Stran 1 od 2
kater filter?
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:27 pm
Napisal/-a gape
naredu sm si ta adapter za filter:
zdej me pa zanima kater filtr bi blo najbolš dat gor???
zunanji premer adapterja je 70 mm zato mora pač met filter 70 mm notranji premer!
kaj priporočate???
Univerzalni konični filtri zunanje izvedbe z dvojnim konusom za povečanje moči. Primerni do 250kW, dolžina 130mm, zunanji premer 160mm, različni notranji premeri.
ali?
Univerzalni konični filtri zunanje izvedbe. Primerni do 100kW, dolžina 130mm, zunanji premer 90mm, različni notranji premeri.
cena je enaka (12.800 sit)!!!
avto je pa BMW E30 316i!
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:39 pm
Napisal/-a Zupo
Sej ti piše do kolk KW je kateri. Če maš več kot 100 kW pol vzemi dvojni konus, čene pa enojni. Če maš pa ravno tam nekje okoli 100kW pa raje vzemi dvojni konus (my opinion).
lp
zupo
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 12:42 pm
Napisal/-a gape
avto ma 75kw!?!
sej lih to me mal muč da nebi recmo vzel dvojni konus pol bi pa zato k je tolk velk kej slabš delal???
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 1:49 pm
Napisal/-a Zupo
Jah pol raj uzem enojni konus. Ne vem zakaj, ampak tako je

(nekaj sm slišal, da je pol preveč prepustn in da mori motor, sam se mi to ne zdi logično)
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 1:54 pm
Napisal/-a habbich
Ce je vecji filter ti ne bo nic slabse delal, ce je pa premajhen pa ja...Masina si itak vzame tok zraka kot ga rabi
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 2:45 pm
Napisal/-a PiLLLe
Hm kokr sm meu izkusnje z temi filtri sm opazu da se dvojni konus full vec dere pa zvok je tut ubijalski
drgac je pa zadeva taka kt je habbic reku
Lp PiLLLe
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 3:14 pm
Napisal/-a bocky
konicen filter je itak sama bedarija, ....
jst sm na 206 2.0 probu konicne omp, sparko, k&n in kaj sem ugotovu.....

najbolj se mi je obnesel tole:
1.v orginalni skatli zamenjas vlozek-filter z K&N vlozkom,
2.odstranis vse orginal cevi k dovajajo zrak v skatlo,
3.skatlo odrezes spodaj (saj 206-tka ima dovod zraka spodaj) za tolk da dobis notr 4.alu gibljivo cev vecjega premera (jst sem dal premer 110 mm namesto original 60),
5.cev speljes nekam pod odbijac ali pa pod spodnjo masko,
tako je men avto do zdej najbolj delu....
Pazi zdej to:
V skatlo sem namontiral ventilator (12V in ga zvezu na akumulator, pa na stikalo luci za on-off) ki dodatno poriva zrak v sesalno loputo,
Stvar se ni dokoncno preizkusena, ker sem to naredil danes in mogoce sem kupil malo majhen ventilator premer 120mm pa s premal obrati.... ampak avto z mesta uzge k suuuuus, velik bolj k prej.
p.... ze skor sm turbino pogruntu
pol pejt pa se cip narest, ker zraka je ze vec, sam se bencin ti odpre
LP jure BOCKY
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 3:32 pm
Napisal/-a ASenna
če bi naprimer spelu z alu cevjo nekam pod odbijač,a bi se pol kej manj slišal šp. filtr al isto k če je pritrjen direkt na mašino

ops:
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 3:44 pm
Napisal/-a Misak
Lahko delas kar hoces s tem dokler je odprt, ce ga zapres v skatlo, bo zgubu neki zvoka, zal... Mi je pa ful vsec tale varjanta s tistim ventilatorjem...

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 4:05 pm
Napisal/-a INFINITI
hmm, jst sm kupu od KN 57i kit za svoj avto; imam 143 KM, pa filter ni dvojni konusni temveč navadni zunanji; z cevjo speljano pod avtom za dovod hladnega zraka; ne vem zakaj ampak letos ko sem bil na morju je v štandgas hitrosti (premikanje avta v prvi brzini brez gasa) avto samo brundal, ko sem pa pohodil gas je pa cca 2 sekundi zvenel ko da bi mu dusil dovod zraka in je sele potem leno zacel vleci; kit je še novi in čist. Sm pisal na KN pa jim ni uspelo razvozlati kako in kaj; ko pa dam original škatlo nazaj je vse po starem in avto povleče od najnižjih obratov ko šus; any suggestions??
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 5:35 pm
Napisal/-a Zupo
Zanimivo, men pa s športnim filtrom na 55KM puntotu veliko bolj potegne v nizkih obratih kot prej, sam ga pa pr višjih kr zmankuje....
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 7:11 pm
Napisal/-a Tilen
ASenna je napisal/-a:če bi naprimer spelu z alu cevjo nekam pod odbijač,a bi se pol kej manj slišal šp. filtr al isto k če je pritrjen direkt na mašino

ops:
Fantje zakaj uporabljate alu cev, če pa veste da se stvar pregreva? Sej zgleda, ne rečem, sam praktično pa glih ni.
Moj predlog: Sprintfilter KD2 SuperCompetition, poliester rules!

