MAF senzor in CAI ali kako pretentati elektroniko?
Objavljeno: Če sep 02, 2004 8:36 pm
Danes sem snel vse cevi s sesalnega dela motorja - zvok je majka, motor se precej hitreje zvrti v visoke obrate (sploh od 3k RPM naprej)... >>> sanjarim o "pravem" CAI, a sem že naletel na probleme - MAF - "mass air flow sensor" - torej bleži MASNI pretok zraka (MAP beleži hitrost zraka).. Škodijo mu turbulence, ki so prisotne ob uporabi bolj direktnega dovoda zraka -> ščasoma crkne; je pa senzorček "potreben", da ECU preračuna mešanice goriva (ob pomoči lambde in ostale elektronske krame).
Ker pa je vedno nek "ampak": zaradi občutrljivosti senzorja je Subaru naredil "posodo" preko katere prihaja zrak v motor - naloga posode je umirjanje turbulenc.... pa smo tam -> zaviranje pretoka...
posoda (cel sistem) zgleda tkole:
položaj senzorja: takoj za filtrom (na levi)... cca pol metra od motorja - na desni))
več o tem senzorju:
http://www.cobbtuning.com/tech/airflow/index.html
ima kdo izkušnje s temi senzorji? kako zaobiti problem (da ne crkne, a hkrati ne zavira pretoka); baje majo VW podobne senzorje...
avto: subaru 2.2 (EJ22), 1990
Ker pa je vedno nek "ampak": zaradi občutrljivosti senzorja je Subaru naredil "posodo" preko katere prihaja zrak v motor - naloga posode je umirjanje turbulenc.... pa smo tam -> zaviranje pretoka...
posoda (cel sistem) zgleda tkole:

položaj senzorja: takoj za filtrom (na levi)... cca pol metra od motorja - na desni))

več o tem senzorju:
http://www.cobbtuning.com/tech/airflow/index.html
ima kdo izkušnje s temi senzorji? kako zaobiti problem (da ne crkne, a hkrati ne zavira pretoka); baje majo VW podobne senzorje...
avto: subaru 2.2 (EJ22), 1990