Stran 1 od 2
Menjava ploščic?
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 12:26 pm
Napisal/-a Sorbi
Kere ploščice za clio 1.5dci (2002).....na original diske.....pa kao malo bolj racing varjanto?
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 12:55 pm
Napisal/-a CarInvent
samo ne green stuff. to sem dal jaz gor. škripa, pa slabo prime. original veliko bolje primejo.
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 1:16 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Pomoje tuki ne rabiš nekih racing ploščic.
Ker original že zelo dobro primejo.
Pa niti nimaš močnega avta da bi to rabo
Moje mnenje

Objavljeno: Ne avg 08, 2004 1:18 pm
Napisal/-a Zm3-D3n
dej gor original ploscice bo pomoje se najbol... al pa od iste firme sam ksn bolsi model pac....sam mislim da za DCi motor ne rabs newem kok hudih

...to je sam moje mnenje.
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 1:27 pm
Napisal/-a Sorbi
In kolko je cena originalnih ploščic...če veste?
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 2:04 pm
Napisal/-a RedBull™
Kupi si ATE al pa RIXSEMBERG (upam da sm te druge pravilno napisu

ops: )
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 3:10 pm
Napisal/-a PiLLLe
hm lucasove ploscice so kul cene so pa tm od 2k do 10k odvisn od avta
Lp PiLLLe
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 3:34 pm
Napisal/-a Hoyt
sam neki mi ni jasn. a če ma človk dci motor ne rab dobrih ploščic, če ma pa rs-a pa avtomatsko rab boljše? zakaj?
a z dcijem se ne sme hitrej ustavljat al kaj? z rs-om se da pa tud počas vozt pa ne rabš špportnih.
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 3:52 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Hoyt je napisal/-a:sam neki mi ni jasn. a če ma človk dci motor ne rab dobrih ploščic, če ma pa rs-a pa avtomatsko rab boljše? zakaj?
a z dcijem se ne sme hitrej ustavljat al kaj? z rs-om se da pa tud počas vozt pa ne rabš špportnih.
Ko boš vozu močnejši avto boš to razmel. Do takrat pa ti ne morem pomagat.

Objavljeno: Ne avg 08, 2004 9:18 pm
Napisal/-a PiLLLe
Hoyt je napisal/-a:sam neki mi ni jasn. a če ma človk dci motor ne rab dobrih ploščic, če ma pa rs-a pa avtomatsko rab boljše? zakaj?
a z dcijem se ne sme hitrej ustavljat al kaj? z rs-om se da pa tud počas vozt pa ne rabš špportnih.
Z dci masino se bo namatru da jih bi pregreu ce bo meu pa mocnejso masino bo pa lazje jih pregreu in posledica pregretih plosici so uniceni diski + ploscice ter s tem tudi oprijem :P pac neprimejo vec kt je treba :P
Lp PiLLLe
p.s get it?
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 9:54 pm
Napisal/-a ZEeMF
pa avto je lahek in ne rab takih polščic in diskov, kot en k ma čez 1,2 tone.
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 10:24 pm
Napisal/-a torstorm
kupi bolj mehke, se malo hitreje nucajo primejo pa dosti bolj.Lucasove poceni, so pretrde.Kakšne texstar, so dobre,.....
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 10:55 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Gti-Driver je napisal/-a:Hoyt je napisal/-a:sam neki mi ni jasn. a če ma človk dci motor ne rab dobrih ploščic, če ma pa rs-a pa avtomatsko rab boljše? zakaj?
a z dcijem se ne sme hitrej ustavljat al kaj? z rs-om se da pa tud počas vozt pa ne rabš špportnih.
Ko boš vozu močnejši avto boš to razmel. Do takrat pa ti ne morem pomagat.

Torej jaz nebi smel met gor brembo max diskov z texter ploscicami ker imam 90km avto? Rad se zelo hitro ustavim .. zakaj pa on nebi smel .. ker ima premal konjev? Dej no mir z takimi izjavami pa raj pomisl, da zaradi tega ker bo to mel gor, bo morda se lahko v nekem kriticnem trenutku hitreje USTAVIL!
PiLLLe je napisal/-a:Z dci masino se bo namatru da jih bi pregreu ce bo meu pa mocnejso masino bo pa lazje jih pregreu in posledica pregretih plosici so uniceni diski + ploscice ter s tem tudi oprijem :P pac ne primejo vec kt je treba :P
Lp PiLLLe
p.s get it?
BTW, meni je ratal pregret in unicit in ukrivit Brembo max diske pri 80km/h. Verjemi mi, vsi diski so unicljivi. Mal najdi kake posnetke pri kolesih na kaktih dirkah like zadevah. Tam je to zelo zanimivo vidt, ko samo zazari in se zacne iskrit

