Stran 1 od 2
Biturbo...Twinturbo
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 11:03 pm
Napisal/-a BadMan
lp
najprej me zanima kakšna je razlika? koliko stanejo turbine, ter če se jih splača vgradit na avto ki že ima turbino(da bi imel 2)??
saj vem da se sliši malo blesavo ampak me res zanima kako je s tem, ker vedno slišim...o jst mam pa twin turbo, al pa zadnč sm bral nekaj o avdijih, pa se mi zdi da je pr RS6 pisalo da ma Biturbo....
thnx za odgovore
Objavljeno: Pe okt 01, 2004 11:09 pm
Napisal/-a Alonso
Tut nekatier Golfi 4 so mel biturbo in baje končna okol 300 km/h. Čeprav je men tole mal

Objavljeno: Pe okt 01, 2004 11:16 pm
Napisal/-a detroit91
a ni fora bi pa twin v delovanju/vezavi turbin ..zaporedno=twin, bi=vzporedno...
nism zihr sm bl newbie v tem.
Objavljeno: So okt 02, 2004 12:04 am
Napisal/-a salesky
Če ti kej pomaga od 3000GT TwinTurbo

Objavljeno: So okt 02, 2004 7:32 am
Napisal/-a Pugi
Kokr je men logicn ne vem zakva bi zaporedno vezal turbine... Ce pomislis kako deluje turbina je to precej nelogicno... Ampak ok, dopuscam manjso moznost napake...
Varjanta je pomoje kle, k ma V6 ponavad dva kolektorja pa rora (loceno) in na vsacga je treba nataknt po eno prasico... Torej - Twin turbo, biturbo = eno in isto...
Objavljeno: So okt 02, 2004 7:35 am
Napisal/-a mloncar
kokr sm slišu je logično da vežeš turbine zaporedno.. ..manjša (originalna) poganja večjo

Objavljeno: So okt 02, 2004 7:44 am
Napisal/-a Mate
mloncar je napisal/-a:kokr sm slišu je logično da vežeš turbine zaporedno.. ..manjša (originalna) poganja večjo

Pametno razmisljanje... vprasanje samo... a prva turbina ustvari vec pritiska kot izpusni plini.. pa tud ce ga... mi tole mal deluje na perpetum mobile... ker nekje mora prva turbina vzet energijo, da poganja drugo. Ok, jo dobi od izpusnih plinov, samo potem je druga dobi lih tok oz. mal manj od prve iz cesar sledi, da se nikamor ne pride.
Ce gledam tistole sliko twin-turbo ma pogonski del (izpusni plini) turbine vezan zaporedno (ne vem zakaj bi blo drugace front pa rear), dela kjer se ustvarja pritisk zunanjega tlaka pa vzporedno in se tedva potem ubistvu skor sestevata.
Kokr vem Audijev Bi turbo v RS4 z v6 masino deluje tko, da prvi 3je valji poganjajo prvo turbino, ki polni te iste tri valje, drugi 3je pa poganjajo drugo, ki polni druge tri. Edino tukile bi blo mogoce bl smiselno, da prvi trije valji poganjajo prvo turbino, ki polni druge tri, drugi trije pa poganjajo drugo turbino, ki polni prve tri valje. S tem bi zmanjsu posledice neenakomerne obremenjenosti masine.
Tok o mojem bluzenju... sej na konc bomo verjetno pogruntal tocno, kako stvari grejo

Objavljeno: So okt 02, 2004 8:17 am
Napisal/-a kdk
Opel verzija TWIN-turbo . Krmiljenje turbin se prilagaja delovnemu režimu motorja.

Objavljeno: So okt 02, 2004 8:21 am
Napisal/-a kdk
Tukaj pa je slika Twin-turbo motorja , kjer pa se vidi , da sta turbini neodvisni ena od druge , tako da ločitev izrazov BI ali Twin po moje ni točno določena .

Objavljeno: So okt 02, 2004 12:14 pm
Napisal/-a FireSTORM
Pugi je napisal/-a:Kokr je men logicn ne vem zakva bi zaporedno vezal turbine... Ce pomislis kako deluje turbina je to precej nelogicno... Ampak ok, dopuscam manjso moznost napake...
Varjanta je pomoje kle, k ma V6 ponavad dva kolektorja pa rora (loceno) in na vsacga je treba nataknt po eno prasico... Torej - Twin turbo, biturbo = eno in isto...
kolko sem jaz bral za V8 mašince preko luže, ker je mašina v obliki črke V oz. pot batov je v obliki črke V, zato je logično, potrebno 2 zbiralna kolektorja in vse ostalo, ampak piše pa tudi da bi zato bilo potrebno vse dvojno če bi hotel vgraditi turbo, zato se jim je bol splačalo dat gor superchargerje
na kratko, dvomim da je to twin turbo
ker če bi to bil twin turbo, mi pa naj nekdo razloži kako je lahko na inline-4 mašini twin turbo?

