Stran 1 od 1
sistem EDS
Objavljeno: Ne avg 01, 2004 11:33 pm
Napisal/-a bridgestone
eno vprašanjce!
a se da avto opremit z EDSom (elektonska blokada diferenciala), samo z posegom v elektoniko? Ker dejansko je to le razširitev sistema ABS, ker kolikor vem koristi sistem EDS enake senzorje le programski način delovanja je drug. Torej če je možno da se računalnik preprogramira le z priključitvijo preko priključka in se povozi obstoječi režim z nekim novim vzetim iz avta ki sistem eds ima?
Objavljeno: Po avg 02, 2004 12:28 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
Objavljeno: Po avg 02, 2004 6:30 pm
Napisal/-a ivan320d
tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več

Objavljeno: To avg 03, 2004 8:36 am
Napisal/-a tristan01
NI tolk enostavno. Zato so pa komercialno prišli prvi EDS in podobni sistemi kakšno desetletje po ABS-u v rabo. Če te pa moti zdrsavanje koles v zavoju (notranje), ti predlagam vgradnjo zapore diferenciala. Za precej vozil se da dobiti, še posebno priporočljiva pa je pri zadnjem pogonu.
Pa še FREUDE AM FAHREN je večji
Lp Tristan01
Objavljeno: To avg 03, 2004 8:38 am
Napisal/-a zupi13
ivan320d je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več

mislt se prav nč vedet!

Objavljeno: To avg 03, 2004 12:59 pm
Napisal/-a tristan01
zupi13 je napisal/-a:ivan320d je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Pozdravček!
Načeloma stvar res deluje tako, rešitev pa ni tako preprosta, saj je potrebno celoten sistem ABS precej nadgraditi. Če želiš da stvar deluje tako kot je potrebno moraš najprej spremeniti režim delovanja senzorjev ABS. Ti zdaj zaznavajo samo kdaj kolesa blokirajo, potem pa bi morali meriti kotno hitrost vsakega posameznega kolesa, potem je potrebno te hitrosti "popraviti" glede na položaj volana (ko zavijaš, se zunanje kolo vrti nekoliko hitreje kot notranje, razen kadar prihaja do zdrsavanja). Potem pa je potrebno še spremeniti zavorni mehanizem, da lahko zavira tudi brez pritiskanja na zavorni pedal (zaviranje tistega kolesa, ki se vrti v prazno).
Lp Tristan01
uffff, kapo dol, majstore. jst sm pa mislu, da je sam ena kontrolka na armaturki več

mislt se prav nč vedet!

Kaj pa to pomeni?
:P
LP Tristan01

Objavljeno: To avg 03, 2004 1:20 pm
Napisal/-a zupi13
interna fora

Objavljeno: To avg 03, 2004 1:33 pm
Napisal/-a Slide
Zakaj bi pa na prvem mestu sploh rad elektronsko! zaporo diferenciala?
Objavljeno: Sr avg 04, 2004 9:05 am
Napisal/-a tristan01
To se tudi jaz sprašujem. Ker pri vožnji je več veselja z mehansko zaporo. Če obvladaš seveda.
Tristan01

Objavljeno: Če avg 05, 2004 1:50 pm
Napisal/-a bridgestone
tristan01 je napisal/-a:To se tudi jaz sprašujem. Ker pri vožnji je več veselja z mehansko zaporo. Če obvladaš seveda.
Tristan01

ja pozimi mi vsako leto na nekem malem klancu avto drgne k zmešan in se tistih 20m klančka komi prevozim kadar je poledica ali rahel sneg. zato me je zanimal če bi se dal enostavno in poceni abs nadgradit z eds. kokr si mi razložu to ne gre tako. pa te sprašujem ker si omenu in maš očitno neki pojam. koliko $ pride zapora diferenciala za leona na sprednji pogon z 1.6 mašino. tko okvirno. in kakšen poseg to predstavlja in kdo mi bi to montiral. pa če mi lahko še razložiš kako sploh ta blokada diferenciala deluje, načeloma zgradbo diferenciala poznam samo ni mi jasno kako se potem blokada uklaplja (elektonika ali stikalo) in s čim (mogoče hidravlično, mehansko) in po kakšnem razmerju prenaša moč na obe kolesi. hvala ti za odgovore.
Objavljeno: Če avg 05, 2004 2:25 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Za ceno nebi vedel, ker je tudi pri tunerji to precej velika eksotika, verjetno pa bi bilo ceneje zamenjat avto za 4motion oz seatovo verzijo tega pogona. Menjava sama pa načeloma ni prevelik problem. Vsak malo bolj razgledan mehanik zna razstaviti menjalnik in diferencial. Potem pa se zamenja jedro diferenciala (tisti velik zobnik, ki ima v notranjosti tri manjše) za takšnega z blokado.
Sama blokada pa deluje po načelu prenašanja navora na tisto kolo, ki ima boljši oprijem. Ko se eno izmed pogonskih koles zavrti v prazno, se "vklopi" zapora, ki prepreči pospeševanje tega kolesa, moč pa se prenese na drugo kolo.
Samih rešitev, kako deluje zapora je več vrst. Če te zanimajo podrobnosti pa prelistaj cca mesec dni star Avto magazin, kjer so bili predstavljeni in podrobno opisani sistemi proti zdrsavanju koles in zapore diferencialov.
Lp Tristan01
Objavljeno: Pe avg 06, 2004 10:59 am
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Najcenejši in najbolj varen update avtomobila je da nabaviš dobre zimske gume, saj ti bodo koristile tudi drugje na cesti. Če je pa pomembnih samo tistih nekaj metrov, pa res nima smisla toliko vlagat v avto. Jaz se vsako zimo vozim 2km po slabi (beri zasneženi in hriboviti cesti), pa nimam teh težav. Res pa je, da vedno poskrbim za dobre gume, pa malo vaje na kakšni zakotni cest tudi ne škodi (da dobiš občutek za drsenje avtomobila....)
Lp Tristan01