Stran 1 od 2

tuning čip stroka

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 6:11 pm
Napisal/-a VanCraft
Lep pozdrav.
Zanima me več glede chip tuninga, kako ta stvar pravzaprav teče, in ali je možno se priučitite 'stroke' doma...ter si, če imaš za to potrebno oprema/pripomočke zmožen tudi sam narediti chip tuning?
Čim bolj se razpišite na to temo, because I like reading :lol:
Hvala za razumevanje!

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 6:15 pm
Napisal/-a lublancan
v te čipe je vloženka tolk znanja in denarja, da ti po mojem mnenju ne bojo kr tko povedal stvari

rabš auto, pa dyno, pa testiraš, pomaga če kej prebereš

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 7:01 pm
Napisal/-a FireSTORM
hum...si znanstvenik? :roll:
ker te chipe razvija na tisoče ljudi in ne sam en človek...če pa ti razviješ taki čip, oz. če ga stunaš sam si pa mojster :twisted:

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 9:58 pm
Napisal/-a monster_d
CE mas kr en kup znanja o cipih in o delovanju motorja se da tudi doma narest, sam dvomim da ti bo ratalo
lp

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 10:09 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
FireSTORM je napisal/-a:hum...si znanstvenik? :roll:
ker te chipe razvija na tisoče ljudi in ne sam en človek...če pa ti razviješ taki čip, oz. če ga stunaš sam si pa mojster :twisted:


kupiš prazen chip pa gor zapečeš program :D
sam progam pa moreš nekje dobit.

Objavljeno: Ne okt 17, 2004 10:59 pm
Napisal/-a Pugi
Jafak mulci pa vi nimate osnovne pojme razciscene. Pismo - kak cip bos kupil?? To ni terminator no...

Za kaj takega bos rabil cca 10000eur denarja in malenkost solanja. Bo pa to seveda od ene firme, ki se s tem ukvarja, ne bos ti nic na novo odkrival...

Fantje, djte se pobolsat - a mislite, da ko pelete dizlcka k rsrju al pa rapidov modul kupte, da majo tm kr cipe - jaaa kle enga uzem ker ti pase. Pol ga pa na glavo zapeces, pa je...


:?

Objavljeno: Po okt 18, 2004 1:37 pm
Napisal/-a kobreti
HEHEH samo res ste face!! Ni kaj!! :har

Objavljeno: Po okt 18, 2004 2:57 pm
Napisal/-a FireSTORM
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:hum...si znanstvenik? :roll:
ker te chipe razvija na tisoče ljudi in ne sam en človek...če pa ti razviješ taki čip, oz. če ga stunaš sam si pa mojster :twisted:


kupiš prazen chip pa gor zapečeš program :D
sam progam pa moreš nekje dobit.


halooo
čip ni CD :roll:
kam bi ti pekel? prazen čip? ne me basat no
btw v čipu so neka vezja, smo se učili nekaj o tem, not so pa flip flopi, multiplekserji, demultiplexerji pa kaj te vem kaj še, da narediš svoj čip rabiš obilo znanja
ne pa tako znanje kot večina nas ki si znamo pašteto na kruh namazat :twisted:

Objavljeno: Po okt 18, 2004 3:23 pm
Napisal/-a VanCraft
Hmm...a sem mogoče kje napisal da bom pričel z izdelovanjem čipov?
Napisal pa sem, oz. vprašal, če se je možno naučiti kako chip reprogramirati...

Objavljeno: Po okt 18, 2004 3:26 pm
Napisal/-a mitja320
Firestorm, drugič raje napiši: "A na čip se kar zapeče gor? A res, nisem vedel. No, zdaj vem." in ne boš izpadel ......., kot si z zgornjim postom. In ja, zapeče se gor. Enako, kot na CD.


VanCraft, tega se doma ne boš naučil in zaradi tega doma ne boš naredil čip tuninga.

Objavljeno: Po okt 18, 2004 3:33 pm
Napisal/-a Pugi
Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!

Adijo pamet, dejte se dve strani, da se bomo se vec smejal. Cheep tuning... :EE


Aja, se en primer: Kdo izpade bolje?

1. Model pride z jugotam, pojma nima, obrne z rocno pred folkam in se skanta v robnik. :?

2. Model pride z jugotam, pojma nima, lepo prpele ven, prasa, ce kdo obvlada in tistega prasa, kaj bi mogu narest, da bi kle lepo lah z rocno obrnu...