Objavljeno: So okt 02, 2004 8:23 pm
Napisal/-a BadMan
ammmm...supercharger je pa?
Objavljeno: So okt 02, 2004 8:27 pm
Napisal/-a menjekul
Pugi je napisal/-a:na vsacga je treba nataknt po eno prasico... ...
i like this 1 :P
Objavljeno: So okt 02, 2004 8:29 pm
Napisal/-a ZEeMF
pa kje ti vidš kle in line 4, tej kup špegle a še nis vidu v8 mašine al kaj FAK.
kje si ti vidu tok šroko 4 cly mašino. to je v8 bi/twin turbo, in ni treba dva vsesna kolektorja ker mata oba sklopa na notranji strani vsesne lukne, zato je sam en velik kolektor.
twin/bi je isto sam drugačno poimenovanje, te zaporedno vezane turbine še nisem vidu ker, več zraka vn dubit kokr not dat je težko, zato ni logike da bi dve zaporedoma vezov, ker bi prišlo le do izgub.
twin turbo je loh sam če je v mašina al pa kaka nova pogruntavščina da se ena uklop pa pol druga itd.
p.s. sam si meš pa srečo da slišš kako folk govori da ma biturbo, ker je tak avto kar redekpojav v slo.
Objavljeno: So okt 02, 2004 8:40 pm
Napisal/-a Pugi
Jap tud js k bol ko razmislam, bol se mi dozdeva, da je zadeva res eno in isto...
Audi 2.7V6 biturbo
Porsche 3.6V6 biturbo
ma to so vsi Vji... kar je R4k majo vsi po eno turbino.. Ne vem zakva bi 2 vezov, ce das loh eno ornk...
Sej mislm, da so dahlbacka delal tud s samo eno turbino - odprto do 3.6 bara... Ker ma itak not predelan audijov 2.2T motorko...
Objavljeno: So okt 02, 2004 9:05 pm
Napisal/-a .::GTR::.
Problem je turbo luknja. biturbo motorji imajo ponavad eno manjšo in eno večjo turbino. manjša turbina se zavrti hitreje in s tem zmanjša turbo luknjo, večja pa da svoj boost v obratih. na kratko
Twin turbo sta pa mislim da dve turbini enake velikosti, pa da vsaka piha v svoje cilindre (kokr je en že napisov - V6 npr.)

Objavljeno: So okt 02, 2004 10:26 pm
Napisal/-a mloncar
.::GTR::. je napisal/-a:Problem je turbo luknja. biturbo motorji imajo ponavad eno manjšo in eno večjo turbino. manjša turbina se zavrti hitreje in s tem zmanjša turbo luknjo, večja pa da svoj boost v obratih. na kratko

Twin turbo sta pa mislim da dve turbini enake velikosti, pa da vsaka piha v svoje cilindre (kokr je en že napisov - V6 npr.)

kokr sm bral po netu, se s tempe popolnoma strinjam!
drugače je pa v avstriji ena interga biturbo (400KM al neki tazga)! pa cicero (rumeni leon 1.8T 346KM) tut neki razmišlja v to smer, de bi dve turbini na svoj avto montiru, edin pogoj je, de najde kupca za to kar ima sedaj (turbo, intercooler...) - tako se na suxu bral (lahko da si je že premislu, idkar sm jst to bral)

Objavljeno: So okt 02, 2004 11:40 pm
Napisal/-a Norden
Hm, kako pa to, da se Ribica nič ne oglasi v tej temi?

Objavljeno: Ne okt 03, 2004 6:00 pm
Napisal/-a FireSTORM
BadMan je napisal/-a:ammmm...supercharger je pa?
supercharger je kompresor gnan preko jermena
Objavljeno: Ne okt 03, 2004 6:02 pm
Napisal/-a FireSTORM
ZEeMF je napisal/-a:pa kje ti vidš kle in line 4, tej kup špegle a še nis vidu v8 mašine al kaj FAK.
kje si ti vidu tok šroko 4 cly mašino. to je v8 bi/twin turbo, in ni treba dva vsesna kolektorja ker mata oba sklopa na notranji strani vsesne lukne, zato je sam en velik kolektor.
twin/bi je isto sam drugačno poimenovanje, te zaporedno vezane turbine še nisem vidu ker, več zraka vn dubit kokr not dat je težko, zato ni logike da bi dve zaporedoma vezov, ker bi prišlo le do izgub.
twin turbo je loh sam če je v mašina al pa kaka nova pogruntavščina da se ena uklop pa pol druga itd.
p.s. sam si meš pa srečo da slišš kako folk govori da ma biturbo, ker je tak avto kar redekpojav v slo.
prvo si ti kupi očala in še enkrat preberi kaj sem napisal, kje sem napisal
SESALNA KOLEKTORJA?
razloži mi če je bi/twin-turbo le na V mašinah, kako so ga potem spravli na inline-4 mašino?
Objavljeno: Ne okt 03, 2004 6:39 pm
Napisal/-a TITan
Ni fora, da se da lahko twin/bi turbo samo na V motorje, ampak samo tam pridejo res do izraza (kot V niso mišlene VR mašine in podobno, ampak mašine z dvemi izpušnimi kolektorji na dveh različnih straneh).