Stran 1 od 1
KAKO S TURBINO
Objavljeno: Če nov 04, 2004 2:19 pm
Napisal/-a STENTOR
odkar imam tdi-ja mi frendi pametujejo, da ne smem takoj ugasnit avta ampak, da naj počakam, da se turbina kao ohladi. ker ne vem, če je treba čakat in predvsem kako dolgo vas prosim za pomoč, da mi malo poveste kako se kaj tej stvari streže. hvala

Objavljeno: Če nov 04, 2004 2:20 pm
Napisal/-a TITan
Bencin 2min, td pa 1min približno (če ga orenk goneš prej raj podalši cajt).
Objavljeno: Če nov 04, 2004 2:23 pm
Napisal/-a |T|E|O|
Pr novejsih, usaj pri 1.8T, ni potrebno vec nic cakat baje..
Objavljeno: Če nov 04, 2004 2:39 pm
Napisal/-a iKst
Zakaj ne ?
V grobem je tko. Če turbina dost dela (pri bolj dinamični vožnji) se tudi precej segreje. Včasih se lahko tudi vidi, kako sela turbina žari. In če takrat avto ugasneš se pretok olja in vode ustavi. Olje se "zapeče" na stene cevk in na notranji del turbine in sčasoma se vse skup zamaši.
Če avto voziš normalno ti ni treba kej posebej čakat preden ugasneš. Če pa ga teraš, ali pa voziš dalj časa po avtocesti pa obvezno počakaj nekaj časa. Koliko je težko rečt. Jaz večinoma tko nardim, da zadnjih nekaj km zmanjšam hitrost na normalno, da se cel avto lepo mal shladi in pol takoj ugasnem. Če to ni možno pa ga pustim cca. 2, 3 minute na mestu.
Pa hladnega tut ne smeš terat. Počakaj da temp. olja naraste na delovno temp. Če imaš števec za temp. olja boš itak videl, druače pa še najmanj 5km po tistem, ko ti temp. vode pride na delovno območje. Jaz ga vedno zapeljem en krog čez mesto (10, 15km) preden ga grem terat. Če boš to upošteval ti bo dobro služil še dolgo časa, drugače boš pa lahko samo turbine menjaval na vsakih 50kkm.
Re: KAKO S TURBINO
Objavljeno: Če nov 04, 2004 2:41 pm
Napisal/-a INFINITI
audi4ever je napisal/-a:odkar imam tdi-ja mi frendi pametujejo, da ne smem takoj ugasnit avta ampak, da naj počakam, da se turbina kao ohladi. ker ne vem, če je treba čakat in predvsem kako dolgo vas prosim za pomoč, da mi malo poveste kako se kaj tej stvari streže. hvala

V principu ti ni potrebno kaj posebej čakati, ampak sigurno bo motor in turbina hvaležna če se boš držal nekaj pravil, ki se jih držim tudi sam.
1. motor nikoli ne priganjaj dokler je hladen, počakaj da se lepo segreje potem pa lahko limaš do nezavesti če ti paše.
2. Vedno po bolj temperamentni vožnji zadnjih nekaj kilometrov vozi avto v nizkih obratih, da se zadeva lepo počasi ohlaja do cilja.
3.Uporabljaj najkakovostnejša motorna olja, ki ustrezajo standardom proizvajalca motorja - ponavadi piše na pakungi olja katere tovarniške pogoje izpolnjuje. Seveda tudi redno menjaj olje in preverjaj stanje, količino.
4. Če te še vedno skrbi in bi rad bil popolnoma siguren da se turbina lepo ohlaja, si nabavi turbotimer (ta zadevica poskrbi da olje laufa in ohlaja turbino tudi potem ko si že zapustil avto) - če ga boš kupoval kontaktiraj uporabnika CICERO na mobisux forumu, on jih rihta večini ljudem po dobri ceni.
Objavljeno: Če nov 04, 2004 3:06 pm
Napisal/-a bOnZy
no ja, originalne turbine dvomm da se segrejejo tok, da zarijio

je pa res da dosegajo dost visoke turbine ...
tko da po dougi voznji vseeno pusti auto se mal laufat na mestu, pa ga pol ugasn

ker ce auto koj ugasneš se pretok vode preneha in turbina se se bolj segreje in pol so lahko posledice take kot je prej opisal iKst da se olje zapaca

na krajsih voznag lahko takoj ugasneš, pa mal je auto treba merkat kje mrzu
no ja ubistvu se usi ponavlamo, oz. pisemo 1001 odgovor z enim pomenom

turbino merkej, ko je hladna in ko je segreta

Objavljeno: Če nov 04, 2004 3:08 pm
Napisal/-a TITan
bOnZy je napisal/-a:no ja, originalne turbine dvomm da se segrejejo tok, da zarijio

je pa res da dosegajo dost visoke turbine ...
tko da po dougi voznji vseeno pusti auto se mal laufat na mestu, pa ga pol ugasn

ker ce auto koj ugasneš se pretok vode preneha in turbina se se bolj segreje in pol so lahko posledice take kot je prej opisal iKst da se olje zapaca

na krajsih voznag lahko takoj ugasneš, pa mal je auto treba merkat kje mrzu
no ja ubistvu se usi ponavlamo, oz. pisemo 1001 odgovor z enim pomenom

turbino merkej, ko je hladna in ko je segreta

1.8t lepo žarijo po orenk preganjanju

Objavljeno: Če nov 04, 2004 3:10 pm
Napisal/-a iKst
no ja, originalne turbine dvomm da se segrejejo tok, da zarijio
Se se

Bom enkrat slikal

Je pa res da men verjetno mal bolj fila kot TDIju

Objavljeno: Če nov 04, 2004 3:24 pm
Napisal/-a bOnZy
Objavljeno: Če nov 04, 2004 3:48 pm
Napisal/-a STENTOR
ja to vem, da ga ne smem priganjat, ko je mrzu. hvala za te izčrpne in hitre odgovore

Objavljeno: Če nov 04, 2004 7:52 pm
Napisal/-a pr0df@n
Saj ni važno ali serijska ali modificirana in še to samo z ventili. Mislim da se lahko segreje na 2500 stopinj.
Objavljeno: Če nov 04, 2004 8:15 pm
Napisal/-a bOnZy
a mi lahko pol se en pove iz kerga materiala je narjena turbina, da se pr 2500° ne stopi?!?!

Objavljeno: Če nov 04, 2004 11:11 pm
Napisal/-a FireSTORM
bOnZy je napisal/-a:a mi lahko pol se en pove iz kerga materiala je narjena turbina, da se pr 2500° ne stopi?!?!

neka zmes titanova (titan biti odporen na vročino)
mislim vsaj

ops:
Objavljeno: Če nov 04, 2004 11:11 pm
Napisal/-a FireSTORM
audi4ever je napisal/-a:ja to vem, da ga ne smem priganjat, ko je mrzu. hvala za te izčrpne in hitre odgovore

turbo ali ne turbo...nobenega avta ni pametno hladnega priganjat

Objavljeno: Če nov 04, 2004 11:13 pm
Napisal/-a TITan
FireSTORM je napisal/-a:bOnZy je napisal/-a:a mi lahko pol se en pove iz kerga materiala je narjena turbina, da se pr 2500° ne stopi?!?!

neka zmes titanova (titan biti odporen na vročino)
mislim vsaj

ops:
Mene pa ne

Objavljeno: Če nov 04, 2004 11:23 pm
Napisal/-a TURBO16V
vsaka turbina zari ce jo spusti da dela

, tud pr navadni ne turbo avtih, izpusni kolektor zezari ce ga priganjas.Poglejte enkrat na avtocesti, ko ga na ful teras pol pa ustau pa poglej kolektor.ZARI.
VSI turbo motorji delujejo v osnovi na enakem principu, novejsi ali starejsi, ce hoces svojemu motorju dobro pocakaj preden ugasnes avto.vsaj pol minute.Ce ga fejs gonis pa seveda se vec
Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:56 am
Napisal/-a 1.8T
Turbine se segrejejo do 900 stopinj.
/jan
Objavljeno: Pe nov 05, 2004 11:02 am
Napisal/-a -djsly-
1.8T je napisal/-a:Turbine se segrejejo do 900 stopinj.
/jan
To je še uredu, glede na to da temp pri batu dosegajo 2200 stopinj. Baje.