Objavljeno: Po okt 18, 2004 3:53 pm
Napisal/-a ule
monster_d je napisal/-a:CE mas kr en kup znanja o cipih in o delovanju motorja se da tudi doma narest, sam dvomim da ti bo ratalo
lp

Pa en kup denarja. Samo kolikor je men to znano, lahko malo spremeniš parametre v osnovnem programu ki je vnešen v čip in imaš čip tuning. Seveda pa je odvisno če se da v čip sploh pogledat kaj zaen program je noter (lahko je zaklenjen-->sigurno je in zato rabiš kako geslo), potem morš vedet kaj to sploh zaen čip je (eprom, eeprom...), imeti ustrezen programator za čip, ustrezno programsko opremo, kabel. No ko imaš vse to in da ti recimo rata nekako pridet do program ki je v čipu, potem moraš vedet še kaj boš spreminjal. In poleg posameznih parametrov ki so tam nič ne piše kaj je to. Tako da mislim da rajši avto pelji tja ker to delajo in vejo kaj delajo.

Objavljeno: Po okt 18, 2004 10:00 pm
Napisal/-a RedBull™
oh ja fantje seveda se da čipat...pa še kako fajn sam program moraš imet pa je...pa adapter ter kabel. pri vw passatu (tdi) se da fajn spreminjat parametre glede vbrizgavanja diz.

res pa je da to vsak ne more...moraš vedet s čim ter kaj počet.

Objavljeno: Po okt 18, 2004 11:14 pm
Napisal/-a ZEeMF
kokr sem jaz sišu ni tko da te praša za količino vbrizga, l pa za predvžig, in tut ni gesla ki ga upišeš da bi pršu not ker to ni kompjuter. to je en velik spis 1 in 0, na katrem principu tudi deluje taka stvar, in najprej bi mogu dešifrerat kodo, v kateri je napisan čip itd, zato to navaden smrtnik ne more. lahko pa kak visoko izobražen programer, ki pa košta več kot pa rsr al pa rapid, zato nehajte sanjat da bote duma to delal, če nimate 100k za čip tuning, pač pozabte al pa začnite delat pa zberte keš, ker ni nevem kaka bajna vsota glede koliko stanejo druge predelave.

Objavljeno: Po okt 18, 2004 11:40 pm
Napisal/-a Pugi
šmeks je napisal/-a:oh ja fantje seveda se da čipat...pa še kako fajn sam program moraš imet pa je...pa adapter ter kabel. pri vw passatu (tdi) se da fajn spreminjat parametre glede vbrizgavanja diz.

res pa je da to vsak ne more...moraš vedet s čim ter kaj počet.

Hehe, a bos dize vbrizgaval :D Pa tud ce misls mesanco nastavlat, zakaj ze? A si bil zravn ko se je to delalo... S kablom in racunalnikom NE!


Aja, prej sm ze povedov, da se kupt oprema, samo mislm, da pod 10000 euri ne prides skoz.

Pa prosm, ce nehate ze buce mlatit, ker tole je res smesno... Dejte raj 100 jurjev pa pejte k RSR. Tam boste zvedl vse kar rabte...

Objavljeno: To okt 19, 2004 6:55 am
Napisal/-a RedBull™
Pugi je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:oh ja fantje seveda se da čipat...pa še kako fajn sam program moraš imet pa je...pa adapter ter kabel. pri vw passatu (tdi) se da fajn spreminjat parametre glede vbrizgavanja diz.

res pa je da to vsak ne more...moraš vedet s čim ter kaj počet.

Hehe, a bos dize vbrizgaval :D Pa tud ce misls mesanco nastavlat, zakaj ze? A si bil zravn ko se je to delalo... S kablom in racunalnikom NE!


Aja, prej sm ze povedov, da se kupt oprema, samo mislm, da pod 10000 euri ne prides skoz.

