Stran 1 od 2

ŽE SPET ŠPORTNI FILTER...

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 6:43 am
Napisal/-a SaS
Kljub temu, da se je že veliko napisalo o tej zadevi imam še vedno nekaj vprašanj za uporabnike te zadeve!

1. Na RSportCars.com piše v članku, da v nižjih obratih celo izgubimo moč in da se ta poveča le pri višjih (rdeče območje), kake izkušnje imate :?:

2. Športni filter prepušča tudi več nečistoč, 300-500% več kot original, ali ni to malce veliko :roll: ?

3. Kako je z zvokom, ali se ta močno spremeni (nočem, da bi mi avto tulil pač pa naj bi bil tih :oops: )?

Hvala in lp

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 8:16 am
Napisal/-a bsmuk31

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:08 am
Napisal/-a SaS
V tem linku, ni odgovorov na moja vprašanja!!

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:15 am
Napisal/-a lublancan
maš 8 ventilov tko da ne pričakuj preveč
ja športni filtri so bl redki, zto prepuščajo več zraka in tud več umazanije, ni pa to tolk kritično da bi ti nevemkolk hitr zaribu motor

Re: ŽE SPET ŠPORTNI FILTER...

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:16 am
Napisal/-a Pugi
SaS je napisal/-a:Kljub temu, da se je že veliko napisalo o tej zadevi imam še vedno nekaj vprašanj za uporabnike teh!

1. Na RSportCars.com piše v članku, da v nižjih obratih celo izgubimo moč in da se ta poveča le pri višjih (rdeče območje), kake izkušnje imate :?:

2. Športni filter prepušča tudi več nečistoč, 300-500% več kot original, ali ni to mlce veliko :roll: ?

3. Kako je z zvokom, ali se ta močno spremeni (nočem, da bi mi avto tulil pač pa naj bi bil tih :oops: )?

Hvala in lp


1. moč/navor to je razlika... Izgubimo nekej navora. Vse je odvisno od kvalitete filtra in dotoka zraka, ampak ja, če ne damo nobene cevi direkt na filter se zmanjša v nižjih obratih. Moč se pa poveča (torej gre v višje obrate lažje)

2. odvisno, kolk te mot, da maš cev do lopute mal prašno :roll: drgač pa ne.

3. pol dej vgradni športni filter (un v škatli) Drgač pa - a še nikol nis slišal akva??!?!?!!

LP :?

Re: ŽE SPET ŠPORTNI FILTER...

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:26 am
Napisal/-a Jasmy
:roll: spet filtri



SaS je napisal/-a:3. Kako je z zvokom, ali se ta močno spremeni (nočem, da bi mi avto tulil pač pa naj bi bil tih :oops: )?


:lol: A nisi še nikol slišal kak zvok ma športn filter?!? Full se dere oz, ma za moje pojme lep zvok.

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:30 am
Napisal/-a lublancan
odgovor na vsa vprašanja, za maximalno zadovoljstvo vseh: pust tko k je, moderatorji pa zaklente temo

point filtra je lih v večji količini zraka in zvoku

Re: ŽE SPET ŠPORTNI FILTER...

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:42 am
Napisal/-a FireSTORM
Jasmy je napisal/-a::roll: spet filtri



SaS je napisal/-a:3. Kako je z zvokom, ali se ta močno spremeni (nočem, da bi mi avto tulil pač pa naj bi bil tih :oops: )?


:lol: A nisi še nikol slišal kak zvok ma športn filter?!? Full se dere oz, ma za moje pojme lep zvok.


tu bi pa se jaz podpisal :D
mislim oz. vem da je tukaj na forumu en link kje se prav lepo slisi zvok filtra, malo pobrskaj! naslov teme zvok iz filtra ce se ne motim, na kerem forumu pa je tocno pa nevem

LP FireSTORM :hi

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 12:39 pm
Napisal/-a krofl
mislem da ti športni filter, ki je v škatli ne bo poveču prevormanse, kr ti škatla "duši" motor...( Vsaj tko jz mislem)

Drgač pa, zvok je lep ku hudič, vsaj za moje pojme, tko da je to glavni razlog za vgradnjo šp. filtra!
:twisted:

Lp, Matej

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 12:42 pm
Napisal/-a FireSTORM
krofl je napisal/-a:mislem da ti športni filter, ki je v škatli ne bo poveču prevormanse, kr ti škatla "duši" motor...( Vsaj tko jz mislem)

Drgač pa, zvok je lep ku hudič, vsaj za moje pojme, tko da je to glavni razlog za vgradnjo šp. filtra!
:twisted:

Lp, Matej


zvok iz sportnega filtra je eden najlepsih zvokov ki ga lahko spravis iz avta ;)
potem pa se en konkreten izpuh, pa si glavni na vasi ;)

LP FireSTORM :hi

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 12:43 pm
Napisal/-a krofl
Se podpišem :pij:

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 4:11 pm
Napisal/-a bsmuk31
1. Če maš dobr pošlihtan ma da dela.

2. A bencin je pa 100% čist :roll:

3. Zvok športnega filtra zaslišiš šele pri ene 4k obratih. Lahko pa si kupiš notranjega pa ne bo nobenega glasnega zvoka.

