Stran 1 od 1
Punto GT tuning...
Objavljeno: Po sep 20, 2004 1:08 pm
Napisal/-a iLLoGiC
Če bo vse po sreči, se mi konc leta obeta nov avto...
Punto GT, 1.4, letnik '96, 135KM!
Vsak ko ma kaj pojma o tem,naj nekaj napiše, s čim in za kolk $ se dobi kolko moči...
Zanima me pa predvsem izpušni sistem, čip tuning, kak je z brušenjem batov...
To ni vse,napišite tud vaše ideje,samo najbolj me zanima cena vsakega posega...
Pa ko smo že pri tem,je kaj narobe če odrežeš dosti prestavne ročice,pa pol bunko drugo gor? Kaj se lahko zgodi če je odrežeš preveč?
Hvala za odgovore!
Objavljeno: Po sep 20, 2004 2:26 pm
Napisal/-a VECTRA 2.0
kar se tiče cen in posegov še zase ne vem, zadeva s prestavno ročico je pa takale: če je boš odrezal preveč, boš zelo, zelo naglas klel, ko boš prestavljal, ker bo prestavljanje postalo fizično naporno opravilo, pa zatikala se bo ročica, pa vedu ne boš dobr a je v brzini al ni. Pa še zlo daleč boš moru stegnt roko, da bi pršu do nje.
Objavljeno: Po sep 20, 2004 7:28 pm
Napisal/-a Doc_
Jst ti lahko povem da niso prow varni tej avti...
grejo pa kar uredu... vprašej uporabnika punto_GT

Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:30 pm
Napisal/-a iLLoGiC
...
Objavljeno: To sep 21, 2004 8:49 pm
Napisal/-a FireSTORM
chip tuning kot sem slišal je okrog 80k, pridobil pa bi naj če je to res nevem, zdi se mi sicer malo pretirano, okrog 50KM
LP FireSTORM

Objavljeno: To sep 21, 2004 9:11 pm
Napisal/-a RedBull™
brušenje batov....a ti res za luno živiš

Objavljeno: To sep 21, 2004 9:34 pm
Napisal/-a monster_d
Uporabi iskanje, kolkor je napisano o tuningu bos navrjetneje mel dovolj.
lp
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 12:29 pm
Napisal/-a FireSTORM
šmeks je napisal/-a:brušenje batov....a ti res za luno živiš

verjetno je mislil brušenje glave
sicer pa
LP FireSTORM

Objavljeno: Sr sep 22, 2004 12:40 pm
Napisal/-a TITan
Brušenje glave na turbo avtu? Mogoče je mislil LAJŠANJE batov?
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 5:08 pm
Napisal/-a Punto_GT
Mogoče pa ni mislu nič
FireSTORM:
50 konjev samo z čipom je malo pretirano, realno 20-25 konjev.
Bol se ti splača kupit Wastegate od bonalume, ki stane okoli 200 eur (pritisk dvigneš na 1,2 bara, če si extremist lahko tudi na 1,6 al pa celo 1,8 bara samo moreš vedet da bo malo časa trajalo veselje :P ), pridobiš pa lih tolko moči kot z čipanjem al pa več.
L.P.
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 5:16 pm
Napisal/-a CockroaC
In če potem še čip? ....
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 5:27 pm
Napisal/-a Punto_GT
CockroaC je napisal/-a:In če potem še čip? ....
Čip ti ne bo dvignu pritiska turbine, z čipom reguliraš samo čase vbrizganja, pritisk dviga wastegate ventil, je mehanski ga ne uravnava elektronika (ni to nov turbodizel, še stara tehnologija).
Čipanje pri puntotu pride v poštev samo (no sej lahko tudi original ma ne bo nevem kaj z njega) po predelavah, rečmo kupiš večjo turbino (wastegate odpreš rečmo na 1,2 bara v konstanti in 1,6 bara v udarci pustiš original) + 3x večji intercooler in kaj se zgodi, dobiš veliko turbo luknjo in motor bo dobival preveč zraka. Zato s čipanjem rešiš te težave.
Rečmo dobr čip za puntote in unote (turbo seveda) je od Turbo Crime iz Napolija, ti nastavijo tko da ti ful zmanjša turbo luknjo avto rata poskočen kot original na niskih obratih in še blokado ti zamakne na 7200 obratov in to je to.
Sej več bencina lahko tudi dobiš tako da si kupiš regulator pritiska bencine (Weber je najbol poceni) in divgneš pritisk, samo to ti ne bo rešlo turbo luknje. Zato je doro da čipaš da se znebiš turbo luknje pa še blokado zamakneš da te ne napiči kaka Honda
L.P.
Objavljeno: Pe sep 24, 2004 4:54 pm
Napisal/-a FireSTORM
Punto_GT je napisal/-a:Mogoče pa ni mislu nič
FireSTORM:
50 konjev samo z čipom je malo pretirano, realno 20-25 konjev.
Bol se ti splača kupit Wastegate od bonalume, ki stane okoli 200 eur (pritisk dvigneš na 1,2 bara, če si extremist lahko tudi na 1,6 al pa celo 1,8 bara samo moreš vedet da bo malo časa trajalo veselje :P ), pridobiš pa lih tolko moči kot z čipanjem al pa več.
L.P.
ja saj sem rekel da se mi 50KM zdi malo pretirano, nevem kje sem to slišal, pa ok saj ni važno, vsak se moti
LP FireSTORM

