Stran 1 od 1

Turbo Šprint

Objavljeno: Sr nov 10, 2004 1:37 pm
Napisal/-a mare23
Ali ve kdo, kje bi se dalo dobit tisto vetrnico Turbo Šrint, ker so dajali na karburatorje od starih fičakov oz. pegel...pa da je nekja pomagalo.

LP, Mare23

Objavljeno: Če nov 11, 2004 12:14 am
Napisal/-a Ruff_RydeRR
kko pa kej zgleda ta zadeva a ala kompresor al kaj :?

Objavljeno: Če nov 11, 2004 7:49 am
Napisal/-a mare23
to je bila samo ena vetrnica, katero se je nataknilo med foltrom in karburatorjem. Pravijo da naj bi kar lepo pomagala pri delovanju motorja. Da ne bo nesporazumov....25KM. Motor le lepše teče in malčem, re malček naj bi bil več poskočen.

Objavljeno: Če nov 11, 2004 10:13 am
Napisal/-a GorazdO
googlaj - ključna beseda je "turbonator" :P

pazi to - daš 2 gor, maš 50 KM več... dodaš še "fejk ALU" nalepko na tank - še 5 KM, modre špricšobe - še 2KM po šobi...

Objavljeno: Če nov 11, 2004 10:21 am
Napisal/-a mare23
mare23 je napisal/-a:Da ne bo nesporazumov....25KM. Motor le lepše teče in malčem, re malček naj bi bil več poskočen. Rabim pa za peglo.


:roll:

Objavljeno: Če nov 11, 2004 1:03 pm
Napisal/-a lisko
Mare raj odnehi..... pa si omisli novi filter+novo olje ti bo motor dost bolj hvaležen kot pa neka vetrnica ki je tko sam "neka" pogruntavščina..... sem sam že sprobu okol tega ogromen... razlik do sedaj nisem opazil.

Objavljeno: Če nov 11, 2004 1:29 pm
Napisal/-a mazda-mx3
mare23 je napisal/-a:Rabim pa za peglo.

:roll:


:!: :!: :!:

ne za roverja ampak za peglo.....

Objavljeno: So nov 13, 2004 8:15 am
Napisal/-a lisko
Haha se tle gre o polsekm fiatu 126? Šele zdej sem zgruntu... a je še zračno hlajen? Tega sem mel jaz.... in se mu tam nad vetrnico (ko ma za hlajenje motorja), zgoraj ma pa kr zračni filter ampak le ta ma svoj sovod zraka.... no ampak fora.
Pleh prebiješ dol do vetrnice...tko da dejansk tist zrak ki piha po motorju piha direkt u filter kao kompresor varjanta.... pričakovat ne nekih extremnih prirastkov moči ampak pozna se pa orenk.

Objavljeno: So nov 13, 2004 9:16 am
Napisal/-a mare23
lisko je napisal/-a:Haha se tle gre o polsekm fiatu 126? Šele zdej sem zgruntu... a je še zračno hlajen? Tega sem mel jaz.... in se mu tam nad vetrnico (ko ma za hlajenje motorja), zgoraj ma pa kr zračni filter ampak le ta ma svoj sovod zraka.... no ampak fora.
Pleh prebiješ dol do vetrnice...tko da dejansk tist zrak ki piha po motorju piha direkt u filter kao kompresor varjanta.... pričakovat ne nekih extremnih prirastkov moči ampak pozna se pa orenk.


Ooooooooooooooo....končno eden. Ja ja...polski fiat 126p...in to zračno hlajen. Saj ne pričakujem kakšnih velikih odzivov KM, ampak da se malček poigram za mašinco. S prijateljem sva bolho dobila za Đabe...pa sva ga spremenila v "terensko vozilo"....pričakujte slike. Vse 4 gume sva obrnila na okoli, tako da so orenk vidne izpod blatnikov. Nato sva pofleksala prednje blatnike, ker se kolesa niso obračala v desno in levo. Danes pa mislim še to tvojo variatno izvest in zadnji del malček dvignit za kakšnih 15cm. V nadaljne pa še na predni del namontirat daljinke. Potem pa gasa po brezpotjih.

Objavljeno: So nov 13, 2004 9:47 am
Napisal/-a lisko
HEhe za take podvige sem ga tud sam mel...... sam se precej slabo obnaša (beri: rad se pregreva) Za take podvige je zloooooo zlo primeren kak fičo.... pa še mičken močnejš je. :) ;)

Objavljeno: So nov 13, 2004 10:08 am
Napisal/-a mare23
lisko je napisal/-a:HEhe za take podvige sem ga tud sam mel...... sam se precej slabo obnaša (beri: rad se pregreva) Za take podvige je zloooooo zlo primeren kak fičo.... pa še mičken močnejš je. :) ;)


Ko sme že pri temi....kako bi lahko sploh dvignil zadnji del pegle, da ne bi bilo pi....rij???

Objavljeno: So nov 13, 2004 10:42 am
Napisal/-a lisko
Znajo bit kr problemi ker bojo pol kole preveč not stale pa nastanjeno poblemi pri polosovinah..... Sicer pa če je za off road pa če ga ne rabiš šparat.... ga tud dvignet ne rabiš.
Pri tuningu motorja pa dodaj še eno vžigalno tuljavo pa jo veži vzporedno s tole... odpade razdelilec u frtajlerju, kapa od frtajlerja..... pa na vsako svečko svojo vžiglano tuljavo... Pač ena iskra vreže zastonj (beri: ko je izpušni takt še svečka da iskro) In zna včasih prav lepo ornk poknit z auspuha.... sploh ko z motorjem zaviraš... dober filing ;)

Objavljeno: So nov 13, 2004 10:47 am
Napisal/-a mare23
Opppaaaaa.....si pa maček za te zadeve.

Lepo lepo prosim, če mi lahko še enkrat razložiš zadevo oz. montažo, ker imam res še eno vžigalno tuljavo odveč pa kblov kolkor hočeš. Lahko pa tudi kaj narišeš če le hočeš.

Vsekakor pa moram to posnet in poslikat.....da se vidi mojstrovina!!! :lol:

Objavljeno: So nov 13, 2004 10:54 am
Napisal/-a lisko
Heheh kok jaz vem se spoznaš na elektriko.... al se motim? :oops:

Torej vzameš še eno tuljavo in jo vzopredno priključiš na že obstoječo.To ni nobena umetnost. Pač vežeš levi kabl na levega desni na desnega. Potem pa imaš dve tuljavi.... dva visokonapetostna voda..... enga pelješ na eno svečko druzga na drugega.... nobenga blema.... ni važn kak priključiš.Deluje pa preiskušeno.Drugo zuljavo pa nekak fiksiraš poleg prve.

Jaz sem mojo bivšo peglo tko predelu..... pa dol pobral vse kar je blo možn (sam šoferjev zic je bil notr) Šipe ven,vrata dol... kole ven..... Ene 100-150 kg hitr pridobiš in to je za takega malčka precej.

Objavljeno: So nov 13, 2004 11:01 am
Napisal/-a mare23
E sada ja.....zdel sem razumel. Sem sem elektronik, samo sem malo zaruznil, ker se že dosti cajta nič ne bavim!!!! ;)

Zanimiva zadeva. Če raznese motor, ti javim!!! :lol:

Mater bo sekalo!!!!!

Še enkrat hvala za pojasnilo.
Slika

Objavljeno: So nov 13, 2004 11:48 am
Napisal/-a lisko
Heheh nima kaj raznest..... auspuh edin lahk vtrga :D

Objavljeno: So nov 13, 2004 11:49 am
Napisal/-a mare23
Če bi ga imel.....so samo dve cevi speljane preko strehe...pa ne se smejat....mislim, da bo zdaj po novi predelavi večkrat policija tam naokoli!!!