Stran 1 od 3
Koliko KM s šp. filtrom? Poglejte si...
Objavljeno: So okt 16, 2004 1:22 pm
Napisal/-a Jinxy
Opažam, da se glede šp. filtrov v glavnem samo nekaj na pamet govori, pa še to samo o maksimalni moči, ki naj bi jo filter prinesel, nič pa o tem, kako "športni" filter dejansko vpliva na celotno krivuljo navora.
Moj avto je trenutno popolnoma nepredelan, zato sem ga par dni nazaj peljal na valarje izmerit moč in navor, da bom imel neko referenco, s katero bom lahko primerjal nadaljne predelave (jih bo kar precej

) Naredili smo 2 meritvi, eno s popolnoma stock avtomobilom in eno z vgrajenim konusnim K&N filtrom.
Dobili smo zanimive rezultate...
svetlomodra/rdeča = stock motor, temnomodra/oranžna = K&N filter
Lepo se vidi, kako filter v nižjem območju vrtljajev povzroča izgubo moči, v srednjem je nekje izenačeno, šele v višjem pa pride do izraza in doda nekaj konjev.
Še par opomb...graf in tabela prikazujeta moč in navor NA KOLESIH, za približno vrednost na gredi je treba dodati cca. 20%.
Avto je drugače Rover 45 1.6, če koga zanima, kako sem imel vgrajen filter, naj si pogleda tole fotko -->
http://www.mobisux.com/album/showphoto.php?photo=81954&papass=&sort=1&thecat=500 Ne se smejat, to je bilo provizorično, polirana cev še pride
Upam, da bo tale graf razjasnil vsaj par stvari. Skratka, razpišite se...
LP, Jinxy
Objavljeno: So okt 16, 2004 1:31 pm
Napisal/-a vepar
Zanimivo..
kolk stane merjenje?
Objavljeno: So okt 16, 2004 1:42 pm
Napisal/-a TITan
12k
A je bila meritev izpeljana s ventilatorjem, ali brez?
Objavljeno: So okt 16, 2004 2:06 pm
Napisal/-a Jinxy
Cena je bila 5000 SIT ker nas je bilo več kot 5, meritev je bila pa na žalost brez ventilatorja in z zaprto haubo, tko da je par konjev sigurno pocrkalo...
Objavljeno: So okt 16, 2004 2:10 pm
Napisal/-a VaLe
Je pa blo hladno... to je pa prednost

Objavljeno: So okt 16, 2004 2:16 pm
Napisal/-a swiftrider
Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).
Lp, Swiftrider
Objavljeno: So okt 16, 2004 2:19 pm
Napisal/-a swiftrider
Jinxy je napisal/-a:Cena je bila 5000 SIT ker nas je bilo več kot 5, meritev je bila pa na žalost brez ventilatorja in z zaprto haubo, tko da je par konjev sigurno pocrkalo...
Sej tud načeloma se ne voziš z odprto haubo. Pa ni sigurno pocrkalo par konjev, lahko bi jih še več kr bi skozi nepravilen dovod zraka in šp. filter se še bolj nepravilno potoval zrak in s tem odpihnil še par oslov.
Objavljeno: So okt 16, 2004 2:29 pm
Napisal/-a INFINITI
swiftrider je napisal/-a:Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).
Lp, Swiftrider
EJ to se pa popolnoma strinjam, graf pa tudi pokaže to kar sem že sam opazil, navor je padel...
Objavljeno: So okt 16, 2004 2:41 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
swiftrider je napisal/-a:Krivulja s športnim filtrom je veliko bolj neenakomerna.
Navora je veliko manj v nizkih obratih, pa malo več, pa še to zelo neenakomerno v visokih obratih.
To bo znal kdo drug bolš povedat ampak krivulja ni enakomerna ker motor dobi enkrat preveč, enkrat premal zraka, ker se zrak zaletava (mislm da je to enkrat lepo lisko razložil)
Poleg tega gre s športnim filtrom več svinjarije v motor.
Tistih par trzajočih konjev ti na pospeških prej škodi kot ne.
Športni filter sam po sebi ne dela nič lepega in dobrega razen zvoka, pa še to lpp in policiji ni všeč.
Šp.filter koristi le v kombinaciji s čim drugim (npr. pravilen chiptuning + izpuh).
Lp, Swiftrider

Objavljeno: So okt 16, 2004 2:46 pm
Napisal/-a TITan
5k? To bi pa tud jz enkrat rd šu

Objavljeno: So okt 16, 2004 3:10 pm
Napisal/-a swiftrider
Pol sva že dva in jih rabimo vedno manj.

Objavljeno: So okt 16, 2004 3:28 pm
Napisal/-a INFINITI
mene tut zanima - trije torej
Objavljeno: So okt 16, 2004 8:53 pm
Napisal/-a mito155
swiftrider je napisal/-a:Pol sva že dva in jih rabimo vedno manj.

Ma nas že tri komada
Objavljeno: So okt 16, 2004 9:10 pm
Napisal/-a killah bee
opa mene ste pozabil
štirje

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 9:41 am
Napisal/-a Rjuhar
še jest, pa nas je 5!
Objavljeno: Ne okt 17, 2004 12:41 pm
Napisal/-a lisko
Ej grem še jaz poleg z mojim dizlčkom, ker nikjer ne najdem grafov navora in moči pa me zanima kak so grafi

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 12:58 pm
Napisal/-a mondy
Jest sem tut za!

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 1:24 pm
Napisal/-a mitja320
Pri RSR so merili na dirkalnem Polotu 1.4 16V
Serijsko je imel 100KM
S kompletnim izpušnim sistemom skupaj z kolektorjem, Schrickovimi odmičnimi, športnim filtrom in čipom je avto pridelal 112 KM.
Se pravi brez veze. Gremo raje v A3M in dobimo 15-20% več samo s filtrom

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 1:50 pm
Napisal/-a djarty
Evo, tud sam sem si v avto zadegal športni filter. Zvok je seveda huronsko dober, vendar iz nizkih obratov vleče ene 20% slabše, kot prej = navor je šel papa. Resda se potem od 4k obratov lepše zvrti, ampak se pozna izguba moči, ki nastane pri nizkih obratih. Če se zadeva res splača, presodite sami, je pa res, da je to verjetno najcenejši način, kako priti do orenk zvoka mašine.
aRTy
Objavljeno: Ne okt 17, 2004 2:35 pm
Napisal/-a mondy
mitja320 je napisal/-a:Pri RSR so merili na dirkalnem Polotu 1.4 16V
Serijsko je imel 100KM
S kompletnim izpušnim sistemom skupaj z kolektorjem, Schrickovimi odmičnimi, športnim filtrom in čipom je avto pridelal 112 KM.
Se pravi brez veze. Gremo raje v A3M in dobimo 15-20% več samo s filtrom

To se mi pa zdi mal slaba številča. Sicer pa če niso primerno obdelali glave je itak vseen če so not Schrick odmične al pa ne.