Objavljeno: To sep 28, 2004 9:55 pm
Napisal/-a iLLoGiC
da nabavim novi Wastegate ventil, kdo mi ga namontira?
vemkaj je ,zakaj je,kak zgleda,montaza pa
in kak vecas pritisk pri katerem se wastegate odpre?
Objavljeno: To sep 28, 2004 10:19 pm
Napisal/-a TITan
iLLoGiC je napisal/-a:da nabavim novi Wastegate ventil, kdo mi ga namontira?
vemkaj je ,zakaj je,kak zgleda,montaza pa
in kak vecas pritisk pri katerem se wastegate odpre?
Če plačaš lahko tudi jaz :P
Za štelanje je pa odvisno od modela do modela (tudi original se da ponavadi "štelat")
Objavljeno: Po okt 04, 2004 10:58 pm
Napisal/-a iLLoGiC
Punto GT ma blow off valve?
ve kdo ceno da si urediš downpipe? cevi, švas, elektromotorček za loputo...
Objavljeno: To okt 05, 2004 7:25 pm
Napisal/-a FireSTORM
mogoče ti bo ta stran pomagala pri tuningu:
www.puntosports.co.uk
Re: Punto GT tuning...
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 4:43 pm
Napisal/-a mito155
iLLoGiC je napisal/-a:Če bo vse po sreči, se mi konc leta obeta nov avto...
Punto GT, 1.4, letnik '96, 135KM!
Vsak ko ma kaj pojma o tem,naj nekaj napiše, s čim in za kolk $ se dobi kolko moči...
Zanima me pa predvsem izpušni sistem, čip tuning, kak je z brušenjem batov...
To ni vse,napišite tud vaše ideje,samo najbolj me zanima cena vsakega posega...
Pa ko smo že pri tem,je kaj narobe če odrežeš dosti prestavne ročice,pa pol bunko drugo gor? Kaj se lahko zgodi če je odrežeš preveč?
Hvala za odgovore!
Čestitke za tak hud avto!
Zdej nas bo pa dovolj za klub!
lp
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:12 pm
Napisal/-a ZEeMF
a bleed velve ne pride v poštev na tem avtu. ker namreč to reši dosti problemov z regulacijo pritiska pri starih avtih.
Objavljeno: So okt 09, 2004 10:40 pm
Napisal/-a fiat gt
Pozdrav sem ponosen lastnik fiat punta gt turbo abarth ki j e sicer mal razlicnejsi od drugih puntov gt-jev,ampak vseen blow-off ventil ce ga mislis menjat obvezno kupit zaprt sistem zraka ki cirkulira....kajti avto ima injection ,in ce bos dal odprt sistem se ti bo turbo luknja fulll povecala,drugo je to js naprimer mam kompet drugo centralino za avte ki dirkajo po pisti,ampak taka centralina stane 300.000 sit (ni malo kaj?),se pa pol kompenzira na avtu

,nato obvezno menjat sklopko ki original ne zdrzi 200 eurov

, pol pa se predelat turbino pri firmi turmax

,pa filter menjat na dvojni konus ,v primeru da se kdaj zberemo vam bom pokazal zverinco z 10000 kilogrami teze.........kako pozira asfalt za sabo
