Stran 1 od 1
CAI + dry ice
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 11:52 am
Napisal/-a mloncar
mal sm po netu brsku in naletu na tole:
http://www.01designsystem.com/diis_specs02.html
pa še neki slik:
za kak drag bi se verjetn obrestovalo, ampak za vsak dan, pa ni glih uporabno! bi se pa dalo zelo enostavno doma naredit!
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 12:24 pm
Napisal/-a Pero
ja in kje v sloveniji boš dobil ''dry ice'' ?

Objavljeno: Sr sep 08, 2004 12:50 pm
Napisal/-a Serđo™
iz zmrzovalnika ga postrgaš

Objavljeno: Sr sep 08, 2004 12:52 pm
Napisal/-a wavemaker
s tekočim dušikom zaliješ, pa je. pa bo imel avto ledeno svež dah

Objavljeno: Sr sep 08, 2004 1:04 pm
Napisal/-a mazda-mx3
eno jeklenko CO2 5kg ali pa 9kg....ampak bolj kot dry ice bos mel samo -70°C
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 1:37 pm
Napisal/-a mloncar
sej ani dost -78 stopinj?
če bi meu že kej več, bi se lahko pojavile deformacije materiala (toplota od mašine..)!
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 1:39 pm
Napisal/-a killah bee
wavemaker je napisal/-a:s tekočim dušikom zaliješ, pa je. pa bo imel avto ledeno svež dah

ne winterfresh čigumije kupiš za to

Objavljeno: Sr sep 08, 2004 2:19 pm
Napisal/-a RegY
Pero je napisal/-a:ja in kje v sloveniji boš dobil ''dry ice'' ?

samo res, kje bi se to dalo dobit? mam že enih par stvari, kjer bi ga znal uporabit
to kaj strupeno hlapi, al... je za dihat?
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 2:23 pm
Napisal/-a Pugi
Po mojih izkušnjah normalni avti (kot je moj) najlepše delajo ko je nekje 5-10 st. celzija.. Če maš šp filter seveda...
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 3:07 pm
Napisal/-a ZEeMF
dry ice je za ogn gasit, pa nevem a je co2 al dušik, uglavnem k bi se to stupl bi blo k****a ker oba tedva plina nista gorljiva, in nevem kako bi se benz užgau.
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 5:47 pm
Napisal/-a mazda-mx3
suhi led lahko vidite ce gasilni aparat na CO2 (oziroma ročnik) usmerite v eno podlago...recimo v tla....in sprozite...na tleh se bo delal suhi led...to je vsa umetnost....ki je ni :P
ni vnetljivo, ni skodljivo, vdihavat ne priporocam, ker je kljub vsemu se vedno co2...haha
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 6:31 pm
Napisal/-a nightrider31
ZEeMF je napisal/-a:dry ice je za ogn gasit, pa nevem a je co2 al dušik, uglavnem k bi se to stupl bi blo k****a ker oba tedva plina nista gorljiva, in nevem kako bi se benz užgau.
zakaj bi se moral pa bencin tezko vzgat ce pa sploh ne pride v stik z dry icom
ce sem prav razumel vse skupaj naj bi dry ice hladil zrak ki prihaj v masino

Objavljeno: Sr sep 08, 2004 6:51 pm
Napisal/-a Symon
Vedeti je zanimivo.
Pa po svoje je videti kar enostavno. Samo kako to vpliva na okolico motorja. Ker zadeva se kar fejst shladi.
Hja za draganje bi bilo pa super. Pritisneš in imaš za nekaj trenutkov moč povišano za par konjev. Pa pomoje še nekaj sekund pozneje, saj cev gotovo rabi kar nekaj časa, da se ogreje.
Sicer pa sem, če se ne motim eno jeklenko CO2 videl tudi v Grosupljah v enem pritljažniku.

Objavljeno: Sr sep 08, 2004 7:27 pm
Napisal/-a mloncar
še naprednejša varijanata.. ..zaenkrat samo ideja - montaža intercoolerja v tisto škatlco kjer se led naloži! seveda kak rabljen intercooler (saab, volvo...), ker novi so predragi!
tist CO2, ki si ga vidu v prtlažnku, pa ponavadi koristi tistim, ki imajo turbače, de na štaru pred dragom ohladijo intercooler, de pride več zraka (ker se le-ta ohladi) v mašino!
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 7:38 pm
Napisal/-a dobek
wavemaker je napisal/-a:s tekočim dušikom zaliješ, pa je. pa bo imel avto ledeno svež dah

ceneje
http://www.wrigley.com/wrigley/products ... rfresh.asp
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 7:50 pm
Napisal/-a wavemaker
ZEeMF je napisal/-a:dry ice je za ogn gasit, pa nevem a je co2 al dušik, uglavnem k bi se to stupl bi blo k****a ker oba tedva plina nista gorljiva, in nevem kako bi se benz užgau.
tu je mišljeno, da ti hladiš cev, po kateri gre zrak v mašino. Sam co2 ne pride v mašino. Večji problem si mi pa zdi, da je ta komora v kateri je dry ice zaprta, vsaj tako je videti in pri segrevanju bi prišlo do sublimacije, ekspanzije volumna in ... BLAM!!!
Najbrž je že kak oddušnik v igri.
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 7:52 pm
Napisal/-a 1.8T
OK, zdej pa domaca naloga... a mi zna kdo izracunati, koliko mi bo tale cudez ohladil vsesani zrak, ce predpostavimo, da je okoliska temperatura zraka 30 stopinj, motor mi pa povlece okrog 120 litrov zraka na sekundo?
Fiziki, na plano... cez palec, pomojem niti za 1 stopinjo, s tem da po stiskanju v turbini in hlajenju na intercoolerju dobim sedaj v taksnih razmerah v loputo ene 55 stopinj vroc zrak.
/jan
Objavljeno: Sr sep 08, 2004 8:17 pm
Napisal/-a INFINITI
Dej fantje pejte raj na kak DRY MARTINI; -kva bo pol šele letu auto.... (v grabo namreč)