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 5:08 pm
Napisal/-a SaS
Imam 1.2i 8v (44kw/60km) mašino!

Lastnike punta mk2a ali mk2b z enako mašino mi malo opišite kake imate izkušnje, kateri filter imate (firma, notranji, zunanji, konični, cilindrični...) in če imate možnost dodajte slike oz mi jih pošlite na mail.

Ali je to edini filter, ki ga lahko zmontiram (klikni link):
http://www.kandn.com/instructions/57-0584.pdf

zanimam se bolj za kaj takega (klikni link):
http://kandn.com/images/l/57-0578.jpg

Kake imam možnosti in kaj priporočate, kaka je sploh razlika med cilindričnim, koničnim...filtrom??

Hvala že vnaprej!!! :D

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 9:40 pm
Napisal/-a Slide
Zvok je reci piši super...verjetno bi blo lahk še malo bolj glasno, ampak se mi zdi vseen dobro...bom držu fotiča Stratus...ni problema :mrgreen:

Re: ŽE SPET ŠPORTNI FILTER...

Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:20 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Pugi je napisal/-a:
SaS je napisal/-a:Kljub temu, da se je že veliko napisalo o tej zadevi imam še vedno nekaj vprašanj za uporabnike teh!

1. Na RSportCars.com piše v članku, da v nižjih obratih celo izgubimo moč in da se ta poveča le pri višjih (rdeče območje), kake izkušnje imate :?:

2. Športni filter prepušča tudi več nečistoč, 300-500% več kot original, ali ni to mlce veliko :roll: ?

3. Kako je z zvokom, ali se ta močno spremeni (nočem, da bi mi avto tulil pač pa naj bi bil tih :oops: )?

Hvala in lp


1. moč/navor to je razlika... Izgubimo nekej navora. Vse je odvisno od kvalitete filtra in dotoka zraka, ampak ja, če ne damo nobene cevi direkt na filter se zmanjša v nižjih obratih. Moč se pa poveča (torej gre v višje obrate lažje)

2. odvisno, kolk te mot, da maš cev do lopute mal prašno :roll: drgač pa ne.

3. pol dej vgradni športni filter (un v škatli) Drgač pa - a še nikol nis slišal akva??!?!?!!

LP :?

Kot je napisal pugi .. v spodnjih obratih malce zgubi .. se pa motor potem lazje odvrti.

Kar pa se tice umazanije ;) bu-hu. Mogoce malo bolj prasno loputo, pa olje bolj crno .. ce ga na 10k ali 15k KM menjas ni pene za moje pojme. Pa redno cistit filter .. si zmagal ..

Glasek je pa odvisen od avta do avta ampak vsekakor lep!

Lp, Klemen

Objavljeno: Po sep 06, 2004 6:25 am
Napisal/-a FireSTORM
SaS je napisal/-a:Imam 1.2i 8v (44kw/60km) mašino!

Lastnike punta mk2a ali mk2b z enako mašino mi malo opišite kake imate izkušnje, kateri filter imate (firma, notranji, zunanji, konični, cilindrični...) in če imate možnost dodajte slike oz mi jih pošlite na mail.

Ali je to edini filter, ki ga lahko zmontiram (klikni link):
http://www.kandn.com/instructions/57-0584.pdf

zanimam se bolj za kaj takega (klikni link):
http://kandn.com/images/l/57-0578.jpg

Kake imam možnosti in kaj priporočate, kaka je sploh razlika med cilindričnim, koničnim...filtrom??

Hvala že vnaprej!!! :D


mislim da jih ima najvec K&N induction kit, to je zunanji filter + cev, da filter speljes malo stran od kolektora

LP FireSTORM :hi

Objavljeno: Po sep 06, 2004 5:13 pm
Napisal/-a SaS
Sem bil pri mehaniku in mi je rekel da mora škatla ostati tako kot je, ker je še ena cev prikloplena na njo in če dam filter na loputo zeza vžig in še nekaj, ker ona cev ostane zunaj-neprikloplena! Najlepše vidite te dele na tem linku: http://www.kandn.com/instructions/57-0584.pdf

Predlagal mi je da bi on dal konusni filter+cev na škatlo (tam kjer je zdaj cev, ki vleče zrak notri), originalni filter pa bi vzel ven in bi to naj bilo to!!

To se mi zdi malo čudno, saj skatla močno duši pretok zraka!!

PROSIM, PREDLAGAJTE MI KAJ NAJ NAREDIM OZ. KAKO STE VI TO REŠILI NA PUNTU (1.2i 60KM/44KW)!

Še pozna kgo kako trgovino v MB z športnimi filtri??

Hvala!!

Objavljeno: Po sep 06, 2004 5:22 pm
Napisal/-a PiLLLe
sj bi kj reku pa nebom !

Lp PiLLLe

Objavljeno: Po sep 06, 2004 5:38 pm
Napisal/-a FireSTORM
PiLLLe je napisal/-a:sj bi kj reku pa nebom !

Lp PiLLLe


si ze mogu nekaj rect, zdaj pa dokoncaj! ker me firbec mantra :D

LP FireSTORM :hi