Pa prosm, ce nehate ze buce mlatit, ker tole je res smesno... Dejte raj 100 jurjev pa pejte k RSR. Tam boste zvedl vse kar rabte...


itak se ne mislim z nikomur prepirat....tko da ti samo povem da se lahko pri vw tdi lahko računalniško regulira vsaka šoba posebej! sam rezultat ima tud slabe strani,avto ti bo res bolj šel ampak pil bo pa tud bolj. to je še najlažje ter najosnovnejše kar lahko narediš.

veš v čem je tud fora...dobit moraš program khm kakšen že...ja v rač. trgovino ga greš iskat :lol:

drugač pa dobiš pri rsr dobiš na to garancijo - predvidevam!
no pugi a misliš če hočs npr. avto na tester prklopit ter zbrisat napako da moraš it kar na pooblaščen servis?? zavedejte se da se da marsikaj narediti.

če se vam ta post zdi,da mlatim buče,potem ga kar lepo preskočite ter ga ne komentirajte!

lp

Objavljeno: To okt 19, 2004 7:51 am
Napisal/-a JohnyR
Dejmo prvo razčistiti kaj je čip tuning.

Čip tjuning je preprogramiranje EPROMa ki vsebuje tako imenovane fuel mape.

Fuel mape so tabele, v katerih piše s katerimi parametri (količina goriva, pritisk turbine, čas iskre, ...) bo delal motor pri določenih pogojih (temperatura zraka, temp. mašine., položaj stopalke plina, obrati motorja, podatek lambda sonde, podatek merilca pretoka zraka, ...).

Bistvo čip tuninga je optimizacija teh parametrov na MOČ, ker v tovarni naštimajo na nek kompromis moči, ekologije, varčnosti, mirnega teka, obrabe materijala, ...

Potreben material za delo je Računalnik (laptop), program za download/upload mašininega software-a, vmesnik za priklop na avto, program, ali znanje za iskanje in spremembo fuel map-ov., dyno, ...

Če misliš da si vsega tega sposoben se lahko začneš s tem ukvarjat, drugače pa raje pusti pri miru.

Ponavadi so ljudje, ki preprogramirajo fuel mape geniji v tem področju.

Objavljeno: To okt 19, 2004 8:12 am
Napisal/-a alesi
JohnyR je napisal/-a:Dejmo prvo razčistiti kaj je čip tuning.

Čip tjuning je preprogramiranje EPROMa ki vsebuje tako imenovane fuel mape.

Fuel mape so tabele, v katerih piše s katerimi parametri (količina goriva, pritisk turbine, čas iskre, ...) bo delal motor pri določenih pogojih (temperatura zraka, temp. mašine., položaj stopalke plina, obrati motorja, podatek lambda sonde, podatek merilca pretoka zraka, ...).

Bistvo čip tuninga je optimizacija teh parametrov na MOČ, ker v tovarni naštimajo na nek kompromis moči, ekologije, varčnosti, mirnega teka, obrabe materijala, ...

Potreben material za delo je Računalnik (laptop), program za download/upload mašininega software-a, vmesnik za priklop na avto, program, ali znanje za iskanje in spremembo fuel map-ov., dyno, ...

Če misliš da si vsega tega sposoben se lahko začneš s tem ukvarjat, drugače pa raje pusti pri miru....






To te pa tud jaz ne zastopim,ce programiras procesor se ga da preko vmesnika programirat,ce mas pa Eprom ga mores ven vzet zbrisati in nato s vloziscem kamor ga vstavis in racunalnikom nato ponovno vpises.Da bi ga direktno brisal kr prek adapterja se nisem videl.Lohka pa prides k men na siht pogledat kako se dela s procesorji in Epromi.

Drugace pa se da napake pobrisati s kompom in dolocenim vmesnikom ker se napake vpisujejo v procesor,kjer jih lahko pobrisemo.Eproma pa ne bos kr tko brisu in vpisoval,Se v RSR se mislim da ne dajejo s tem in ti dalo kr nov Eprom,ne vem glih tocno ampak mislim da je tako.Ce ti pa preprogramirajo starega nej me pa kdo popravi.Pugi ti zih ves.

Objavljeno: To okt 19, 2004 8:12 am
Napisal/-a Pugi
šmeks je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:oh ja fantje seveda se da čipat...pa še kako fajn sam program moraš imet pa je...pa adapter ter kabel. pri vw passatu (tdi) se da fajn spreminjat parametre glede vbrizgavanja diz.

res pa je da to vsak ne more...moraš vedet s čim ter kaj počet.

Hehe, a bos dize vbrizgaval :D Pa tud ce misls mesanco nastavlat, zakaj ze? A si bil zravn ko se je to delalo... S kablom in racunalnikom NE!


