Stran 1 od 3

Gremo se mal filozofiranja glede N2O vbrizga.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 12:42 am
Napisal/-a TITan
Vemo da je N2O uporabljen kot prisilno polnenje, da doda motorju kisik za bolše izgorevanje (kot turbine in kompresorji). Vemo da bi bila uporaba kisika slaba za motor, ker bi ga preveč "zjebal" (dušik maže in hladi motor). Vemo tudi da sam N2O ni gorljiv, samo pa dela kot katalizator za že gorečo snov.
Mene zanima:
Avtomobilističen N2O je tekoči? Edino kar se razlikuje od dohtorskega je po sterilnosti? Kaj pa od tistega za smetano delat?

No moja ideja. Uporaba bombic za smetano stepat za par extra HP pridobit. Če bi nekako naredil pametno kontroliran ventil in uredu razpršilec bi pomoje z kake dvemi do štirimi bombicami na enkrat lahko dosegel enkratni "10hp" shot. Eno od teh bombic sem že probal kontrolirano v delavnici spraznit in je potrebovala kaka 1/2s, kar je premalo (sem v momentu odpru, rabim probat mal bolj počasi odpirat). Sistem bi deloval na principu dry shota z window switchom (ko maš na polno odprt gas med tolk pa tolk obrati se bi sistem lahko sprožil). Injector bi rabil bit pred sesalno luputo (priporočajo nekje 15cm).

Miselte da bi to delal, al naj raj grem spat pa neham filozofirat? Ima kdo kak motor od kosilnice kot testnega zajčka?

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 1:25 am
Napisal/-a Pro2Type
Stari teb ga res dogaja ponoč!

Čez dan največji hipo :-P ponoč pa EINSTEIN! :wink:

En velik joke (ne morem spat pa mal postam)

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 7:07 am
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!

A si prepričan, daj ev tistih bombicah N2O? Se mi zdi malo čudno, da bi v tako zadevo polnili precej drag plin. Pa še posledice odprtja večjega števila bi znale biti prav zanimive :)

Pa še eno vprašanje. Zakaj bi v avto vgradil vso napeljavo... Porabil cel kup časa in denarja, nato pa imel s sabo N2O za 0,5s? A ni bolj enostavno in učinkovito, da vgradiš klasično jeklenko? Če pa bi rad eksperimentiral, pa vgradi raje veliko (idustrijsko), boš imel dovolj za polet na Luno :)

Lp Tristan01

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 7:17 am
Napisal/-a Pugi
Itak ni važn, a je tekoč, al plinast - to je zarad pritiska/temperature... Zato maš pa ventil, da ti regulira... V jeklenki je lahko mal večji pritisk, kot pa v tvojih smetanakanglcah an :wink: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:16 am
Napisal/-a TITan
A ni tko da je tekoči tist k zmrzne stvari, plin je pa neškodliv roki če se poškropiš?

Drugače se te bombice dobijo povsod, so pa kake 1500 SIT za 10 se mi zdi :lol:
Sam morte pazit, ker se je za nekaj cajta dobil sam CO2 bombice, ki pa seveda niso primerne (pa še slabšo smetano nardijo).

Drugač pa ta sistem hočem stestirat na enmu motorju (kosilnca, tomos, yugo....) da vidim kako škodo bi sploh naredu (praviloma nč hujšo kot hitrejšo obrabo obročkov?).

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:22 am
Napisal/-a TITan
Aja drugač bom pa začel rižaste purge valve variante prodajat za rižkarje (bombica se bi samo spredaj v atmosfero spustila in nardila tist "stolp pare" (druzga izraza se ne spomnem)). :lol:

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:26 am
Napisal/-a Pugi
Je že res, da je zelo mrzel tekoči - ampak to pri tlaku 1 bar!

