Stran 1 od 1
plug wires
Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:37 pm
Napisal/-a RegY
pojavilo se mi je vprašanje zakaj zamenjujejo te vžigalne žice (saj sploh ne vem pravega izraza slovenskega) pri avtih in kaj le te kupljene na novo naredijo pri tunningu mašine?
če komu kaj pomaga link do tega, kar me rahlo mika, da bi naročil:
http://www.sharkracing.com/en/hyundai/plugwires.html
hvala za odgovore že vnaprej
Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:59 pm
Napisal/-a monster_d
Pri navitem avtu ja, pri seriji pa brezveze.
Sicr pa presodi sam.
Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:59 pm
Napisal/-a PaGeR
Če mene vprašaš je to bolj nateg... Možno, da je razlika v debelini žice samo, sej je to že itaq serijsko izračunano pri avtu, kakšno debelino žic potrebuje avto, in to je to...!!! Lahko da se motim...
LP
Objavljeno: Po avg 30, 2004 1:01 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Fora pri teh kablih je ta, da so bolje prevodni od originalnih in da imajo boljšo zaščito. To pomeni, da se ti ne dogaja, da bi kakšen kabel prebijal na maso in s tem zgubljal na moči iskre. Ponavadi imajo boljši kabli silikonski ovoj, ki je manj občutljiv na temeperaturo okolice. To pomeni, da če se ti kabel kje dotika kakšnega vročega dela (npr. kje pri izpušnem kolektorju...) da ga ne prežge. Pri navadne kablu ti prežge ovoj in ti potem začne prebijati na maso -> izpušni kolektor. In ob tem ti en cilinder ne lavfa več in motor trokira.
Pri slabših kablih se ti tudi dogaja, da če ponoči zalavfaš motor in pogledaš pod havbo, vidiš da se ti kar malo sveti okrog teh kablov (ponavadi taka modra svetloba. To pomeni, da so kabli slabi, da prebijajo in s tem full izgubljaš na moči iskre.
Objavljeno: Po avg 30, 2004 1:07 pm
Napisal/-a PaGeR
__PAJSAR__ je napisal/-a:Fora pri teh kablih je ta, da so bolje prevodni od originalnih in da imajo boljšo zaščito. To pomeni, da se ti ne dogaja, da bi kakšen kabel prebijal na maso in s tem zgubljal na moči iskre. Ponavadi imajo boljši kabli silikonski ovoj, ki je manj občutljiv na temeperaturo okolice. To pomeni, da če se ti kabel kje dotika kakšnega vročega dela (npr. kje pri izpušnem kolektorju...) da ga ne prežge. Pri navadne kablu ti prežge ovoj in ti potem začne prebijati na maso -> izpušni kolektor. In ob tem ti en cilinder ne lavfa več in motor trokira.
Pri slabših kablih se ti tudi dogaja, da če ponoči zalavfaš motor in pogledaš pod havbo, vidiš da se ti kar malo sveti okrog teh kablov (ponavadi taka modra svetloba. To pomeni, da so kabli slabi, da prebijajo in s tem full izgubljaš na moči iskre.

Objavljeno: Po avg 30, 2004 4:11 pm
Napisal/-a mitja320
Enkrat sem na netu bral neke teste in so ugotovili, da so v večini primerov kabli slabši. Edina prednost je, da so barvni. Na serijskem avtomobilu še nisevm videl, da bi imel kdo kake probleme s kabli, razen če so bili ti že stari.
Objavljeno: Po avg 30, 2004 9:55 pm
Napisal/-a RegY
thnx pajs
damn, v grosuplju že vidim, da bo šlo malo več ko 2 pira
