Stran 1 od 3

bmw 750 v 325 (ZAKLENITE TOPIC)

Objavljeno: To sep 14, 2004 1:58 pm
Napisal/-a _VeNoM_
lp !
No da začnem :P
Sodelovca zanima če se da iz 750 tastare mašino dati v 325 staro? no letnik avta je pa 95,on pa vozi 3ko!kok cajta uzame pa strošek sevede!zato prosim da mi napišete kar se le da pa da jst to pol printam!
aja pri temu topicu so dobrodošli pajser kremni in vsi ki obvladate!


tko da fanta prosim za razlago!kok pa kako in kaj je potrebno!




lp venom in hvala vam za naprej! :wink: 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:02 pm
Napisal/-a din
750 = V8? dvomim da jo stlačiš v 3ko katerokoli že :?

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:03 pm
Napisal/-a Carpenter
Gre za V8 ali raje V12, mislm, da ma trojka premalo placa pod havbo za tako zverino...

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:11 pm
Napisal/-a _Jerry_
V 12 lahko das kamorkoli, tudi v Ficota, ali pa na bicikl :wink: Ce je to smiselno, je pa drugo vprasanje :?: Prostora je v trojki naceloma dovolj, bo pa treba razrezat karoserijo (predvsem pozarno steno), skratka dela je toliko, da se bolj splaca delat kaj koristnega in si potem recimo kupit nov BMW 330 ali kaj podobnega 8) V tujini so taksne predelave ze delali, pri nas ga pa se ni junaka... Aja, nenazadnje bo velik problem tudi elektrika in elektronika, ki jo bo treba prestavit v celoti do zadnje zicke, rad bi pa videl tudi izraz na faci tistega elektricarja, ki naj bi se zadeve lotil, ko bo izvedel, kaj ga caka :EE Ocena stroskov projekta je pomoje 2-3 milijone, ce bo sam delal, drugace x 1.5-2. :roll:

Fant naj raje pozabi neumnosti in si kupi recimo eno spodobno 740i V8... 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:13 pm
Napisal/-a _Jerry_
din je napisal/-a:750 = V8? dvomim da jo stlačiš v 3ko katerokoli že :?


Nope :ne 12 ognjev... 8)

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:14 pm
Napisal/-a _VeNoM_
_Jerry_ je napisal/-a:V 12 lahko das kamorkoli, tudi v Ficota, ali pa na bicikl :wink: Ce je to smiselno, je pa drugo vprasanje :?: Prostora je v trojki naceloma dovolj, bo pa treba razrezat karoserijo (predvsem pozarno steno), skratka dela je toliko, da se bolj splaca delat kaj koristnega in si potem recimo kupit nov BMW 330 ali kaj podobnega 8) V tujini so taksne predelave ze delali, pri nas ga pa se ni junaka... Aja, nenazadnje bo velik problem tudi elektrika in elektronika, ki jo bo treba prestavit v celoti do zadnje zicke, rad bi pa videl tudi izraz na faci tistega elektricarja, ki naj bi se zadeve lotil, ko bo izvedel, kaj ga caka :EE Ocena stroskov projekta je pomoje 2-3 milijone, ce bo sam delal, drugace x 1.5-2. :roll:

Fant naj raje pozabi neumnosti in si kupi recimo eno spodobno 740i V8... 8)



jah sodelovc ima denar!ima pa tud 750ko in 3ko obe ima sam da trojka nedela !je ribnla 7ka pa je zbita od zadi tko da hoče narest satana kokr mi je sam reku! :P :-P

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:16 pm
Napisal/-a _Jerry_
Carpenter je napisal/-a:Gre za V8 ali raje V12, mislm, da ma trojka premalo placa pod havbo za tako zverino...


Z "rahlimi" modifikacijami tipa "zaga, majzl, fleksarca" se da marsikaj :wink:

Videl sem celo ze V12 v starem modelu trojke (E30)... :huh:

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:17 pm
Napisal/-a _Jerry_
_VeNoM_ je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:V 12 lahko das kamorkoli, tudi v Ficota, ali pa na bicikl :wink: Ce je to smiselno, je pa drugo vprasanje :?: Prostora je v trojki naceloma dovolj, bo pa treba razrezat karoserijo (predvsem pozarno steno), skratka dela je toliko, da se bolj splaca delat kaj koristnega in si potem recimo kupit nov BMW 330 ali kaj podobnega 8) V tujini so taksne predelave ze delali, pri nas ga pa se ni junaka... Aja, nenazadnje bo velik problem tudi elektrika in elektronika, ki jo bo treba prestavit v celoti do zadnje zicke, rad bi pa videl tudi izraz na faci tistega elektricarja, ki naj bi se zadeve lotil, ko bo izvedel, kaj ga caka :EE Ocena stroskov projekta je pomoje 2-3 milijone, ce bo sam delal, drugace x 1.5-2. :roll:

Fant naj raje pozabi neumnosti in si kupi recimo eno spodobno 740i V8... 8)



jah sodelovc ima denar!ima pa tud 750ko in 3ko obe ima sam da trojka nedela !je ribnla 7ka pa je zbita od zadi tko da hoče narest satana kokr mi je sam reku! :P :-P


Potem samo :bow in veliko srece pri predelavi! :hi

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:49 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:49 pm
Napisal/-a _VeNoM_
torej misliš da bi bil problem pri štromariji?!?!huh treba enga brihtnga štromarja najdt :?

