Stran 1 od 2
Kolektor
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 4:29 pm
Napisal/-a Pugi
No, prisel je tisti cas, ko bo dr.Pugelj mogu zacet razmislat o novmu kofakinglektorju. Zdej zadeve mam ze mal nastudirane, ampak bi rd vidu/slisal se vase mnenje.
Zadeva je klele: iz cilindrov gre vn cirka 15cm, pa dol ene 15cm, torej je to precej mejhna zadeva - potem je takoj kat....
Zdj me zanima, a nej kat prestavm, kar bo jeba, a nej nardim kolektor istih dimenzij, sam potem ne vem, ce bom sploh kej pridobil.
Rd bi tud zvedu, kdo bi to naredu, pa za kok kesa. Prasat bom su k Devitotu, pa k Jemcu, mogoce Novaku... A ma kdo ksne veze a obstaja kej stvari na netu.
Original Peugeot ne bom vec kupval, ker ce bi vidl kaj je ratal iz njega.... Faking french!! na eni cevi je razpoka cist ze okol prsla, tko da se drzi samo se ene 3 cm...
Hvala za predloge! Pozdravlja vas .. kr ena k jo ne poznate, ampak je dobra :P
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 4:40 pm
Napisal/-a _Jerry_
Kolikokrat ti je pa ze pocil?
Da tako malo zdrzijo? Saj nimas turbine...

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 4:43 pm
Napisal/-a Pugi
Avto ma zdej 85cukov kilometrov - za tiste, ki ga hocjo kupt 45000 - in to je zdj prvic, da mi ga je sklal... Ne, nimam turbine in odkrito receno ne vem zakaj se mi je razsu... Mogoce zarad cip tjuninga, da so ble prevelke izpusne vrednosti... Sam fak to bi mogl zdrzat...
Ma sej ni vazn, 10 konjev se nam branu, res pa da bo treba tretino place fuknt za ta shit...
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 4:56 pm
Napisal/-a vepar
šp. kolektorji so okrog 100k
so pa čist istih dimenzij k original izgled je pa bolši (inox)
gor da recimo 5-10km kolkr sm se jst zanimou.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 5:09 pm
Napisal/-a _Jerry_
vepar je napisal/-a:šp. kolektorji so okrog 100k
100.000...
Pa to je kriminal

Oskubijo te kot psanca...
Bi ti napisal, da raje kupi BMW, ker so deli zastonj... :P ...pa ne bom
Vem, da imas rad svojega ljubljencka

Moje sozalje za kolektor oz. tvojo denarnico

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:22 pm
Napisal/-a monster_d
RAzdalja med cevjo ko pride z motorja pa do tam kjer pride cev v eno mora bit cimdaljsa, po moznosti tudi sirsa...
Al mas 4v1 izpuh, al pa 4v2v1.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:26 pm
Napisal/-a Pugi
monster_d je napisal/-a:RAzdalja med cevjo ko pride z motorja pa do tam kjer pride cev v eno mora bit cimdaljsa, po moznosti tudi sirsa...
Al mas 4v1 izpuh, al pa 4v2v1.
Ma sej pizdamatrna, ta razdalja je cist prekratka... Ne vem ce je 30 cm. To je fuk, ker je pol kuj kat... Ce bi sel kat prestavlat bi blo fuk, ker ni placa ga drugam dat...
Edin spodej kjer je sredn lonc, k ga zdj itak ni

Bruuum!
Jah sej..

