Stran 1 od 1

frgazar + turbina ??

Objavljeno: Po okt 04, 2004 2:45 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
torej stvar je sledeča...včeri sem mu priložnost vidt fičota s turbino na dragu v portorožu...zdej me pa zanima na kakšno foro lahk dela frgazar v nadtlaku...kokr poznam delovanje uplinjača se mi zdi to zelo nenavadno...pri atmosferskih motorjih naj bi zaradi nastanka vakuma v difuzorju zunanji zračni tlak potisnil bencin skozi dize itd....kako pa to funkcionira pri turbo zadevah, saj je zunanji tlak nižji od tlaka v sesalnem vodu.... :( :( :( :(

Objavljeno: Po okt 04, 2004 8:21 pm
Napisal/-a ZEeMF
emmm r5gtt je na forgazer in ima turbino. pač notr mora tok močn šopat bencin da ga ne rine nazaj v dizo. zakaj imaš pa pumpo za benz

Objavljeno: Po okt 04, 2004 8:59 pm
Napisal/-a TITan
Pred kakim 75 letom so bili vsi turbo avti na fergazer. Porsche nekje najbolj znan med njimi. Ampak pri turbini je zelo težko nastaviti pravi vbrizg v fergazer, da ni preredka mešanica v visokih obratih, ali pa preveč bencina pri nizkih obratih. Nekje zadni turbo avti na fergazer so bili Fiati (se mi zdi da prvi uno turboti).

Objavljeno: Po okt 04, 2004 9:01 pm
Napisal/-a vR5GTT
Uno turbo letnik 86 je imel vbrizg, moja petka ma frgazar in turbino :twisted:

Objavljeno: Po okt 04, 2004 9:07 pm
Napisal/-a TITan
Mah iz kej men ideja da so bli tele fiati na fergazer?

Šola preveč vpliva na moje možgane že :lol:

Objavljeno: To okt 05, 2004 7:57 am
Napisal/-a nebivedu
Mislim da so od evropskih avtomobilov s frgazerejem in turbino najdalj vstrajali pri Renaultu. R5, R9, R11 turbo modeli so imeli vsi frgazerje delali so jih pa celo do 92 leta.
Mislim da do takrat renault sploh ni delal turbo mašin brez frgazerja.

Objavljeno: To okt 05, 2004 8:03 am
Napisal/-a modriDIRKAC
ZEeMF je napisal/-a:emmm r5gtt je na forgazer in ima turbino. pač notr mora tok močn šopat bencin da ga ne rine nazaj v dizo. zakaj imaš pa pumpo za benz


pri frgazarju pumpa za benz samo dovaja bencin v posodico s plovcem kateri uravnava nivo bencina v tej komori....zato tudi dela vsak frgazar brez pumpe če mu dovajaš bencin iz kantice ki je visja od frgazarja....ko pa enkrat govorimo o pumpi za benz pa to ni več frgazar varianta ampak je to že vbrizg....

Objavljeno: To okt 05, 2004 8:13 am
Napisal/-a nebivedu
Jst imam tank na podnu, pa avto nima pumpe, pa vleče bencin do mašine sam z vakumom, tko da ni to ravno res, da mora bit kantica višje od frgazerja.

Objavljeno: To okt 05, 2004 8:26 am
Napisal/-a TURBO16V
Petka turbo IMA elektricno benz pumpo in to zelo mocno.Med pumpo in fergazerjem je pa se regulator tlaka bencina.

Objavljeno: To okt 05, 2004 8:29 am
Napisal/-a TURBO16V
MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.

Objavljeno: To okt 05, 2004 10:21 am
Napisal/-a modriDIRKAC
TURBO16V je napisal/-a:MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.


no zdej smo pa že bl blizu končne razlage....torej imajo turbo motorji čist zatesnjen frgazar ločen od zunanjega tlaka....pol pa to lahk dela ja....sej tud pr unmu fičotu sem opazu da je mel elektro pumpo....

drugač pa tko, bencin iz kestla do frgazarja pod nobenim pogojem ne more pridt v frgazar če vmes ni pumpe....tak sistem funkcionira samo pri motornih žagah k majo membranski uplinjač pa se tam je kestel samo 10 - 15 cm nižje od frgazarja....

Objavljeno: To okt 05, 2004 10:51 am
Napisal/-a vR5GTT
Sicer svojega uplinjača se nism razstavu sam v reparaturnem kitu sta dve membranci ki sta v uplinjaču :?: :!:

Objavljeno: To okt 05, 2004 11:01 am
Napisal/-a lisko
OK ok zdej pa gre molepo počasi....Skozi frgazer je res vakum kateri naj bi vleku poleg še bencin.Ampak se spomnite fizike s srednje šole? cev katera se z oži in potem ko se spet odebelji ravno na tistem mestu ko se začne odebeljevat dovajamo poleg tekočino (v našem primeru bencin) in tle ni pomebno al je skozi to cev vakum al pa pritisk. Važna je hitrost zraka (plina) ki potuje skozi to cev. Potem se cev z oži (hitrost zraka(plina) se poviša) in nato se spet odebelji (hitrost zraka(plina) se upočasni) in na tem mestu nastane zarad različnih hitrosti zraka (plina) vakum, pa ni važn al je u cevi prej vakum al pritisk.
Upam da najdem u teh mojih priročnikih kako shemo pa jo poskeniram pa dam gor.
In na tako foro dela turbina+frgazer. Ali po domače za frgazer ni pomebno al ma za osnovo vakum al pritisk.
Če mi ne verjamete se spomnite pištole za barvanje avta. Poleg dovajamo komprimiran zrak.... pa ta zrak vseen vleče poleg barvo.... po vaši logiki bi mogla tud barva bit pod pritiskom pa vsi vemo da ni.....

