Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Do koliko se da naviti G60 motor

Napisal/-a GUFY Sr okt 20, 2004 6:34 pm

Najprej pozdrav vsem skupaj, saj to je moj prvi post na tem forumu.
Zanima me do koliko KM se bi dalo naviti VW 1.8 G60 motor. Ali ima kdo kakšne iskušnje s tem?


LP

GUFY
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr okt 20, 2004 6:53 pm

Pravi naslov za tole je avtohiša MPI Peljhan iz Idrije, ali pa kak"domač" tuner.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Sr okt 20, 2004 7:44 pm

Na tem motorju mi je Pelhan že zamenjal G polnilnik s kompresorjem od Mercedesa, samo imam občutek, da se njemu ne da preveč ukvarjati z navijanjem, saj me ja kar malo čudno pogledal, ko sem ga vprašal če bi mi dal na G60 motor 16 ventilsko glavo.
Ima še kdo kakšno idejo. :roll:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr okt 20, 2004 8:16 pm

Zmanjsas kompresijo, das drugo turbino ki je mocnejsa, chipas ce ma zadeva racunalnik, odmicne, zamenjas kolektorje itd...
Use se da ce je denar
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr okt 20, 2004 10:08 pm

To gre ponavad tko:
190km = drug chip
210km = chip + 68mm jermenica
230km = chip 65mm jermenica, drugi injecorji, drug regulator pritiska goriva (od Porsche 944 turbo, ali original predelan), odmične
260km = costome chip 62mm jermenica (nevarno že za kompresor) povečava kanalov glave, drugi injectorji, nov ispuh, nižanje kompresije, 4bar regulator pritiska bencina pa priporočlivo je met večji intercooler, hujše odmične

Karkoli več iz original kompresorja (brez kakega N2O, ali pa generalke kompresorja na vsake 5k km) ni mogoče.

Pol gre pa naprej ponavadi ali kak screw kompresor (do kake 280km ampak celiko bolj varno od original laderja), ali pa turbina za do ene 330km brez potrebe po drugih batih.

Priporočeno je pa še menjanje jermenice na vodni pumpi za manšo (od 1.6d motorja naj bi pasala) zaradi bolšega hlajenja.
Slika
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Sr okt 20, 2004 10:25 pm

Mene za kompresor ne skrbi, saj imam namesto serijskega G60, kompresor od Mercedasa.
Zanima me če je kdo na tem forumu zasledil kje bi mi predalali ta motor, da bi imel 16V glavo.
Kako je pa kaj z menjalnikom pri kakih 260 konjih?!
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr okt 20, 2004 10:34 pm

260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Če okt 21, 2004 7:25 am

Mislim, da je 260 KM mogoče s tem da bi imel gor glavo od 16V motorja. Original narajen G60 motor z 16V glavo pri WV je imel že brez kakšnih posegov cca 218 KM, ne vem zakaj misliš da je potem 260 KM nemogoče doseči. :roll:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če okt 21, 2004 9:43 am

GUFY je napisal/-a:Mislim, da je 260 KM mogoče s tem da bi imel gor glavo od 16V motorja. Original narajen G60 motor z 16V glavo pri WV je imel že brez kakšnih posegov cca 218 KM, ne vem zakaj misliš da je potem 260 KM nemogoče doseči. :roll:


To je že res, samo to ni tko da natakneš 16V glavo in voila. Najbrž so tut razlike v sami glavi za G60 motor in navadni 16V glavi.
Kako je pa izvedena zadeva z mercedesovim kompresorjem in kako se obnese v odnosu na G lader. Že to se mi zdi čudn da si peljhana prepriču da ti je izvedu to predelavo...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če okt 21, 2004 10:04 am

ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.


Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??
Slika
 
tomi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 25, 2002 2:45 pm

Napisal/-a tomi Če okt 21, 2004 10:09 am

Pugi je napisal/-a:
ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.


Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??


zato ker ponavadi avto tudi bolj tišiš
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Če okt 21, 2004 10:31 am

Gufy - a ti to "žučkota" predeluješ?
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Če okt 21, 2004 12:36 pm

super98 je napisal/-a:
GUFY je napisal/-a:Mislim, da je 260 KM mogoče s tem da bi imel gor glavo od 16V motorja. Original narajen G60 motor z 16V glavo pri WV je imel že brez kakšnih posegov cca 218 KM, ne vem zakaj misliš da je potem 260 KM nemogoče doseči. :roll:


To je že res, samo to ni tko da natakneš 16V glavo in voila. Najbrž so tut razlike v sami glavi za G60 motor in navadni 16V glavi.
Kako je pa izvedena zadeva z mercedesovim kompresorjem in kako se obnese v odnosu na G lader. Že to se mi zdi čudn da si peljhana prepriču da ti je izvedu to predelavo...


Men ja sam Pelhan priporoču to predelavo. Glede 16V glave sem se pa malo pazanimal in blok od 16V motorja je enak tistemu od G60. Jaz bo kupil še en 16V motor in glava tega motorja bi pa morala pasati na blok od G60 motorja.
Zadnjič spremenil GUFY, dne Če okt 21, 2004 12:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Če okt 21, 2004 12:45 pm

kaj maš to koradota al kaj? Samo tak me firbec matra, ker sem ga jaz tudi svoj čas imel, ampak serijskega, samo športni zračni filter in avspuh. Je imel če se ne motim 160 konjev.
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Če okt 21, 2004 12:49 pm

GorazdO je napisal/-a:Gufy - a ti to "žučkota" predeluješ?


Mam še en motor v rezervi pa ga bom dal malo predelati. Upam da bo do poletja podvig uspel. Pa saj veš, da imam navijanje v krvi, naj bo to računalnik ali pa kaj drugega. :lol:
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Če okt 21, 2004 12:51 pm

ToniTic je napisal/-a:kaj maš to koradota al kaj? Samo tak me firbec matra, ker sem ga jaz tudi svoj čas imel, ampak serijskega, samo športni zračni filter in avspuh. Je imel če se ne motim 160 konjev.


Ja Corradota, pa saj ima že serijski 160 KM.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če okt 21, 2004 3:42 pm

ok da vas malo spomnim.
Golf2 (Limited G60 ) je mel tovarnisko 210km, ze leta 1989 :wink:
Zal pa je blo izdelnih samo 70primerkov.
Skratka to je bil 1.8 G60 motor + 16v glava, mozno da se je kaka malenkost, skratka pozanimaj se.
lp
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Če okt 21, 2004 3:47 pm

Pugi je napisal/-a:
ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.


Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??


emm iz 160 na 260km!!!!
to ni predelava ala šp filter. to ma motor že tok več moči da to trpi že k pospešuješ, kaj šele če ga kuplaš. če pa neveš kako dela sklopka se pa pozanimej uglavnem tlo bl trpi.

kar se pa tiče tega ne boš dubu tok iz 16v glave.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če okt 21, 2004 3:57 pm

Ste ze slisali za sportne oz dirkalne sklopke? :lol:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če okt 21, 2004 4:56 pm

ZEeMF je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:
ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.


Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??


emm iz 160 na 260km!!!!
to ni predelava ala šp filter. to ma motor že tok več moči da to trpi že k pospešuješ, kaj šele če ga kuplaš. če pa neveš kako dela sklopka se pa pozanimej uglavnem tlo bl trpi.

kar se pa tiče tega ne boš dubu tok iz 16v glave.


Vem kk dela sklopka, sam ne vem zakaj tok pomena na tem. Eno je če jo ripsaš, sam ko pa enkat skp skoč je pa pomoje bl isti qrac. Ne vem no, ponavad je prej menjalnik problem... In menjalnik stane dost več kot pa tista sklopkica, ki jo greš k sinterju za 6 jurjev obnovit, al pa kupiš za 20 jurjev tako, k je ne boš skuru spljoh...
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov