Stran 1 od 1

MAF senzor in CAI ali kako pretentati elektroniko?

Objavljeno: Če sep 02, 2004 8:36 pm
Napisal/-a GorazdO
Danes sem snel vse cevi s sesalnega dela motorja - zvok je majka, motor se precej hitreje zvrti v visoke obrate (sploh od 3k RPM naprej)... >>> sanjarim o "pravem" CAI, a sem že naletel na probleme - MAF - "mass air flow sensor" - torej bleži MASNI pretok zraka (MAP beleži hitrost zraka).. Škodijo mu turbulence, ki so prisotne ob uporabi bolj direktnega dovoda zraka -> ščasoma crkne; je pa senzorček "potreben", da ECU preračuna mešanice goriva (ob pomoči lambde in ostale elektronske krame).
Ker pa je vedno nek "ampak": zaradi občutrljivosti senzorja je Subaru naredil "posodo" preko katere prihaja zrak v motor - naloga posode je umirjanje turbulenc.... pa smo tam -> zaviranje pretoka...

posoda (cel sistem) zgleda tkole:
Slika

položaj senzorja: takoj za filtrom (na levi)... cca pol metra od motorja - na desni))
Slika

več o tem senzorju:
http://www.cobbtuning.com/tech/airflow/index.html

ima kdo izkušnje s temi senzorji? kako zaobiti problem (da ne crkne, a hkrati ne zavira pretoka); baje majo VW podobne senzorje...

avto: subaru 2.2 (EJ22), 1990

Objavljeno: Če sep 02, 2004 9:00 pm
Napisal/-a Kennman
hmmm... js zdej ne vem, a je na accentu tud MAF, al je MAS?? ker js sem ta senzorcek dal kr v lukno,ki sem jo zvrtu v CAI cev.
pa dela fajn
edino pod standgasom gre v nizje obrate kot pa prej.
LP
Kennman

Objavljeno: Pe sep 03, 2004 8:15 pm
Napisal/-a GorazdO
mnja, pri Subijih to ne gre.. je prevelka zadeva (cca 10cm...)... zgleda da bo s tole škatlico cel hec -> $$$$ zaenkrat se svetlika varianta, ki pa precej stane -> bypass MAF senzorja, remap ECUja... (skupaj v CAI cca 150k sit stroškov) mal drago za cca 5-10 dodatnih konjev... u bistvu pa na pol poti do turbine (itak bi moral menjat ECU, delat remapping...).... :? sranje!

Objavljeno: Pe sep 03, 2004 10:39 pm
Napisal/-a RegY
sicer nisem 100% za boxer mašine, ampak ne vem, če boš samo z AF (zrač. filtrom) pridobil 5-10 konjev ;)

to ne štima lih, a veš...

Objavljeno: Pe sep 03, 2004 11:49 pm
Napisal/-a GorazdO
po vsem prebranem (tuji - ameriški forumi - je ameriški model motorja) me čaka križev pot - piggy back - premostitev tega senzorja + remap (menjava) ECUja (cca 150k sit - z CAI vred)... gruntam al se mi sploh splača... za mal zvoka in mal dodatnih konjev... v bistvu sem pol na pol poti do turbo upgrejda...

Objavljeno: So sep 04, 2004 10:24 am
Napisal/-a krofl
Jz pa mislem de če ma turbo motor lahko kamot 5-10 konjev dobi....moje mnenje :-P

Objavljeno: Če sep 09, 2004 8:40 am
Napisal/-a cheno
tukaj imaš link od modela iz amerike k ima subby-ja 2.2 sedan. Ta stran je za moje pojme najbolj uporabna kar se tiče subarujev :twisted:

http://www.surrealmirage.com/subaru/subaru.html

pa še par slike kako je model naredil intake s konus filtrom(sicer je short arm intake)

Slika
Slika

model odsvetuje igranje z MAF senzorjem, ker mu je čez čas crknil.