Objavljeno: To okt 05, 2004 12:08 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
stari svaka čast...dobra primerjava.....očitno pascalov zakon v nekaterih primerih zariba :D :D :D :D

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 6:23 pm
Napisal/-a keylone
jz sm resu problem nekako s regulatorjem pritiska goriva sam sm dal gor dva dvojna 45 weberja pa je ze tko premal goriva udbilo je avto zamorilo.zdej sm pa povratek goriva odstranu pa je ql avto dela tece leti siba je pa pogosto tankanje loll turbina rulez

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 6:55 pm
Napisal/-a _Jerry_
modriDIRKAC je napisal/-a:pri frgazarju pumpa za benz samo dovaja bencin v posodico s plovcem kateri uravnava nivo bencina v tej komori....zato tudi dela vsak frgazar brez pumpe če mu dovajaš bencin iz kantice ki je visja od frgazarja....ko pa enkrat govorimo o pumpi za benz pa to ni več frgazar varianta ampak je to že vbrizg....


Temu, kar si opisal zgoraj, se rece "padotocni sistem", to so imeli avtomobili pred 2. svetovno vojno, kasneje pa so dodali pumpe, ker je drugace motor v hudem klancu navzgor vcasih ugasnil...

Glede klasifikacije vbrizga se pa ne morem strinjati, ker imajo zadnjih nekaj desetletij vsi avtomobili bencinske crpalke, razlika je le v tem, da imajo "ajnspricerji" ponavadi elektricne, "frgazerci" pa mehanske crpalke. Seveda so tudi izjeme, recimo nekateri stari, mehanski "ajnspricerji", pa tudi obratno -R5 ima recimo uplinjac, ampak v kombinaciji z elektricno crpalko. Za neposredno vbrizgavanje goriva je znacilno, da sobe (za vsak valj po ena) vbrizgavajo gorivo v kolektor, pri uplinjacu pa skozi kolektor ze potuje mesanica zraka in bencina, ki se prej zmesa v uplinjacu... :wink:

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 7:02 pm
Napisal/-a _Jerry_
nebivedu je napisal/-a:Jst imam tank na podnu, pa avto nima pumpe, pa vleče bencin do mašine sam z vakumom, tko da ni to ravno res, da mora bit kantica višje od frgazerja.


Ti imas japonski avto, ti pa se ponavadi nikoli ne pokvarijo, zato najbrz niti ne ves, da imas bencinsko crpalko... :mrgreen:

Tvojega tipa avtomobila sicer ne poznam, ampak zaenkrat se nisem videl (povojnega) avtomobila, ki je ne bi imel. Vakuum, ki ga ustvari motor, ni dovolj mocan, da bi potegnil bencin iz rezervarja -ce bi bil, bi bile crpalke povsem odvec in jih tudi drugi avtomobili ne bi imeli :wink:

Objavljeno: Po okt 11, 2004 12:38 pm
Napisal/-a ZEeMF
za turbo na forgazarju more bit pumpa za benz, ker če že filter daš dol, dobi preveč zraka in ni moči. bencina lahko pa na štelaš do neke meje, pol se pa ne da, če pa zrak zapreš, pa brezveze met turbo.

Objavljeno: Po okt 11, 2004 1:30 pm
Napisal/-a nebivedu
modriDIRKAC je napisal/-a:
TURBO16V je napisal/-a:MIslim da je regulator nastavljen na cca 3 bare.Pod taksnim pritiskom pride bencin v fergazer.


no zdej smo pa že bl blizu končne razlage....torej imajo turbo motorji čist zatesnjen frgazar ločen od zunanjega tlaka....pol pa to lahk dela ja....sej tud pr unmu fičotu sem opazu da je mel elektro pumpo....

drugač pa tko, bencin iz kestla do frgazarja pod nobenim pogojem ne more pridt v frgazar če vmes ni pumpe....tak sistem funkcionira samo pri motornih žagah k majo membranski uplinjač pa se tam je kestel samo 10 - 15 cm nižje od frgazarja....


Subaru leone letnik 85 ima samo pumpo, ki dela vakum in ta vakum je potem za vse - za frgazer, za gretje hlajenje in za bencin.

_Jerry_ je napisal/-a:Ti imas japonski avto, ti pa se ponavadi nikoli ne pokvarijo, zato najbrz niti ne ves, da imas bencinsko crpalko...

Tvojega tipa avtomobila sicer ne poznam, ampak zaenkrat se nisem videl (povojnega) avtomobila, ki je ne bi imel. Vakuum, ki ga ustvari motor, ni dovolj mocan, da bi potegnil bencin iz rezervarja -ce bi bil, bi bile crpalke povsem odvec in jih tudi drugi avtomobili ne bi imeli


Jerry samo zate - cel avto sem imel že nevemkolikokrat prešraufan in razstavljen, pa še sedaj nisem našel pumpe za bencin - tam kjer bi morala bit je samo filter za bencin in nobene pumpe.