Aja, prej sm ze povedov, da se kupt oprema, samo mislm, da pod 10000 euri ne prides skoz.

Pa prosm, ce nehate ze buce mlatit, ker tole je res smesno... Dejte raj 100 jurjev pa pejte k RSR. Tam boste zvedl vse kar rabte...


itak se ne mislim z nikomur prepirat....tko da ti samo povem da se lahko pri vw tdi lahko računalniško regulira vsaka šoba posebej! sam rezultat ima tud slabe strani,avto ti bo res bolj šel ampak pil bo pa tud bolj. to je še najlažje ter najosnovnejše kar lahko narediš.

veš v čem je tud fora...dobit moraš program khm kakšen že...ja v rač. trgovino ga greš iskat :lol:

drugač pa dobiš pri rsr dobiš na to garancijo - predvidevam!
no pugi a misliš če hočs npr. avto na tester prklopit ter zbrisat napako da moraš it kar na pooblaščen servis?? zavedejte se da se da marsikaj narediti.

če se vam ta post zdi,da mlatim buče,potem ga kar lepo preskočite ter ga ne komentirajte!

lp


Tej zadevi o kateri ti govoris se rece Vag-Com in je naduse uporabna zadeva. Zal se z njim zaenkrat se ne da delat cip tuninga, se pa da seveda pobrisat napake, gledat veliko uporabnih podatkov itd.
O cip tuningu je pa ze dzonr napisov lepo, je pa res, da za en cip tuning rabis mal vec kot le laptop. Kot sm se veckrat na lastne oci preprical in pri RSR in pri DIMM sportu, se te zadeve delajo s cudo veliko gizmoti, priporocljivo je tudi z valji..

Objavljeno: To okt 19, 2004 8:20 am
Napisal/-a Pugi
alesi je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:Dejmo prvo razčistiti kaj je čip tuning.

Čip tjuning je preprogramiranje EPROMa ki vsebuje tako imenovane fuel mape.

Fuel mape so tabele, v katerih piše s katerimi parametri (količina goriva, pritisk turbine, čas iskre, ...) bo delal motor pri določenih pogojih (temperatura zraka, temp. mašine., položaj stopalke plina, obrati motorja, podatek lambda sonde, podatek merilca pretoka zraka, ...).

Bistvo čip tuninga je optimizacija teh parametrov na MOČ, ker v tovarni naštimajo na nek kompromis moči, ekologije, varčnosti, mirnega teka, obrabe materijala, ...

Potreben material za delo je Računalnik (laptop), program za download/upload mašininega software-a, vmesnik za priklop na avto, program, ali znanje za iskanje in spremembo fuel map-ov., dyno, ...

Če misliš da si vsega tega sposoben se lahko začneš s tem ukvarjat, drugače pa raje pusti pri miru....






To te pa tud jaz ne zastopim,ce programiras procesor se ga da preko vmesnika programirat,ce mas pa Eprom ga mores ven vzet zbrisati in nato s vloziscem kamor ga vstavis in racunalnikom nato ponovno vpises.Da bi ga direktno brisal kr prek adapterja se nisem videl.Lohka pa prides k men na siht pogledat kako se dela s procesorji in Epromi.

Drugace pa se da napake pobrisati s kompom in dolocenim vmesnikom ker se napake vpisujejo v procesor,kjer jih lahko pobrisemo.Eproma pa ne bos kr tko brisu in vpisoval,Se v RSR se mislim da ne dajejo s tem in ti dalo kr nov Eprom,ne vem glih tocno ampak mislim da je tako.Ce ti pa preprogramirajo starega nej me pa kdo popravi.Pugi ti zih ves.



Ja lej stvar je taka - napake itd se da brisat z kablom in laptopom kot sm ze reku. Za EEprom je pa zadeva mal bol zakomplicirana... Odvisno od firme elektronike (bosh..) zdj za vse ne vem, enih se defenitivno ne da, se ta stvar, ki zgleda kot en 2cmx4cm cipek ven vzame torej odpika ven, se ga sprogramira oz. zamenja. Potem ga zapikas nazaj, priklopis gor ene gizmote, pri men vem, da smo komej vseskup pod haubo stlacil, potem pa je res na koncu kabla laptop. Za te nastavitve spreminjat mores res bit mal hekerja in cim hitrejse delat, ker cene lahko to delas 2 dni, ker tega je kr dost.