Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Če okt 21, 2004 8:18 pm

ZEeMF je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:
ZEeMF je napisal/-a:260km loh še mal sanjaš. ja to bo trpel pa sklopka k hudič.


Zakaj bo pa sklopka trpela, če normaln voziš??


emm iz 160 na 260km!!!!
to ni predelava ala šp filter. to ma motor že tok več moči da to trpi že k pospešuješ, kaj šele če ga kuplaš. če pa neveš kako dela sklopka se pa pozanimej uglavnem tlo bl trpi.

kar se pa tiče tega ne boš dubu tok iz 16v glave.


Iz 16 V gave bom dobu 50 KM, ostalo pa večji pritisk polnilnika, druga odmična...
Sem danes govoril s Pelhanom pa mi bo pomagu pri tem projektu z 16V glavo, baje pa se v Nemčiji dobi celo kit za predelavo motorja G60 v G60 16V sam cena ni najbolj prijazna cca 1500 EUR.
Če pa je res kar pravi TITan (210km = chip + 68mm jermenica) + 16V glava= 260 KM
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Če okt 28, 2004 9:16 am

En sosed je imel včasih temno rdečega koradota G60. Sicer ne vem kaj vse je imel pod havbo, ampak trdil je da mu leti 270, kar je še bolj presunljivega pa je bila poraba. Namreč pri normalno hitri vožnji (za tak avto) mu je papal 30 - 35 litrov.

Sicer sem to napisal bolj kot govorice, ampak glas je avto dejansko imel nenormalno dober in ko ga je zategnu po ulici je zginu za ovinkom veliko hitreje kot vsi avti, ki sem jih tam kdaj vidu (pa se je dosti hond in bmwjev podilo tam)
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Če okt 28, 2004 2:43 pm

Poraba 30-35l na 100km se mi zdi pa malo pretirana, saj še relly specialka naprimer golf G60 rally porabi, "samo" 35-40 litrov na brzinec pa še 4 kolesni pogon ima. Tile njegovi konji so bili pa MOČNO žejni. :shock:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če okt 28, 2004 4:12 pm

ToniTic je napisal/-a:Namreč pri normalno hitri vožnji (za tak avto) mu je papal 30 - 35 litrov.


To si mislo trenutno porabo? Pol je kr logicno, za povprecno na 100km/h pa je malo prehudo
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če okt 28, 2004 10:20 pm

To ni lih tolk simpel, kot dat glavo od 16vja na PG blok. Rabiš druge bate za dobi pravo kompresijo iz kombinacije 16v glave in PG bloka, 16v glavo, scirocco sesalni kolektor (če se da 50mm) ker ima loputo na desni strani, namest na levi, pumpo za olje od 16vja...

Svetujem ti, da si pogledaš http://www.bahnbrenner.com/media/php/16v.php
Bahn brenner je koker vem edina firma k dela dele za to predelavo.

Drugače pa ni lih tko, da dobiš s 16v glavo 50km več (210km od limiteda - 160km od 8v g60ke), ampak brez drugih predelav dobiš mogoče 10km (je treba računat, da je mel limited drug čip, manšo jermenico pa še kaj). Fora je sam v tem da dopusti večji potencial za tuning (da bi recimo lahko iztisnil ven iz original kompresorja 300km namesto 260-270km, ki bi jih iztisnil z 8v glavo).

Kar se pa menjalnika tiče si pa varen do nekje 320km ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
GUFY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne okt 17, 2004 9:13 pm

Napisal/-a GUFY Pe okt 29, 2004 8:42 am

TITan je napisal/-a:To ni lih tolk simpel, kot dat glavo od 16vja na PG blok. Rabiš druge bate za dobi pravo kompresijo iz kombinacije 16v glave in PG bloka, 16v glavo, scirocco sesalni kolektor (če se da 50mm) ker ima loputo na desni strani, namest na levi, pumpo za olje od 16vja...

Svetujem ti, da si pogledaš http://www.bahnbrenner.com/media/php/16v.php
Bahn brenner je koker vem edina firma k dela dele za to predelavo.

Drugače pa ni lih tko, da dobiš s 16v glavo 50km več (210km od limiteda - 160km od 8v g60ke), ampak brez drugih predelav dobiš mogoče 10km (je treba računat, da je mel limited drug čip, manšo jermenico pa še kaj). Fora je sam v tem da dopusti večji potencial za tuning (da bi recimo lahko iztisnil ven iz original kompresorja 300km namesto 260-270km, ki bi jih iztisnil z 8v glavo).

Kar se pa menjalnika tiče si pa varen do nekje 320km ;)


Saj nisem rekel, da je to preprosta predelava, pa saj imam čas celo zimo pa bomo že nakja naredili. Imam pa informacijo, da se da dobiti kit za predelavo tudi nekje v Nemčiji.
 
cotoje
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jun 02, 2015 9:50 am

Re: Do koliko se da naviti G60 motor

Napisal/-a cotoje Če avg 25, 2016 10:47 am

Živjo!

Gufy, rad bi se slišal s tabo imam tudi sam corradota G60, pa ne morem pisat ZS... napišeš telefonsko?

Denis
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov