri 80 ti bo filalo turbino, ce bos tiscal v drugi. V peti prestavi pa ti je ne bo nic filalo, seveda ce ne bos tiscal gasa do ploha, ampak bos samo vzdrzeval brzino.
Skratka:
sprememba hitrosti = turbina fila
vzdrzevanje hitrosti = turbina ne fila, oziroma malo v kaksen klanc.
Zelo preprosto
Ne vem pa, kaj 2/4 pri tebi pomeni

Meni kaze -0,6bara v prostem teku, to je podpritisk. Ob zmernih pospesevanjjih pride na 0 oziroma malo cez, ce ga pa stisnem pa tudi do 1,2 bara.
/jan
Objavljeno: Če jul 29, 2004 1:39 pm
Napisal/-a vR5GTT
V peti prestavi pri 80kmh mi pokaže da fila z 2/4!!! Z 70 km/h se lahko peljem brez da bi se števček premaknil!!!
Objavljeno: Če jul 29, 2004 1:39 pm
Napisal/-a iKst
tko kot je 1.8T povedal. Če ti ne pritiskaš gasa do konca ampak zmerno voziš se turbina skoraj ne zasuče. Ko pa pohodiš se pretok plinov poveča in zasuče turbino (evo, še en primer za debato o porabi bencina

)
Pa še neki. Turbina se ne vklaplja on/off. Turbina fila sorazmerno z obrati in pretokom plinov. Ni to tko, da pri 3000 ne bo filala od 3000 naprej pa bo kar naenkrat 1 bar. Tlak bo naraščal zvezno skozi obrate.
Objavljeno: Če jul 29, 2004 1:41 pm
Napisal/-a iKst
saso mladenovic je napisal/-a:V peti prestavi pri 80kmh mi pokaže da fila z 2/4!!! Z 70 km/h se lahko peljem brez da bi se števček premaknil!!!
Nevem kako ima petka narjen števc za boost ampak tisti 2/4 verjetno pomenita da je tlak nekje na nuli. Od 2/4 naprej pa dejansko ustvarja nadtlak.
Objavljeno: Pe jul 30, 2004 1:00 pm
Napisal/-a vR5GTT
Vem da kazalček tko kt sm si jest predstavljal stoji na 1/4 ja in vem da izpušni plini poganjajo turbino!
Objavljeno: Pe jul 30, 2004 3:40 pm
Napisal/-a monster_d
Kak pa je kaj s tem ce bi recim gono avto do daske do avtobanu na vecjo turo? kak je z turbino.
Al pa pri kakem starem avtu ko nima blokade, tam bi pomoje ze lahko mal panika bla.
Objavljeno: Pe jul 30, 2004 3:54 pm
Napisal/-a Rjuhar
Saso, men se zdi, da mas ti en cager prevec tam v armaturi pa te bega. Jest mislim, da je najbolje, da ga kar prelepis ali pa ga izklopis, pa bo skoz na nuli... Pa brez zamere
Objavljeno: Ne avg 01, 2004 10:29 pm
Napisal/-a ZEeMF
turbina fila na polno sam ko je gas do daske al pa od 3/4 naprej, če pa ti držiš stalno hitrost, razn če je klanc, turbina ne dela tako strašnega nadtlaka da bi fejst žerl (odvisno od avta)
Objavljeno: Ne avg 01, 2004 10:58 pm
Napisal/-a bridgestone
kako je pol z porabo in navorom v nižjih obratih ko turbina ustvarja podtlak. ali se zaradi tega zmanjša navor in poveča poraba ker mašina dobi manj zraka, čeprav ga v nizkih obratih ne potrebuje veliko ko je razmerje zrak : bencin v bistveni prednosti zraku? vendar pa verjetno nastopi problem ko ga v nižjih obratih pohodiš in dokler se turbina ne zavrti in začne filat - preide preko 1bar in čutiš turbo luknjo.
ŠE nekaj me zanima, kako računalnik krmili injektorje pri bencincu.
recimo da jest v mavadno atmosfersko mašino montiram rabljeno turbino od nekega serijskega avta, jo z predelavo ali menjavo izpušnega kolektorja priklopim na izpuh, povežem dotok zraka v turbino in odtok zraka iz turbine preko kolerja in v sesalni kolektor preko senzorja za pritisk, zrihtam mazanje ležaja turbine (nekak zrihtam), wastegate ventil pa povežem z novo dodanim kontolerjem (nekak zrihtam) ter mu zapečem program, ki bo nadziral da turbina ne preseže željenega nadtlaka, tankam več oktanski super 98 bencin da se izognem klenkanju zaradi povečane kompresije, drugih predelav ne želim delati.
Zdej mi pa povejte ali bi elekronika sama dvignila pritisk na injektorjih in jih pustila dalj časa odprte za večji dotok goriva pri višjih obratih ko bi se na sesalnem kolektorju povečal pritisk (senzor pritiska), ter ko bi lambda sonda v izpuhu zaznala povečano koncentracijo kisika oziroma manjšo koncentracijo CO2, ali bi se količina vbrizga skozi injektorje tako malo povečala (programska zapora), da bi bila nujna modifikacija in poseg v motorno elektroniko???
Objavljeno: Ne avg 01, 2004 11:12 pm
Napisal/-a iKst
Turbina ne ustvarja podtlaka, ampak ga ustvarja mašina, ki sesa zrak iz ozračja v cilindre. Ko turbina ne deluje je enako kot pri NA motorju, not vleže zrak. Torej, poraba ni nič večja zaradi tega, računalnik pa itak na podlagi zraka ki vstopi v mašino določi količino goriva.
ŠE nekaj me zanima, kako računalnik krmili injektorje pri bencincu.
Preko merilca pretoka zraka. Več zraka gre skoz več bencina vbrizgajo injektorji v mašino.
Pri montaži turbine na NA mašino se pojavijo naslednji problemi. Najprej je treba sprogramirat elektroniko tako, da vbrizga več zraka v mašino, ker sama tega ne bo naredila. Računalnik ima nekaj "maneverskega prostora" ampak to so minimalna povečanja. Recimo če bi za 10, 15 konjev dvignil moč bi še šlo. Pol je pa treba pazit da so injektorji dovolj veliki in pumpa za bencin dovolj močna, da mašina dobi dovolj bencina. V nasprotnem primeru se lahko v najhušjem primeru stopijo bati

