Stran 1 od 3

mocnejsa turbina - problemi?

Objavljeno: Pe sep 17, 2004 4:11 pm
Napisal/-a FireSTORM
zanima me ce jaz na avtu zamenjam turbino z mocnejso, se lahko zgodi da tisti mlincek pod havbo te turbine sploh nebo mogel zagnat?

LP FireSTORM :hi

P.S: mogoce je ze kdaj blo povedano, ampak nisem nasel!

Objavljeno: Pe sep 17, 2004 4:24 pm
Napisal/-a Norden
Da, to se lahko zgodi. Zamenjava obstoječe turbine s preveliko zna biti velika napaka. Pač ne smeš vzeti prevelike turbine oz. vzemi hibridno turbino recimo.

Re: mocnejsa turbina - problemi?

Objavljeno: Pe sep 17, 2004 7:02 pm
Napisal/-a Punto_GT
FireSTORM je napisal/-a:zanima me ce jaz na avtu zamenjam turbino z mocnejso, se lahko zgodi da tisti mlincek pod havbo te turbine sploh nebo mogel zagnat?

LP FireSTORM :hi

P.S: mogoce je ze kdaj blo povedano, ampak nisem nasel!



Jst imam večjo turbino kot je original, pe se pozna veliko ma v tem da gre bulši :lol:

Baje da če daš večjo turbino se ti poveča turbo luknja, kar pomeni da ti kadar pohodiš rabi več časa da zalaufa turbina. Samo pri meni ni opazne razlike čeprou je večja turbina.

Tudi če daš večji intercooler se ti poveča turbo luknja, da se pa rešit s tem da čipaš motor (samo motor) tko da spremeniš čas vbrizganja goriva, zraka.

Objavljeno: Pe sep 17, 2004 7:32 pm
Napisal/-a Norden
To vse je čisto res. Ampak, enkrat pridemo do prevelike turbine za določen motor in tam je veselja konec. Izpušni plini motorja prevelike turbine ne morejo več zvrteti v primerno visoke obrate in avto seveda ne gre nikamor.
Pa tudi pri večjih turbinah na splošno se uporabno območje vrtljajev zelo zmanjša, zato so taki avtomobili komajda primerni za vsakdanjo vožnjo. So pa športni, hehe :twisted:

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 3:27 pm
Napisal/-a Ribica
Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 3:43 pm
Napisal/-a monster_d
Al pa bust control pa nasibas jo na 1bar

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 3:47 pm
Napisal/-a Ribica
Kaj 1 bar, minimalno 2,5 :D

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:16 pm
Napisal/-a iKst
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.

FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.

Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:53 pm
Napisal/-a FireSTORM
iKst je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.

FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.

Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.


najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?

LP FireSTORM :hi

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 5:50 pm
Napisal/-a Ribica
iKst je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


To ni res, da so turbine predimenzionirane. S serijsko turbino lahko ti pridobiš še 20, 30% moči na motorju (govorim nasplošno, možna so odstopanja pri posameznih avtomobilih) za kaj več pa potrebuješ večjo turbino.

FireSRORM: Poglej po netu kakšne turbine so najbolj popularen upgrade na tvojem avtomobilu. Če boš izbral eno normalno velikost se turbo luknja ne bo opazno povečala. Če boš dal pa na 1,4 mašino kakšno T4 turbino pa ne bo željenega učinka. Pa upam, da veš, da ni samo turbina za zamenjat. Verjetno boš moral menjat črpalko za bencin, injektorje in sigurno bo treba avto čipat. Pa svečke morš menjat pa ene vrste boost controller morš dobit da boš tlak uravnaval.

Btw...z drugo turbino se da ponavadicelo zmanjšat turbo luknjo in povečat odzivnost motorja. Recimo, če daš gor kakšno hibrindno ball bearing turbino se bo ta prej zavrtela in pri nižjih obratih bo dosegla poln boost.


Iz lastne izkusnje: na Elantri crdi je bil boost dosežen že pri 1500 obratih, pri 3000 obratih pa je bil že preko 1,5 bar. Btw vgradnja večje turbine za sabo potegne menjanje celotnega klipnega mehanizma, nove mape ecu-a, povečuje se turbo luknja in še veliko drugih komplikaciji, kar se pa totalno ne isplača.
Registersko polnenje z dvema turbinama (porsche 959, BMW 535d) je super resitev, ampak samo za tiste z globokim žepom i z veliko pameti.

Edina rešitev da turbo luknja ne nastane je anti-lag, ampak to prepustmo dirkam.

Recirkulirajuč blow off malo pomaga.

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 6:30 pm
Napisal/-a Diesel
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 6:38 pm
Napisal/-a Ribica
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 6:45 pm
Napisal/-a Diesel
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?

lp

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 6:50 pm
Napisal/-a Ribica
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?

lp



Veliko knjig, časopisov, prakse in veliko ljubezni do avtomobilov, načeloma pa je to moj hoby.

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 7:20 pm
Napisal/-a FireSTORM
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! prosti ribica, sploh nisem pogledal nicka. Od kod ti taksno znanje? Hoby?

lp



Veliko knjig, časopisov, prakse in veliko ljubezni do avtomobilov, načeloma pa je to moj hoby.


my kind of girl? ;) ;) ;)

LP FireSTORM :hi

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 8:20 pm
Napisal/-a iKst
Ribica je napisal/-a:Iz lastne izkusnje: na Elantri crdi je bil boost dosežen že pri 1500 obratih, pri 3000 obratih pa je bil že preko 1,5 bar.