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:28 pm
Napisal/-a vepar
Ma sej pizdamatrna, ta razdalja je cist prekratka... Ne vem ce je 30 cm.
al to je cist normalna razdalja.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:29 pm
Napisal/-a nebivedu
Pugi po moje bo najboljš, če ti bi tole kak stručko delal iz inoxa, pa da ti tudi prestavi katalizator bolj nazaj.
Shodu ti pa je ravno zaradi katalizatorja, ker je preblizu. Katalizator se na veliko segreva in tudi zelo hitro ohlaja - zato so tam zelo velike temperaturne razlike. Men je en kolektor na petki turb o zdržal 420.000 kilometrov, pa je bil to avto s turbino, tko da bi se jst tut mal vprašal o kakovosti materiala tvojega kolektorja. Probi mal težit na uraden servis, če je tole možno, da pri 85k kilometrih razpade, pa da naj kr tole nazaj u fabrko pošljejo, da naj tm mal materiale pregledajo, ker kolektor mora ponavadi zdržat vsaj 200k če ne več.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:29 pm
Napisal/-a monster_d
Ma fack, venomu rec da ti ga pokaze
Kolektor sem mislo, ce se nemotim se ma zmer gor devitota pa brez kat-a.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:33 pm
Napisal/-a RedBull™
Pugi je napisal/-a:Avto ma zdej 85cukov kilometrov - za tiste, ki ga hocjo kupt 45000 - in to je zdj prvic, da mi ga je sklal... Ne, nimam turbine in odkrito receno ne vem zakaj se mi je razsu... Mogoce zarad cip tjuninga, da so ble prevelke izpusne vrednosti... Sam fak to bi mogl zdrzat...
Ma sej ni vazn, 10 konjev se nam branu, res pa da bo treba tretino place fuknt za ta shit...
ne ni to razlog....jst mislim da ima to peugeot serijsko napako,jst sm že tri zamenjal,k je počil ampak pri partnerju...tko da neki ne štima
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:34 pm
Napisal/-a Pugi
nebivedu je napisal/-a:Pugi po moje bo najboljš, če ti bi tole kak stručko delal iz inoxa, pa da ti tudi prestavi katalizator bolj nazaj.
Shodu ti pa je ravno zaradi katalizatorja, ker je preblizu. Katalizator se na veliko segreva in tudi zelo hitro ohlaja - zato so tam zelo velike temperaturne razlike. Men je en kolektor na petki turb o zdržal 420.000 kilometrov, pa je bil to avto s turbino, tko da bi se jst tut mal vprašal o kakovosti materiala tvojega kolektorja. Probi mal težit na uraden servis, če je tole možno, da pri 85k kilometrih razpade, pa da naj kr tole nazaj u fabrko pošljejo, da naj tm mal materiale pregledajo, ker kolektor mora ponavadi zdržat vsaj 200k če ne več.
To itak mislm nardit, samo ne pricakujem, da bodo kej kril skodo, ker so budale/kreteni in se mi sploh ne da ukvarjat. Itak nameravam upgrade narest in to bo prvo... V fabrko nej ga poslejo pa nej se tm brihtajo kreteni nesposobni.
Vglavnem zdj mam ene 7000km casa, da to zrihtam..
Prov si povedov - segreva se u 3pm, ker vcas k sm ga tisal je kr zarel vseskup.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:39 pm
Napisal/-a nebivedu
Probej prestavit katalizator za ene 20 cm bl nazaj - pomoje da bo pol boljš avto delal, pa še manj se bo segreval kolektor, ker se ne bo takoj začel zrak vrtinčit - prej se je, ker mu je bila omejitev kolektor, zato se je tut pregrevala stvar.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:46 pm
Napisal/-a monster_d
nebivedu je napisal/-a:Probej prestavit katalizator za ene 20 cm bl nazaj - pomoje da bo pol boljš avto delal, pa še manj se bo segreval kolektor, ker se ne bo takoj začel zrak vrtinčit - prej se je, ker mu je bila omejitev kolektor, zato se je tut pregrevala stvar.
Se strinjam
BTW in v cem je fora da je v seriji katalizator tako blizu kolektorja?

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:52 pm
Napisal/-a RedBull™
za moje pojme ni kriv katalizator,ampak slaba kvaliteta kolektorja.
npr. saj ima golv IV takoj za kolektorjem predkatalizator pol naprej pa še en katalizator,ampak to teh napak ne prihaja....res pa je da ima kolektor švasan in ne odlitek!!
kaj čmo,francozi so še malce za luno :P
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:52 pm
Napisal/-a vepar
to tud mene zanima moj clio ma isto kat. direkt na kolektor našraufan.
razmišlam da b ga kr dol vrgu.
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 6:54 pm
Napisal/-a Pugi
monster_d je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Probej prestavit katalizator za ene 20 cm bl nazaj - pomoje da bo pol boljš avto delal, pa še manj se bo segreval kolektor, ker se ne bo takoj začel zrak vrtinčit - prej se je, ker mu je bila omejitev kolektor, zato se je tut pregrevala stvar.
Se strinjam
BTW in v cem je fora da je v seriji katalizator tako blizu kolektorja?

Fora je v tem, da je kat vzporedno s kilerjem - torej navpicno direkt koj po kolektorju... in pride v vsej dolzini kolektorja, potem pa cev zavije nazaj po podvozju.... tko da za 20 cm ga ne morm premaknt... Lahko ga sam za 1m, tko da bo tam kjer je sredn lonc, tega pa ne bo... Ma sej kata tud nau, sam ne okol govort

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 7:08 pm
Napisal/-a PiLLLe
Pugi lj najd kak kat. istih dimenzij ga odpri pa skoz njega porin cev

tko da bo kat samo za imiđ

funkcije bo pa meu od cevi :P

res je da pa pol tehcnga naus naredu :P
Lp PiLLLe
p.s magar se z zgorne al pa z une strani do masine nardis luknje tko da bo kao kat. nizje temperature med delovanjem :P

Objavljeno: Sr okt 06, 2004 7:12 pm
Napisal/-a Pugi
Pille to je ze zrihtan hehe, ne sekirej se za kat... Je fora pri peugeotu, da je tko narjen, da uno pizdarijo samo vn streses... PA PROSM NE OKOL GOVORT, PA BL POTIH PISITE!
To je ilegalno 
Objavljeno: Sr okt 06, 2004 7:24 pm
Napisal/-a cresh
Pejt k DeVitot, pa mu povej kaj bi rad, ziher ne boš razočaran.