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 9:04 pm
Napisal/-a TITan
Ventilator? Brez zamere, sam si kdaj dal roko pred sesalno luputo na avtu? Potegne kr mal več zrakak kot pa kakeršen koli ventilator (smo na 75 km passatu se zajebaval s orenk ventilatorjem od stare škode pa je blo občutno premalo da bi se kaj poznalo). Pri tistih avtih k slabo vleče v nižjih obratih s športnim filtrom se ne da nič narest, razen dodatne lupute za filtrom, ki se bi šele pri srednjih obratih odprla. Problem je da dobi tam motor preveč zraka in računalnik (oziroma fergazer) ni pripravlen dat toliko bencina (res da motor potegne tolk zraka, kot lahko, sam s original je bil ta nivo nižji). Pri tistih ki vam pa v visokih obratih dela slabš z športnim mate pa ali problem s vbrizgom (elektronka ni zmožna dat bencina dost za tolk zraka, kot lahko dobi), ali pa ste narobe zmontirali in je kaka ovira za pretok zraka kje.
Drugače je pa en zelo pameten človek enkrat reku "iščite, iščite, iščite"
Pa ja. Alu, inox pa pokromerane cevi so za pozerje, pravi moški (in žeske) pa uporablajo umetne snovi (Epoxi, carbon+PWC ruls).
Objavljeno: Sr avg 25, 2004 9:47 pm
Napisal/-a INFINITI
Uf tenks za potrdilo titan; malo sem raziskoval in edina prava rešitev bi bila čipanje če bi hotel konkretno izrabiti večjo količino zraka s športnim filtrom; drugače pa ima na dovodu v škatlo kupe tako narejene elemente da je "varijabilna indukcija", torej so te lopute vgrajene že tovarniško; ker seveda šp filtr ne vleče zraka skozi tovarniški element, temveč "od zunaj" kokoli sebe, je v nižjih obratih shit vse skupaj. No sej je tut zdej logično zakaj je poraba padla; manj goriva - manj moči
Objavljeno: Če avg 26, 2004 9:24 am
Napisal/-a tenko
gape.....dej povej kako si naredu tustu adapter,k bom ga jaz tudd mogu narest
Objavljeno: Če avg 26, 2004 1:31 pm
Napisal/-a gape
kva pa ta varjanta???

Objavljeno: Če avg 26, 2004 1:33 pm
Napisal/-a gape
kr_en je napisal/-a:gape.....dej povej kako si naredu tustu adapter,k bom ga jaz tudd mogu narest
adapter je iz aluminija!spodi je ploščica pol je pa pač cev gor pršvasana!ploščica je pa narjena po meri od dihtnge!!!
Objavljeno: Če avg 26, 2004 3:37 pm
Napisal/-a bocky
ja men osebno to z ventilatorjem dela, kolikor pa ceprav malo zraka porine v loputo je vec kot pa ce samo motor sesa, ja pa res da je potrebno povecat dotok zraka v skatlo filtra. Zdej sm alu cev zamenjal za gibljivo z umetne mase (guma-plastika) mislim da je bolj obstojna... Glas je isti kot bi se vozil brez filtra zelo glasno....
Drgac pa imate podobno stvar kot sem si jo jest spomnil v letosnjem DTS katalogu in stane cca 200 eur plus postnina.... 10-krat vec<kot je mene kostal

Objavljeno: Ne avg 29, 2004 9:10 pm
Napisal/-a torstorm
kaki motorček pa potem maš da ti ne zavira in ti lahko da večjo količino zraka kot motor sam vleče.
Objavljeno: Ne avg 29, 2004 9:16 pm
Napisal/-a SlaYeR
bocky je napisal/-a:konicen filter je itak sama bedarija, ....
jst sm na 206 2.0 probu konicne omp, sparko, k&n in kaj sem ugotovu.....

najbolj se mi je obnesel tole:
1.v orginalni skatli zamenjas vlozek-filter z K&N vlozkom,
2.odstranis vse orginal cevi k dovajajo zrak v skatlo,
3.skatlo odrezes spodaj (saj 206-tka ima dovod zraka spodaj) za tolk da dobis notr 4.alu gibljivo cev vecjega premera (jst sem dal premer 110 mm namesto original 60),
5.cev speljes nekam pod odbijac ali pa pod spodnjo masko,
tako je men avto do zdej najbolj delu....
Tko mam tudi jst in se tisti filtri lahko poscijejo. Vazen je dotok svezega zraka ki pa ga pod haubo manjka ali pa ni svez. Zato eno alu cev pod odbijac da vlece svez zrak in napeljat v original skatlo z fitlrom ali pa pred sportni zunanji filter.