Stran 1 od 1
Intercooler
Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:31 pm
Napisal/-a Shatzy
Mal sm razmišlu in prebiru po netu o chipanju in intercoolerju. Zanima me, kolk zadeva košta, kolk je komplicirana vgradnja, pa če so kkšni stranski efekti. Zaenkrat chipanje še ni v finančni konstrukciji, me je pa mal zagrabu intercooler.
Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:40 pm
Napisal/-a TITan
1) a meš turbo motor

Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:42 pm
Napisal/-a Shatzy
Em, HDI? Commonrail vem da ni turbo, je pa podobn. Fora je v tem da ohladiš zrak, ne?

Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:45 pm
Napisal/-a monster_d
Huh, intercooler je namenjen temu da hladi zrak ja.
SAmo mislim da bo ic te kr mal drazje priso kot cipanje.
lp
Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:49 pm
Napisal/-a iKst
Cena je lahko 10k lahko je pa 200k. Čist odvisno od tega kaj hočeš in koliko se znajdeš.
Najcenejša varjanta je IC od kakšnega starega turbača, ki ga najdeš na odpadu. Taka rešitev zahteva custom cevi in verjetno dost zajebavanja z montažo.
Najbolj enostavna varjanta pa je verjetno kar original IC od xsare z vsemi cevmi in ostalim kar paše zraven. Za ceno žal ne vem, povprašaj na servisu, pa mal salomonca poglej če mogoče kdo razbito xsaro po delih prodaja.
Stranski učinki so pa sledeči. Vstopni zrak bo hladnejši in zato bo imel avto več moči. Pri serijskem tlaku turbine se verjetno ne bo poznalo veliko, ampak ko boš čipal p bo pa zadeva prišla zelo prav (večji tlak polnjenja, višje so temperature)
Poleg tega pa se prisotnost IC pozna malenkost tudi na turbo lagu. Avto bo verjetno malenkost manj odziven, ampak verjetno pri serijskem IC niti opazil ne boš.
Objavljeno: Po sep 20, 2004 10:51 pm
Napisal/-a iKst
Shatzy je napisal/-a:Em, HDI? Commonrail vem da ni turbo, je pa podobn. Fora je v tem da ohladiš zrak, ne?

HDI motorji imajo vsi turbine, tudi tvoj. Drugače je pa IC namenjen izključno prisilno polnjenim motorjem, ker pri atmosferskih nima učinka. Fora je v tem, da se s tem ko turbina ali kompresor potiskata zrak v motor zrak tudi močno segreje. In če je zrak vroč je v njem manj kisika -> manj moči. Zato se vmes da interkuler da ohladi zrak na primerno temperaturo.
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:10 am
Napisal/-a sector
ce v avto s turbo dizlom vgradis intercoller se mu posledicno poveca moc. ali moras spreminjati tudi prometno (sprasujem zaradi visjega zavarovanja)?
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:13 am
Napisal/-a iKst
Vse predelave se načeloma delajo "na črno". Verjetno greš lahko homologirat in ti v prometno vpišejo večjo moč, ampak pomoje noben tega ne dela.
Objavljeno: Sr sep 22, 2004 8:25 am
Napisal/-a sector
fino! ce potem nihce ne tezi res ne bi sel stvari homologirati. se cip tuning bi naredil zraven

Objavljeno: Pe sep 24, 2004 6:00 pm
Napisal/-a Diesel
ce imas HDI 2.0 mislim da ze ma IC.Vgradnja ni komplicirana.Jaz mam IC od A klase 170cdi na cliotu Dci.Pazit mores samo da ni prevlki, ker bos meu turbolukno.Teorija pa pravi nekako tako; za vsakih 3-5 stopinj C ohlajen vstopni zrak =1HP.
Objavljeno: So sep 25, 2004 12:13 am
Napisal/-a Shatzy
Je ja, 2.0 HDI, 90bhp. Hm. Kako pa intercooler zgleda?

V čem se izraža velikost IC-ja, in od kere ferme bi pasu gor?
Popravek:
Je to to?
Kam grejo cevi?
Objavljeno: So sep 25, 2004 8:55 am
Napisal/-a Diesel
Shatzy je napisal/-a:Je ja, 2.0 HDI, 90bhp. Hm. Kako pa intercooler zgleda?

V čem se izraža velikost IC-ja, in od kere ferme bi pasu gor?
Popravek:
Je to to?

Kam grejo cevi?
Ja,to je IC. Firma IC-ja vbistvu ni pomembna,Tvoj motor ma IC.Poglej spredaj pri motorju.Ce mas se klimo so trije hladilniki stisnjeni v ¨sendvic¨. Prvi je ponavadi hladilnik klime, nato je IC in zadnji je hladilnik vode, na katerega je zadaj tudi namescen ventilator.Cev ki pride iz Turbine gre do IC, cev iz IC pa gre nazaj v motor.
lp
Objavljeno: So sep 25, 2004 8:59 am
Napisal/-a Doc_
Ne 90hp ga nima
PS: kako nisi vedu al maš turbino al ne
LP

Objavljeno: So sep 25, 2004 9:22 am
Napisal/-a Diesel
Doctor206 je napisal/-a:Ne 90hp ga nima
LP

Ups, pa res Xsara picasso 1.6 HDi 110KM ga ma.Samo ni mi jasno ker sem na netu zasledil da peugeot 206 2.0 Hdi (isti motor kot v Xsari),ponekod piše da ma IC, ponekod pa piše da ga nima......
http://motor.terra.es/motor/pruebas/c_f ... id=MOT2582
Objavljeno: So sep 25, 2004 9:26 am
Napisal/-a Doc_
Ja to sm tud jst zasledu ma ga nima bo

Objavljeno: So sep 25, 2004 9:35 am
Napisal/-a Diesel
Doctor206 je napisal/-a:Ja to sm tud jst zasledu ma ga nima bo

Ja, jaz ne morem pogledat pod haubo ker nimam 2.0Hdi-ja,

najboljše bo,da Shatzy pokuka spodaj, da razčistimo zadevo.

Objavljeno: So sep 25, 2004 9:36 am
Napisal/-a Doc_
NI treb k mam jst :P
Ga ni... sm se slabo izrazu... sm zasledu na netu da eni imajo in eni ne
Sam nevem kako to možno

Objavljeno: So sep 25, 2004 9:50 am
Napisal/-a Diesel
Doctor206 je napisal/-a:NI treb k mam jst :P
Ga ni... sm se slabo izrazu... sm zasledu na netu da eni imajo in eni ne
Sam nevem kako to možno

Torej,zadeva je AD ACTA! Možno je da je na www ponekod napaka, al pa so odstopanja zaradi različnih trgov.
Za Islandijo ga ziher ne rabi ker je skoz -20 C..... hihihihihi.....
lp
Objavljeno: Ne sep 26, 2004 12:03 pm
Napisal/-a Rooki
Hi Diesel.
A lahko malo poslikaš to tvojo predelavo, ker me res zanima kako si to
vse rešil ?????
A kdo v Sloveniji dela take predelave ????
Tukaj imam dva linka za Peugeot HDi-90KM:
206 -
http://www.hi-speed.dk/Intercooler.html
206 -
http://hjem.get2net.dk/lybker/homepage/projektbiler.htm
307 -
http://www.hi-speed.dk/Intercooler_307/Intercooler_307.html
LP de Rooki
Objavljeno: Ne sep 26, 2004 6:13 pm
Napisal/-a Doc_

Tej so pa veliki
Pomoje je bulš kakšnega manjšega

ops:
PS še en link
http://www.peugeotperformance.net/galle ... 06hdi.html
LP