Fora je v tem, da se tok stisne v flaši, da so molekule že tok na kupu, da je stanje tekoče. Sej veš - vodo lahko zavreš tud pri 50stopinjah celzija - na tak način delujejo ekonom lonci, oz. ravno obratni učink...

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:30 am
Napisal/-a JohnyR
En dobr način za sprobat učinek, je da vžgani mašini, ki je na štandgasu, rukneš en šus iz bombice pa boš videl, če ti kej poskočijo obrati.

Če ti potem si na dobri poti, vendar se mi zdi da boš za šus porabil preveč teh bombic, ter se zaradi tega ekonomično ne splača.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:40 am
Napisal/-a Nixxon
Stari u štacun bojo mislil da si odprl slaščičarno z imenom: 1001 način priprave smetane. :lol:

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:44 am
Napisal/-a 1.8T
Pugi je napisal/-a: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...


Indeed, motis se. Potapljaci polnimo jeklenke na 200 barov, nekateri na 250 barov, nekateri pa v za to primerne jeklenke tudi 300 barov. Odvisno od certifikata jeklenke. Nic pa ni tekocega :lol:

Za plin vtekocinit rabis se vse kaj drugega kot ubogih 300 barov pritiska.

/jan

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:48 am
Napisal/-a Klausz
Sej takele fore so cez luzo dost popularne, ampak majo lepo celo bombo not, pol pa kje pr salt-keblu en ventilcek in po potrebi dodajas masinci, da lazji diha... Pomoje se da dobit kaksne bolj tocne nacrte za to...

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 11:57 am
Napisal/-a Real M
1.8T je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...


Indeed, motis se. Potapljaci polnimo jeklenke na 200 barov, nekateri na 250 barov, nekateri pa v za to primerne jeklenke tudi 300 barov. Odvisno od certifikata jeklenke. Nic pa ni tekocega :lol:

Za plin vtekocinit rabis se vse kaj drugega kot ubogih 300 barov pritiska.

/jan



tocno tako, ponavad se fila tm okol 250 kokr je ze jan reku, in da nafilas tok barov rabs ze kr orng kompresor. Vem k polnemo jeklene na prenosni kompresor skor zgubis zivce kok casa traja, sam je pa pol uzitek tok vecji..tko da titan eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 12:34 pm
Napisal/-a nebivedu
Real M je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a: Sej majo potaplači tud tok nafukan notr, da je že vseskup tekoč... Možn, da se motim...


Indeed, motis se. Potapljaci polnimo jeklenke na 200 barov, nekateri na 250 barov, nekateri pa v za to primerne jeklenke tudi 300 barov. Odvisno od certifikata jeklenke. Nic pa ni tekocega :lol:

Za plin vtekocinit rabis se vse kaj drugega kot ubogih 300 barov pritiska.

/jan


tocno tako, ponavad se fila tm okol 250 kokr je ze jan reku, in da nafilas tok barov rabs ze kr orng kompresor. Vem k polnemo jeklene na prenosni kompresor skor zgubis zivce kok casa traja, sam je pa pol uzitek tok vecji..tko da titan eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P


Večina flaš se fila do 200 barov, malo je tistih, ki se filajo na več kot 200. Sam uporabljam za potapljanje 12 litrsko 200 barsko in 2X 4 litrski 300 barski flaši.
Če se misliš igrati s tem, potem si kupi novo flašo in nov ventil - za oboje boš dal okoli 40k v italiji, ker pri starih nikoli ne veš.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 12:48 pm
Napisal/-a ZEeMF
model ti si pozabu da obstaja več vrst šotov. je blo že velik napisan ampak tanajosnovnejši ni nič prisilen ampak sam spusti n2o v filter in pol to mašina pozauga.
tist kar tisanjaš je vet šoot kar je pa tehnologija, ta dry shoot bi pa loh naredu z jeklenko pa z natančnim ventilom da bi brizgnu not sam pol še računalnik intraalalalalal. kup raj sistem maš saj garancijo. to k bi ti naredu je isto kokr takrt k so eni sanjal da bi mel turbo na elektro. brezveze.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 2:13 pm
Napisal/-a 1.8T
Real M je napisal/-a: eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P