torstorm je napisal/-a:kupi bolj mehke, se malo hitreje nucajo primejo pa dosti bolj.Lucasove poceni, so pretrde.Kakšne texstar, so dobre,.....
Kar se tice textar, jih imam gor in morm rect sem zelo zadovoljen z njimi. Veliko bolje kot pa ATE. ATE ploscice mi je namrec ratal unicit v dobrem mesecu.
LP, Klemen
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 11:00 pm
Napisal/-a salesky
PiLLLe je napisal/-a:Hoyt je napisal/-a:sam neki mi ni jasn. a če ma človk dci motor ne rab dobrih ploščic, če ma pa rs-a pa avtomatsko rab boljše? zakaj?
a z dcijem se ne sme hitrej ustavljat al kaj? z rs-om se da pa tud počas vozt pa ne rabš špportnih.
Z dci masino se bo namatru da jih bi pregreu ce bo meu pa mocnejso masino bo pa lazje jih pregreu in posledica pregretih plosici so uniceni diski + ploscice ter s tem tudi oprijem :P pac neprimejo vec kt je treba :P
Lp PiLLLe
p.s get it?
Kr neki,...
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 11:02 pm
Napisal/-a CM
Sorbi je napisal/-a:In kolko je cena originalnih ploščic...če veste?
vemo.
10k
Objavljeno: Ne avg 08, 2004 11:57 pm
Napisal/-a zhek
lep pozdrav vsem,
mene pa samo zanima koliko je kej razlike, če daš boljše ploščice gor na originalne diske. namreč imam Lancio y10 (l.93), pa bremze bl švoh (za moje pojme) bremzajo. A mislte da bi blo kej boljš če bi zamenjal ploščice z boljšimi in katere kej priporočate?
hvala za odgovore.
jaka
Objavljeno: Po avg 09, 2004 8:09 am
Napisal/-a 1.8T
Ce zelis boljse ploscice na originalna diske, potem morda ne bi bilo napacno, ce se oglasis pri podjetju Sinter, Cesta v mestni log 75 v Ljubljani.
http://www.sinter.si/
Tam ti za 15.000SIT prodajo obe prvi ploscici (lahko ti jih tudi nalijejo na tvoje stare izrabljene), je pa zadeva iz neke keramike, oziroma je dodana keramika, katera baje zagotavlja tudi do 40% boljse zavorne ucinke na originalnih diskih. Taksne podatke imam za moj avto, verjetno za tvoj varirajo.
Tehnologija je plod slovenskega znanja, nemalo pa pove tudi dejstvo, da najdes Sinterjeve ploscice kot prvovgradnjo pri velikih proizvajalcih gokardov.
Mene so navdusili.
/jan
Objavljeno: Po avg 09, 2004 9:10 am
Napisal/-a lisko
Gti-Driver je napisal/-a:Hoyt je napisal/-a:sam neki mi ni jasn. a če ma človk dci motor ne rab dobrih ploščic, če ma pa rs-a pa avtomatsko rab boljše? zakaj?
a z dcijem se ne sme hitrej ustavljat al kaj? z rs-om se da pa tud počas vozt pa ne rabš špportnih.
Ko boš vozu močnejši avto boš to razmel. Do takrat pa ti ne morem pomagat.

Spet ena izmed LOL izjav na forumo........ LOL no.
Jaz mam R5 dizla ki obračaš kak hočeš nikamor ne gre...... pospeškov nobenih..... končna komi 150.........ampak a ne smem včasih mal bolj divje zabremzat?
Kaj pa če u mesto se pripeljem 60 do križišča.....se prižge rumena mislim da bo še šlo..... pol pa se prižge rdeča? kaj za take primere rabiš močn avto? Poleg tega je dizl dost težja mašina..... in rabi kr konkretne bremze....
Jaz sem original diske za renoja spovil u dveh mescih...... prav tako so šla ploščice u dveh tednih (se pregrele) zdej pa mam gor brembo pa lucas ploščice pa bremze limajo...... če jih že po tvojem mnenju ne rabim.......se boš pelu z mano u strahu ko nikol ne boš vedu kok zavorne poti boma rabla? pa magar se boma peljala 50......
Objavljeno: Po avg 09, 2004 9:14 am
Napisal/-a monster_d
HEHE, ne z strahom se bo z avtom pred tabo vozo in upal da ga nes nabaso v rit...
Bremze niso napacna terma za debaterat....
Torej ce ze tuning na motorju, bolj lima vec leti, tudi na zavorah saj se pa te mores tudi ustavit

Objavljeno: Po avg 09, 2004 10:21 am
Napisal/-a Rjuhar
ni vazn ne kolk konjev ma, ne kolk leti. vazna je samo teza, tezisce in zavorna pot. 120 gre vsak, se smart.