Stran 1 od 1

Kaj je to??

Objavljeno: Po sep 06, 2004 10:03 pm
Napisal/-a Kennman
Sicer sem prebral tekst ampak ne stekam cist dober. Torej, o cem se gre in kaksni skripci so to??

http://img.sportruck.com/howto/pullies.jpg

Underdrive pullies usually consist of crankshaft and alternator pullies. These increase horsepower by reducing accessory drag. Pullies can benefit almost any engine, large or small. Installation is a snap, but there are a few disadvantages to underdrive pullies. Because the alternator is turning slower, it won't be able to produce the current needed to keep the battery charged when running at idle. If you leave your truck on idle for extended periods of time, you may want to only install the crankshaft pulley. An underdrive pulley set can add up to 15 horsepower to your engine and can also improve fuel economy.

???

LP
Kennman

Objavljeno: Po sep 06, 2004 10:09 pm
Napisal/-a PiLLLe
prvo kt prvo to je pomoje laz drugo kt drugo so ti pa to jermanice k jih namonetras na original :P :)


LP PiLLLe

Objavljeno: Po sep 06, 2004 10:11 pm
Napisal/-a lublancan
to zgleda kot jermenica in ne kot škripec
zdej da bi pa menu jermenice (klinastga jermena) pa ne vem no, če so drugih dimenzij porušš razmerje in ne vem kolk je to dobr razn če maš kšno kontrolo obratov al pa kej

a to je use kar piše?

Objavljeno: Po sep 06, 2004 10:20 pm
Napisal/-a Žune
Men tut tole ni čist jasn. Sem že večkrat to zasledil tud na ameriških forumih. Kaj to sploh naredi z motorjem?

Objavljeno: To sep 07, 2004 12:20 am
Napisal/-a AgitatoR
Jermen na jermen vec konjev ??

Objavljeno: To sep 07, 2004 12:40 pm
Napisal/-a PiLLLe
fora tega je cista fizika. vecji kt je jermenica lazje se bo vrtel. fora tega je sam v tem da je treba vse uskladit da ti npr nebojo ventili prehiteval bate al pa kj tazga :)

Lp PiLLLe

Objavljeno: To sep 07, 2004 12:52 pm
Napisal/-a lublancan
PiLLLe je napisal/-a:fora tega je cista fizika. vecji kt je jermenica lazje se bo vrtel. fora tega je sam v tem da je treba vse uskladit da ti npr nebojo ventili prehiteval bate al pa kj tazga :)

Lp PiLLLe

za to se uporabla zobat in ne klinast jermen, ker lahk nastavš točno kdaj se more kej odpret - klinasti pa lahk zdrsne
drgač bi blo pa to edin dobr zqa alternator poganjat, pa kšno klimo

Objavljeno: To sep 07, 2004 1:32 pm
Napisal/-a FireSTORM
Samotar je napisal/-a:Jermen na jermen vec konjev ??


vec koncjev ne, mogoce bi se dalo pridobit par km ce bi naredil drugacna razmerja, ampak to se ni samo tak za spilat, mores se ze malo spoznat na to stvar

LP FireSTORM :hi

Objavljeno: To sep 07, 2004 2:12 pm
Napisal/-a vepar
halo :roll: lažji material,pa se mašina lažje zavrti. to je manj izgub=posledično več moči
poglejte na tej strani http://www.ssgti.net/main.htm klikni tunning in potem cisto spodaj :con

Objavljeno: To sep 07, 2004 7:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
mah sami smartassi