Saj ne rabi N2O noter dajat. Navaden zrak bo vec kot odlicno opravil trik. Torej, 200barov v jeklenki, kosilnico dobro in trdnoprivezat na jeklenko ter z veliko macolo odbiti stran ventil... pa me zanima, kaj vse bo kosilnica prebila, preden se bo ustavila :idea:

:twisted:

/jan

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 2:26 pm
Napisal/-a TITan
ZEeMF je napisal/-a:model ti si pozabu da obstaja več vrst šotov. je blo že velik napisan ampak tanajosnovnejši ni nič prisilen ampak sam spusti n2o v filter in pol to mašina pozauga.
tist kar tisanjaš je vet šoot kar je pa tehnologija, ta dry shoot bi pa loh naredu z jeklenko pa z natančnim ventilom da bi brizgnu not sam pol še računalnik intraalalalalal. kup raj sistem maš saj garancijo. to k bi ti naredu je isto kokr takrt k so eni sanjal da bi mel turbo na elektro. brezveze.


Um dry shot je da ti dodaš samo plin, wet shot je pa da dodaš še ustrezno količino bencina (sem začel že brat kaj bi blo treba narest da bi na etanol pelu). Za začetek bi uporabil samo dry shot pred sesalno luputo (nikakor za njo, ker če bi mi ventil spustu in pol probu vžgat mi bi sesalni kolektor odprl). Fora tega je lih sam tolk da lohka rečeš da maš N2O v avtu, ker za denar k bi dobu pravi kit z vsem potrebnim imam že kompresor za mojga kar bi dajal skos tistih dodatnih 50 ali več konjev.

Re: Gremo se mal filozofiranja glede N2O vbrizga.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 7:00 pm
Napisal/-a mazda-mx3
TITan je napisal/-a: Kaj pa od tistega za smetano delat?

No moja ideja. Uporaba bombic za smetano stepat za par extra HP pridobit.


Tiste bombice so polnjene z dušikom, tako kot ampula za gasilne aparate na prasek, ki niso pod stalnim tlakom...sluzjo pa samo kot postisni plin za smetano.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 7:15 pm
Napisal/-a _VeNoM_
kje so zdej pajser pa kremni! tko da titan niju raj praš!

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:12 pm
Napisal/-a PiLLLe
nos gor nos dol---- cenejsa vrjanta sicer malo bolj neprijetna je ta da se lepo doma najeste pasulja cevk v rit in sopaj misko :P

joke :P

V glavnm se moj prspevk k temu:

Vecina avtov k jih furamo ''slovenci'' niso kj prevec moci povprecje je kok 100km tko da nevem ce bi kj pomagu ta nos. Sj je res da je hudo tko ob pritisku gumba met nekaj konjickov vec sam je brezsmilsno metat stran po kolk 200k za teh par sec. :)nevem no sam sj sm tut jst sanju o tem sam te mine :P :)

Re: Gremo se mal filozofiranja glede N2O vbrizga.

Objavljeno: Sr sep 01, 2004 8:56 pm
Napisal/-a TITan
mazda-mx3 je napisal/-a:
TITan je napisal/-a: Kaj pa od tistega za smetano delat?

No moja ideja. Uporaba bombic za smetano stepat za par extra HP pridobit.


Tiste bombice so polnjene z dušikom, tako kot ampula za gasilne aparate na prasek, ki niso pod stalnim tlakom...sluzjo pa samo kot postisni plin za smetano.


Prave najdi. Na enih (trenutno sem jih videl v TUŠu in merkatorju) lepo piše gor N2O. Doma mam pa tud še par paketov starih (gor še cena v dinarjih) ki so tud N2O (ne samo dušik).