Stran 1 od 2
RSR ali RAPID?
Objavljeno: Pe okt 08, 2004 2:23 pm
Napisal/-a STENTOR
ker sem pred nakupom dodatne moči za moj avto me zanima, ker kljub temu, da ste se že na veliko razpisal na temo clio dci še vedno ne vem v čem je razlika med RSR chipom in RAPID modulom, zato vas prosim za pomoč.v brošuri od rapida ni modela audi A6 1,9 tdi (116 PS) z pumpe duse motorjem .sem pa na že prej omenjeni temi prebral neki v zvezi s tem motorjem a mi ni jasno,da kao neki ni v redu...torej zanima me vse v zvezi s tem motorjem odloču se pa bom med eno od teh firm.prosim razpišite se čimbolj na široko,da si razjasnim obzorje in da izvem čimveč o tem

hvala
Re: RSR ali RAPID?
Objavljeno: Pe okt 08, 2004 11:03 pm
Napisal/-a 1.8T
audi4ever je napisal/-a:prosim razpišite se čimbolj na široko
R ____________________ S _______________________ R
(a bo dost na siroko?

)
/jan
P.S: Osnovna razlika je v temu, da ti pri RSR-u pri optimizaciji poleg manipulacije z gorivom in ostalimi parametri (kot pri RAPIDU) dvigne tudi tlak turbine. RAPID ti ne dvigne tlaka turbine in je optimizacija v teoriji malenkost slabsa.
Objavljeno: To okt 12, 2004 11:18 am
Napisal/-a PRODRIVE
R S R Motorsport
Objavljeno: To okt 12, 2004 11:21 am
Napisal/-a swiftrider
Rapid modul maš lahko še za naslednje svoje turbo diesle, ker ti zadevo zastonj preprogramirajo za tvoj nov avto.
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 1:15 pm
Napisal/-a Caterham
Rapid.......
Objavljeno: So okt 16, 2004 11:49 am
Napisal/-a Jinxy
Glede na to, da ti RSR preprogramira čip s pomočjo valarjev in točnih meritev, ti ga definitivno bolj priporočam.
Zagovorniki RAPID-a se lahko na glavo postavijo, ampak EDINI pravilen, varen in najbolj učinkovit sistem "chip tuninga" je, da ti avto postavijo na valarje in počasi sprogramirajo vse fuel, ignition in boost map-e.
Objavljeno: So okt 16, 2004 12:16 pm
Napisal/-a CupraR
Jinxy je napisal/-a:Glede na to, da ti RSR preprogramira čip s pomočjo valarjev in točnih meritev, ti ga definitivno bolj priporočam.
Zagovorniki RAPID-a se lahko na glavo postavijo, ampak EDINI pravilen, varen in najbolj učinkovit sistem "chip tuninga" je, da ti avto postavijo na valarje in počasi sprogramirajo vse fuel, ignition in boost map-e.
Se strinjam, lahk se spet na velko kregamo, sam pravi tuning se dela na valarjih, pa če se vsi na glavo postavte :P Ker na valjih je avto lahk tut cel popoldan, seveda z namenom da je zadeva res optimalno narejena.
Objavljeno: So okt 23, 2004 10:11 pm
Napisal/-a DrMr
Za točno, oziroma za voznika vozila najugodnejšo nastavitev ni dovolj en popoldan na valjih, ampak teden ali dva vožnje. Rapid ti omogoča, da se nastavljivi parametri ponastavijo v cca.5 sekundah, kar je pri chip tuning nemogoče. Če se opravi chip tuning preko OBD (brez menjave eproma) ni možna emulacija (nastavljanje med samo vožnjo, ali med meritvijo na valjih), kar pa je možno pri chip tuningu z odstranjenim epromom ali pri Rapidu. Računalnik v vozilu rabi inicializacijo (prilagajanje na način vožnje voznika) in se popolnoma ne more inicializirati na valjih v enem popoldnevu. Tako lahko vozilo prekomerno dimi ali začne izgubljati moč šele po nekaj urah vožnje. Upam da razumeš, da se najboljša in najcenejša uskladitev z tvojim načinom vožnje in stanjem vozila izvede z večkratnimi- brezpalčnimi "(5 sekundnimi)" nastavitvami z Rapidom. Prav tako lahko Rapid moč dvigne tudi preko obljubljenih 25% (če se tako nastavi)!!! Je pa potreben kompromis zaradi zmožnosti motorja, nastavitve elektronike so neomejene!!