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:51 pm
Napisal/-a _VeNoM_
kokr je govoru glede denarja mu bi mogl znest!saj moje mnenje je tako če mu pr dečvah negre pol vsaj pr avtu bi mogl it! :-P :P

Objavljeno: To sep 14, 2004 2:53 pm
Napisal/-a lublancan
zakaj bi biu problem pr štromarjih?? VSO elektronko prestavš iz sedmice v trojko, igrat se morš pomoje edin s števci (verjetn niso enake velikosti) ostalo pa ni tolk kompliciran
ok res je velik dela sam z načrti in premišljenim prestavljanjem bi šlo...

edin neki me zanima: kako boš to spravu čez tehničnega? problem ni v samem motorju ampak v tem kakšne predelave boš delu (rezanje karoserije, predelava polosi...)

Objavljeno: To sep 14, 2004 3:23 pm
Napisal/-a gape
evo tuki je en link k so v E30 zbasal 5.0 V12!!!!

http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... rsicht.htm

drgač zlo hudo!!! :x

Objavljeno: To sep 14, 2004 3:24 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Jah, vidu sem že tako zadevo. Sam se ne spomnim več točno, kolk je blo predelano.
V12 je v bistvu dolg ravno toliko kot L6 (linijski 6cilinderc). Je pa "mal" širši, tko da zna bit problem z izpušnim delom.
Da se narest, to ni dilema. Je pa vse res, kar ja napisal Jerry. Predvsem bo problem z požarno steno, mogoče tunelom-mostom, ker se mi zdi, da mora biti menjalnik od V12 sigurno širši in masivnejši od enga za 6 cilindrov motorko. Če ne menjalnik, pa vsaj zvon. Pa s štromom bo pizdarija.
Za moje pojme bo to kar full zahteven projekt s full predelavami.
Nenazadnje bo treba spremenit tud vzmetenje spredaj, ker je V12 precej težji.
Zaradi navora V12 bi jest predlagal tud močnejši zadnji diferencial.

U glavnem, FULL zahteven projekt za moje pojme.

Objavljeno: To sep 14, 2004 4:17 pm
Napisal/-a din
gape je napisal/-a:evo tuki je en link k so v E30 zbasal 5.0 V12!!!!

http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_3 ... rsicht.htm

drgač zlo hudo!!! :x


:shock: ala jim vera, niti na kraj pameti mi ne bi prišlo, da gre to not

Objavljeno: To sep 14, 2004 5:45 pm
Napisal/-a Pugi
Lej Venom, sj si faca, pa dobr me poznas, sam zdle sm pa kr mal jezn. Ne znam ti zamenat tega motorja, ampak ena stvar me pa moti klele - ne mi zraven takih tem pisati oznako NUJNO ali pa HITRO, MUDI SE...

Ka a mislis do jutr to met fertik??? Stari, tole ni sportn filtr... :?


Upam, da ti uspe najdt doktorja, k ti bo tole sesraufov...

Objavljeno: To sep 14, 2004 6:58 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Drgač pa, ej Venom, jest mam j***a že prštimana pa še kr čakam, da jih dam kromat.

Kdaj bom to doživu?


BTW: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=40

LOL !!!

Objavljeno: To sep 14, 2004 7:06 pm
Napisal/-a JureT
Venom,odsvetujem projekt.Čisto tako,V12 je zelo kompliciran in problematičen že v serijsko vgrajenem vozilu,kaj šele pri naknadni vgradnji.Že samo zamenjava 12-e svečke na E32 vzame mislim da 20 minut. :noro
Da ne omenjam tega,da nebi nikakor prišel čez tehničnega.Za dirke ali pa kaka podobna izživljanja bi bil pa itak pretežek avto spredaj.In ja,menjat je treba ogromno stvari,torej kot ti je že Jerry povedal,ne pričakuj stroškov pod 1,5 miljona.Kaj drugega pa lahko storiš s tem denarjem.....Lahko kupi naprimer zjahano E36 M3,pa bo imel manj stroškov in manj požrtih živcev.

Objavljeno: Sr sep 15, 2004 8:23 am
Napisal/-a nebivedu
Mašina 5.0 V12 in 2.5 šestvaljnik sta skoraj enako veliki, le da je V12 širša. Menjalnik je tudi na zunaj enako velik, tako da tudi s tem ni problema. Izpuh bi moral malo prirediti, vendar, če bi ga kdo po naročilu naredil bi tud to šlo.
Problem ni tudi elektronika, saj zamenjaš samo računalnik in števc e v notranjosti(ostali notranji priključki so isti. V mašini bi bilo pa malo več problemov s štromom, ker ima avto le 6 batov več. Pa tut to za povprečnega štromarja ne vzame veliko dela. Če gre to ta tvoj kolega delat doma naj si vzame 2 tedna dopusta in enga dobrega mehanika, pa naj to nardita - več kot 2 tedna za menjavo mašine in elektronike nebi smel porabit.

Objavljeno: Sr sep 15, 2004 3:49 pm
Napisal/-a JureT
nebivedu je napisal/-a:več kot 2 tedna za menjavo mašine in elektronike nebi smel porabit.

Ne bodi tako prepričan.
Nad bmwjevim dvanajstvaljnikom so obupovali mehaniki,šolani pri bmw-ju.Pa ne da bi bil slab motor,ravno nasprotno,ampak je vse komplicirano u tri pm...
A si prepričan da kablovje od šestvaljnika paše?No,ne bodi več.Dvanajstvaljnik ima vse vitalne komponente podvojene,tako da se že tu zakomplicira...