Objavljeno: Ne avg 01, 2004 11:24 pm
Napisal/-a bridgestone
iKst je napisal/-a:Najprej je treba sprogramirat elektroniko tako, da vbrizga več zraka v mašino, ker sama tega ne bo naredila.
a niso zato ventili? kolikor sem jest s tem seznanjem gre pri indirektnem vbrizgu mešanica zraka in bencina skozi sesalne ventile. Za količino dotoka zraka pa skrbi dušilna loputa ki jo krmiliš preko pedala za plin, tako da elektronika krmili samo injektorje.
Recimo če bi za 10, 15 konjev dvignil moč bi še šlo. Pol je pa treba pazit da so injektorji dovolj veliki in pumpa za bencin dovolj močna, da mašina dobi dovolj bencina
dejva rešt za čist konkretno mašino seat leon 1.6 ni 16V. kaj se da kle narest? čist informativno, ker to da je bolj druzga vzet 1.8T to sam vem.
Objavljeno: Ne avg 01, 2004 11:31 pm
Napisal/-a iKst
Ups, sori. Mišljeno je blo "več bencina" in ne več zraka. Ja, elektronika krmili injektorje.
Čist konkretno ti pa jaz ne znam povedat, boš moral kakšnega tunerja vprašat. Lahko ti konkretno povem za moj avto. Nissan 200sx 1,8T mašina s 170 konji. Serijski tlak je 0,7 bara. Če povečaš tlak na 0,9 bara ti lahko že začne pri polnem pospeševanju vmes posegat ECU in odklopi dotok bencina. teh 0,2 dodatna bara pomenita pribljižno 20 konjev ali malo manj pri tej mašini in serijski turbini. Je pa verjetno pri vsaki mašini drugače.
Objavljeno: Ne avg 01, 2004 11:37 pm
Napisal/-a bridgestone
iKst je napisal/-a:Ups, sori. Mišljeno je blo "več bencina" in ne več zraka. Ja, elektronika krmili injektorje.
Čist konkretno ti pa jaz ne znam povedat, boš moral kakšnega tunerja vprašat. Lahko ti konkretno povem za moj avto. Nissan 200sx 1,8T mašina s 170 konji. Serijski tlak je 0,7 bara. Če povečaš tlak na 0,9 bara ti lahko že začne pri polnem pospeševanju vmes posegat ECU in odklopi dotok bencina. teh 0,2 dodatna bara pomenita pribljižno 20 konjev ali malo manj pri tej mašini in serijski turbini. Je pa verjetno pri vsaki mašini drugače.
ne mislim elektonke, to si mi že čist jasn prej povedu da brez tega ne gre. zanima me ko si govoru o pumpi za gorivo in injektorjih če bi zmogl povečanje pritiska?
Objavljeno: Po avg 02, 2004 12:44 am
Napisal/-a iKst
Aja...tut za to ne vem točno za leona. Pri mojem avtu je pumpa dobra za nekaj čez 200 konjev. Recimo tam nekje 20% večjo moč še prenese, injektorji pa še malenkost več.
Sej pravm, za točne podatke bi blo najboljš če greš v RSR pa vprašaš malo. Tam so strokovnjaki za VAG mašine in sigurno ti bodo lahko povedali vse o teh stvareh.
Objavljeno: Po avg 02, 2004 8:25 am
Napisal/-a Slide
@bridgestone...ne vem s kje si sicer, maš pa v Celju A2S. Firma ima pod svojim okriljem poleg avtomobilov VAG koncerna še firmo ABT, torej zelo priznano nemško firmo, skrbi za predelavo Audijev, VW-jev, Škod...Bi se splačalo tud tle pozanimat...
Drugi, ki je pa meni tudi bolj znan za VAG, je pa MPI Peljhan....torej firma Darka Peljhana v Idriji...pomoje, bi ti povedal kej tud kr na e-mail--->
mpi@mpi.si