Stran 1 od 5
Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 1:39 pm
Napisal/-a Need_Power
Zanima me to, zakaj ima Golf 1.4 16V blokado obratov že pri 5.800 obratih? Drugi motorji imajo ponavadi pri 6.000 (naš polo 1.0 8V npr.), eni pa celo 6.500 (npr. Ford Mondeo 1.8 125 PS). A bi blo kaj narobe, če bi npr. nastavil blokado na ene 6.200 obratov? Sicer ne da bi skos tiščal do konca, ampak vseeno me mantra to. A bi kaj zjebal, če bi se npr. 2x letno peljal ene pol ure na tolko (6.200) obratih (avtocesta)?
Hvala za čimveč odgovorov.
Ajde
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 2:24 pm
Napisal/-a Serđo™
hum, ns leon 1.4 16V ma garant na 6000+ blokado

Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 2:39 pm
Napisal/-a Hoyt
pomoje se tole ne bi dobro končalo, če bi ga dolgo tiščal nad blokado, ki je postavljena sedaj, saj je tam z nekim namenom. res mi pa ni jasno zakaj je tako nizko. passat 1,8 '96 jo ima na 6400.
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 3:03 pm
Napisal/-a CupraR
5800, to je pa zlo zgodi. Moja Hondic ama pr 7200 blokado, pa mi je se to prekmal.
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 7:12 pm
Napisal/-a Need_Power
No moram priznat da nevem točno kje je blokada, ker nisem nikol probal, ampak na obratomeru se začnejo rdeče črtice pri 5.800, tako da sklepam, da je tam. Drugače pa je itaq nebi dostkrat na koncu držal, edino mogoče kdaj na AC, da vidim kje je končna hitrost. Bom pa se še pri mehaniku pozanimal, če kaj ve.
TNX for answers!
Ajde
P.S. DrSergioDj...kolk ma končno vaš leon in pa pospešek? TNX
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 7:19 pm
Napisal/-a CupraR
Če se zacnejo rdece crtice pr 5800, pol ma tm cca 6200 blokado. Sploh nevem kaj te je tok strah, sej ga lahk tut v drugi do blokade pozens, itak ne bos sel vec k 80, pa se zacutu bos kdaj bo cuknl
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 8:24 pm
Napisal/-a gerchy
ma ni pr 5800 .. vecinoma imajo nemski avtomobili pr 6250, torej se vse vrti okrog te stevilke ..
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 9:20 pm
Napisal/-a Neo
Res je nekje pri 6200-6300
Zakaj bi ga na ac? A mislis da bi v 5i pri koncni tud cukal?, pomoje ne. Najbolje je ga sturirat v 2i
kot je ze napisano po zacel cukat ko nor.Da ga stisnes tu pa tam do blokade ne bo nic skodljivega.
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 11:11 pm
Napisal/-a monster_d
Ja blokada je odvisna od masine!!
Honde ki se visoko sucejo jih imajo visje!!!
Blokade ne nikakor prestavljat, ker je zato narejena da se masina ne pretira, je naredto z varnostnih razlogov, zato da se masina ne unicuje ko da ful gas!!!
Najbrz je blokada naredjena pri najvecji moci!!!!
Tako vsaj naj bi bilo!!!
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 11:22 pm
Napisal/-a kdk
Ok motor je bil res letnik 1979 ( BMW 518 ) , ampak v navodilih je pisalo , da nikakor ne odstranjevati blokade , ker lahko 600 obratov nad max. začnejo pokati vzmeti ventilov.
Verjetno bo glavni problem tudi pri novih motorjih krmiljenje ventilov. Pa ne pokanje vzmeti ampak premajhna hitrost le teh ( plavanje ventilov ). Sigurno pa motorju priganjanje do blokade ne koristi , čez njo pa je še toliko huje.
Re: Blokada
Objavljeno: Pe feb 07, 2003 11:29 pm
Napisal/-a Need_Power
Samo če ni pri 5800, zakaj pa ima pol tam že rdeče polje??? Ker naprimer eni avti imajo tam nekje od 6000 obratov že tak malo rdeče pobarvano, od 6500 naprej pa full rdeče (npr. P206 al pa novi mondeo. Toti golf pa kr od 5800 dalje full rdeče. Drugače pa brez skrbi....vem kak 'cukne' ko pride od blokade, ampak jaz tega na svojem avtu (in tut na drugih, da nebo pomote) nikoli ne delam, ker se mi pač ne zdi pametno (raje šaltam ene 100 obratov prej). Našega polota sem samo dvakrat stisno do blokade...prvič ko sem prehiteval in mi je eno b**** (prehitevani) gas pohodo.....drugič pa na snegu, ko sem neke vragolije počel sred križišča.
A vi vaše avte redno do blokade stiskate?
Ajde
Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 11:24 am
Napisal/-a BiMMER
Jst jo imam pri nekaj več kot 6200
Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 1:01 pm
Napisal/-a ---
poglej v tehnicne podatke kje ima avto najvec konjev, ce je to na 5800 pomeni da so zato tam ze rdece crtice. kolko jaz vem bi mogo met 1.4 16V blokado na 6200 in tam tudi najvec konjev (75 ce se ne motim)
BTW.. jaz jo mam na 7300

Re: Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 2:28 pm
Napisal/-a Axi
Need_Power pravi:
A vi vaše avte redno do blokade stiskate?
Ajde
jap

jaz redno. vsak dan vsaj ene 10-krat pomoje. kar po vrsti 1,2,3 prestava

samo pomoje najveckrat v 2. prestavi stisnem do blokade

blokada je pri 7.500 (po chipanju) prej je bila na ene 7.100 obratih tako da probam zdaj prestaviti pri 7.000 obratih ker 7.500 se mi zdi malo hudo ze in verjetno ni ravno najbolj pametno.
Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 3:09 pm
Napisal/-a maniac
Tiščanje do blokade ni nič kej nevarno, če bi blo bi blokado vklopili že nekaj tisoč vrtljajev prej!!!
Pr tem golfu se mi je še v peti zlo pogosto oglašala blokada-195, če se še prav spomnim.
S športnim filtrom pa nardi nor zvok, sploh če koga prehitevaš in se vklop, se vsi ustrašjo k mislijo al:
-da jih strelaš
-da bo njim mašino razgnal
-da jo bo teb
Pr golfu kr kmal sprož blokada in na nič kaj prijeten način!
Ti kar teraj in se ne sekiraj, SAM MRZLEGA NE!!!
LP
Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 4:19 pm
Napisal/-a Need_Power
No hvala vsem za odgovore....bomo vidli, kaj mi bojo povedali pri Digitecu, ko bom šel chip tuning delat. Mogoče pa bo pol blokada malo prestavljena, ker mislim da ene 6200 obratov nebi smelo delat nekih problemov. Bomo vidli, do tacajt pa šparat dnar

.
Ajde
Re: Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 6:47 pm
Napisal/-a cresh
Need_Power pravi:
No hvala vsem za odgovore....bomo vidli, kaj mi bojo povedali pri Digitecu, ko bom šel chip tuning delat. Mogoče pa bo pol blokada malo prestavljena, ker mislim da ene 6200 obratov nebi smelo delat nekih problemov. Bomo vidli, do tacajt pa šparat dnar

.
Ajde
Digitec- kje je to?, pa kuk boš dal, oziroma če lohka mal podrobnosti poveš. K jst zdej študiram d bi šu do Senice, pa da probam kuk bi največ KM dubu, za majhn dnar.
Re: Re: Re: Blokada
Objavljeno: So feb 08, 2003 9:25 pm
Napisal/-a Need_Power
cresh pravi:
Need_Power pravi:
No hvala vsem za odgovore....bomo vidli, kaj mi bojo povedali pri Digitecu, ko bom šel chip tuning delat. Mogoče pa bo pol blokada malo prestavljena, ker mislim da ene 6200 obratov nebi smelo delat nekih problemov. Bomo vidli, do tacajt pa šparat dnar

.
Ajde
Digitec- kje je to?, pa kuk boš dal, oziroma če lohka mal podrobnosti poveš. K jst zdej študiram d bi šu do Senice, pa da probam kuk bi največ KM dubu, za majhn dnar.
Ja firma je nemška, v avstriji pa jih montira podjetje Ep-carstyling. Lokacija je malo naprej od Celovca, kraj se imenuje Lungau/St. Margarethen. Cena predelave za moj avto je 450 eurov (elektronika in montaža), pa eno leto garancije (mislim pa da, če doplačaš 100 eurov imaš pa 2 leti garancije). Pridobiš pa (po njihovih podatkih seveda) 10 KW oz. to je pol nekje 13 KM. Navor se poveča na 140 Nm. Pa še končna bi se naj povečala za 5 do 10 km/h. Drugače pa lahko vse preveriš na
www.digi-tec.de, pol pa izberi laistungssteigerung pa boš videl če imajo za tvoj avto. Kaj sploh voziš?
Jaz sem najprej klical še k Meteor-tuningu, samo bi me pri njih tut prišlo minimalno 100 Ksit, tako da sem se rajši odločo da Digi-tec. A Senica tut dela tuninge na bencincih?
Ok se še pišemo
Ajde
Re: Blokada
Objavljeno: Ne feb 09, 2003 12:38 pm
Napisal/-a cresh
ja, Senica dela tut na neturbačih, na mobisux-u se je en menu za svojo Hondo in naj bi dubu tm okol 15 KM za 60.K SIT. Pa Senica ma še valje tko da prej vidš, predn kupeš
Re: Blokada
Objavljeno: Ne feb 09, 2003 2:13 pm
Napisal/-a X-Hair
Pomoje da ni ze tam blokada. A nimajo vsi VW cez 6 jurjev. Meni se zacne rdece polje pri 6500, kje je pa blokada pa.....hm.... nisem se probal. Pomoje tudi ne bom, ker mi je skoda materiala.