Objavljeno: To okt 26, 2004 7:15 am
Napisal/-a Cicero
Daj no, ne pametuj.
Kako lahko sploh primerjaš nek Rapid s RSR-om.?!
Rapid je le senca od tega kaj počne RSR.
Če si v svoje trditve tako prepričan, pa naredimo en dvoboj kdo bo avto kvalitetneje in seveda bolj odprl.
Rapid : RSR
Sem siguren, da bo RSR ta dvoboj z lahkoto sprejel.
Da boste končno enkrat vidli, kako delajo pravi mojstri...
DrMr je napisal/-a:Za točno, oziroma za voznika vozila najugodnejšo nastavitev ni dovolj en popoldan na valjih, ampak teden ali dva vožnje. Rapid ti omogoča, da se nastavljivi parametri ponastavijo v cca.5 sekundah, kar je pri chip tuning nemogoče. Če se opravi chip tuning preko OBD (brez menjave eproma) ni možna emulacija (nastavljanje med samo vožnjo, ali med meritvijo na valjih), kar pa je možno pri chip tuningu z odstranjenim epromom ali pri Rapidu. Računalnik v vozilu rabi inicializacijo (prilagajanje na način vožnje voznika) in se popolnoma ne more inicializirati na valjih v enem popoldnevu. Tako lahko vozilo prekomerno dimi ali začne izgubljati moč šele po nekaj urah vožnje. Upam da razumeš, da se najboljša in najcenejša uskladitev z tvojim načinom vožnje in stanjem vozila izvede z večkratnimi- brezpalčnimi "(5 sekundnimi)" nastavitvami z Rapidom. Prav tako lahko Rapid moč dvigne tudi preko obljubljenih 25% (če se tako nastavi)!!! Je pa potreben kompromis zaradi zmožnosti motorja, nastavitve elektronike so neomejene!!
Objavljeno: To okt 26, 2004 9:09 am
Napisal/-a Pugi
Joj, ce bi mel malo osnovnega masla v glavi nebi trosili teh neumnosti!
Rapid in RSR se sploh ne moreta primerjat, tako kot ponavadi zmaga kickboxer proti boxerju.
Rapid se igra izkljucno z mesanico, predvzigom in podobnimi zadevami, medtem ko rsr pocne se marsikej drugega (turbajn).
Lahko bi rekli, da je Rapid ena zadeva za mnozice, medtem ko je RSR za tiste ki hocejo nek maksimum. Ne zdj tko, da bi sam na orto tunal, ampak bol ti ga pa lahko spedena kot rapid.
So pa rapidovi aduti drugje an - tko kot so ze rekli, prenosljivost, nastavljivost, hitra montaza, demontaza...
Re: RSR ali RAPID?
Objavljeno: To okt 26, 2004 10:26 am
Napisal/-a dejvi
audi4ever je napisal/-a:ker sem pred nakupom dodatne moči za moj avto me zanima, ker kljub temu, da ste se že na veliko razpisal na temo clio dci še vedno ne vem v čem je razlika med RSR chipom in RAPID modulom, zato vas prosim za pomoč.v brošuri od rapida ni modela audi A6 1,9 tdi (116 PS) z pumpe duse motorjem .sem pa na že prej omenjeni temi prebral neki v zvezi s tem motorjem a mi ni jasno,da kao neki ni v redu...torej zanima me vse v zvezi s tem motorjem odloču se pa bom med eno od teh firm.prosim razpišite se čimbolj na široko,da si razjasnim obzorje in da izvem čimveč o tem

hvala
Definitivno RSR. Jst grem spomladi tja

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 5:28 am
Napisal/-a SRCEK
No jaz sem si ravnokar vgradil v svojega CRDI Getza PBOX-a -deluje zelo dobro.
lp
Objavljeno: So okt 30, 2004 8:18 pm
Napisal/-a STENTOR
zaenkrat je še kr na 50 - 50. bom še vidu, če bo mogoče še kaj napisanega, da bo odločitev lažja
Objavljeno: So okt 30, 2004 8:35 pm
Napisal/-a TITan
Tudi pri dizlih je treba met optimalno mešanico med zrakom/gorivom. RSR ti dvigne tlak turbine in na ta tlak potem optimizira vse drugo, makeršni koli t.i. powerboxi pa predvsem povečajo dotok goriva v motor, ampak se ne dotaknejo dovoda zraka (nekje tako kot pri starem golfu 2 odpret bosch pumpo).
EDIT: aja jz glasujem za chipanje

Objavljeno: To nov 09, 2004 10:13 pm
Napisal/-a Hondi
jasno je da sam RAPID dela več škode avtu kot pravi čip tuning kot ga izvaja RSR
da ne govorim da dvomim v samo delovanje avta z RAPIDOM na vozilih z EDC16 elektroniko, kjer sonda zazna prekomerno sajavost v izpuhu (hmmm, napisal sem laično) in računalnik to zazna (mislim da se prižhge opozorilo na armat.plošči-števcu)
enako se je dogajalo nekaj Primorcem ki so veselo vgrajevali RAPID module in potem hodili k RSRju prosit za pomoč (govorim iz prve roke)
RAPID izkorišča presežek vsesanega zraka (na turbodizelskem motorju) in nekaj nafte se še lahko doda - je pa to DAAAAALEČ od kvalitetnega tuninga kar se tiče in pravilnega delovanja motorja pa do same vožnje oz po domače odzivnosti pedala
Pred dnevi sem se plejal s čipanim Sharanom 115 - počipan je bil tako slabo da je cukal in skakal ob najmanjšem pritisku na plin-zadeva ni pospeševala zvezno ampak je "skakala" - očitno je nekdo preprogramiral samo en del programa.Šlo je za čip avstrijske znamke COMPETENZ TUNING ali celo TUNELINE, ki dela na servisih na avstrijskem Koroškem."mojstri" delajo tam na VSEH servisih celo z žegnom VWja kar še ne pomeni da delajo dobro.
pa še zanimivost: kolegu je COMPETENZ mojster rekel kaj ima zadaj na avtu RSR nalepko: ko mu je znanec razložil s ponosom da ima delan čip pri RSRju se je iz mojstrovih ust slišal kisel komentar glede Slovenije, češ, ziher ne delajo EDC16 računalnikov. Ko mu je razložil koliko časa že RSR obdeluje EDC16 elektroniko (imajo jo praktično vsi novejši avti euro izdelave in baje celo Honda Accord) pa so mu skoraj padle oči ven iz jamic:):):)
upam da Slovenci prehitimo jodlarje v še čem ne samo v kvaliteti čipanja:)
tipičen primer SLO znanja je tudi izkušnja Surfer-D-ja ki je imel UPSOLUTE čip pa potem prešaltal na RSR.
Zakaj?
ker mu pri UPSOLUTE niso "hoteli" prilagoditi "čipa" glede na njegove predelave - kasneje se je izkazalo da "delajo na pamet" oz da sploh nimajo valjev (baje naj bi se izgovarjali češ da imajo "valje samo v razvojne namene").
EDINO kar ima "prednost" RAPID pred pravim tuningom je ta, da se da modul prenest v drug avto, na kar se vsi prodajalci boxov izgovarjajo - ampak, HEJ STALNE STRANKE IMAJO V MNOGIH TRGOVINA DOBRE POPUSTE; KAJNE?

Objavljeno: To nov 09, 2004 11:03 pm
Napisal/-a CupraR
Mislm da Hondi ni mogu lepš napisat, sam ma sicer doma en avto čipan pr Senici, vendar ko se bo v kratkem še par stvari predelal, bo šel avto zihr k RSR-u, ker se zadeva res nardi tako kot treba, ma magari če treba bit cel popoldne v garaži :P
Sploh za VAG grupo pri nas nimaš na kej druzga pomislt kot na RSR.
Objavljeno: Sr nov 10, 2004 6:44 am
Napisal/-a Doc_
Ja ma kaj pa se bo zgodilo ko bodo na tehničnih merili moč motorja

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 6:55 am
Napisal/-a Type-RCivic
Doctor206 je napisal/-a:Ja ma kaj pa se bo zgodilo ko bodo na tehničnih merili moč motorja

Bos ti ze par avtov vmes zamenjal in pa malo bolj po zemlji smrdel

:P , preden bodo vse tehnicne baze v slo imele valje
Objavljeno: Sr nov 10, 2004 10:09 am
Napisal/-a CupraR
Doctor206 je napisal/-a:Ja ma kaj pa se bo zgodilo ko bodo na tehničnih merili moč motorja

To bi blo majka, kr nej začnejo

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 2:31 pm
Napisal/-a STENTOR
ej res hvala vsem, da ste mi mal razjasnili obzorja sem se že definitivno odloču kam ga bom pelu sam se me pol pazte, če ne bo o.k.