Nevem, koliko imajo elantre serijsko nadtlaka, ampak 1,5 bara se mi zdi ogromno. T25 na mojem nissanu vem da zdrži 1 bar. Sicer jo brez težav lahko "naviješ" še bolj, ampak bo v zelo kratkem času nardilo BUM.

Ribica je napisal/-a: Btw vgradnja večje turbine za sabo potegne menjanje celotnega klipnega mehanizma, nove mape ecu-a, povečuje se turbo luknja in še veliko drugih komplikaciji, kar se pa totalno ne isplača.


Seveda se splača. Kot sem že rekel, serijska turbina pač ne gre čez vse meje. Do tistih pribljižno 30% več moči, kolikor jo dobiš s čipanjem je še dobra, naprej pa pač ne zadošča več in treba jo je zamenjat za večjo. Res je potrebno nekaj dela, ampak resen tuning nikoli ni bil enostaven niti poceni.
Sicer pa spet lahko rečem za moj avto. Dela je z vsem skup za max. 2 dni, če daš gor namesto serijske T25 turbine tisto od novejšega modela (T28). V ta 2 dni štejem menjavo injektorjev in bencinske pumpe, montažo pripravljenega čipa (lahko tudi na valjarje peleš, bo še boljše) in dejansko zamenjavo turbine s prirejanjem kolektorja in vsemi zajebancijami.

Ribica je napisal/-a:Registersko polnenje z dvema turbinama (porsche 959, BMW 535d) je super resitev, ampak samo za tiste z globokim žepom i z veliko pameti.

Edina rešitev da turbo luknja ne nastane je anti-lag, ampak to prepustmo dirkam.

Recirkulirajuč blow off malo pomaga.


Blow off pomaga ja. Ampak samo ko menjaš prestave. Glede turbo luknje ti dam pa prav, vedno ostane. Ampak se da z aftermarket turbinami to luknjo zelo zmanjšat, ali pa pridobit ogromno moči in obdržat avto zelo civiliziran. Predvsem gre zahvala krogličnjim ležajem v turbinah, lažjim materialom in dizajnu lopatic.

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 8:23 pm
Napisal/-a iKst
FireSTORM je napisal/-a:
najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?

LP FireSTORM :hi


Res nimam pojma, se nikoli nisem poglabljal v Puntote. Ampak T3 je kar velika turbina (serijsko so jo imele sierre cossy recimo, ki imajo 2.0 mašino) in na tvoji 1,4 mašini bi verjetno bila zelo brutalna zadeva. Do 4000, 5000 obratov nič, potem pa naenkrat ŠUS u hrbet :)

Poišči malo po fiat forumih, kaj je najbolj popularna izbira.

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:02 pm
Napisal/-a Diesel
iKst je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:
najprej, vem da treba še menjat pumpo in vse te stvari ki si jih naštel, kaka turbina pa bi bla najbolša na 1.4? T3?

LP FireSTORM :hi


Res nimam pojma, se nikoli nisem poglabljal v Puntote. Ampak T3 je kar velika turbina (serijsko so jo imele sierre cossy recimo, ki imajo 2.0 mašino) in na tvoji 1,4 mašini bi verjetno bila zelo brutalna zadeva. Do 4000, 5000 obratov nič, potem pa naenkrat ŠUS u hrbet :)

Poišči malo po fiat forumih, kaj je najbolj popularna izbira.


T3 ni nujno da je vlka pa mocna turbina.T3 se dobi v verziji od trim45 pa vse do super-trim60(premer turbinskega dela turbine-lopatic po domace). T3 nekateri recejo tudi hybrid turbini naprimer T3/T25, ki pa ni ¨prava ¨ T3 turbina. T25 turbina z trim70 in A/R 86(premer cevi ki, vodi iz turbine), poje T3 za malo malco.....
Verzij Garrettovih turbin je zlo,zlo dosti.....In ce hoces vedet kera turbina najbolj odgovarja tvojemu avtu(v primeru zamenjave), mores poznat t.i.¨ compresor map¨ vsake turbine. Na Garret strani je pdf katalog nove GT serije garrettovih turbin, z pripadajocimi compresor mapami.Zanimivo branje.....
http://www.turbobygarrett.com/

lp

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 9:24 pm
Napisal/-a Kennman
Ribica je napisal/-a:
Diesel je napisal/-a:
Ribica je napisal/-a:Ne rabis vecje turbine, kajti vse turbine so predimenzionirane. Zamenjaj samo vaste gate ventil, praviloma se to ne dela ker imas še en solenoidni ventil, kateri regulira membrano vaste gate ventila. Ko čipaš motor to vse spremenis, ampak potem nastajajo težave toplotne odpornosti na čelo klipa in mehanske odpornosti na vse ležaje,.... tako da, če hočeš večji tlak turbine - to zahteva dosti sprememb na motorju, če hočeš da ti motor traja in da bi kvaliteten.


Koncno en ko obvlada situacijo....Sedi 5!! :D


Ne en ampak ENA. :D


UAU.
Js sem kr brez besed. Se DOST redko najde kak FANT, ki obvlada zadeve..., ampak da je pa PUNCA tok STRUCKO :shock: :shock: :shock:

svaka cast, ker podiras stereotipe! :wink:

Objavljeno: So sep 25, 2004 12:45 am
Napisal/-a monster_d
A nima punto gt serisjko turbine T2 tako kot uno turbo?