Stran 1 od 2
NOS vs. O2
Objavljeno: Če feb 13, 2003 7:48 pm
Napisal/-a WhiteCell
neki sm studirov ce je v NOS....NO2... 1/3 kisika v zraku je 1/5 kisika.... zakaj nebi masine polnil z 100% kisikam poleg enako kot pri NOSu dovajal dodatni bencin
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Če feb 13, 2003 9:45 pm
Napisal/-a kdk
Čisti kisik se ne uporablja pri motorjih z notranjim izgorevanjem, ker se z njegovo uporabo ne da kontrolirati izgorevanja ( preveč reaktiven ). N2O pa je proti kisiku bolj stabilen ( obvladljiv ).
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Če feb 13, 2003 10:10 pm
Napisal/-a markshark
Pomoje je glavna fora v tem, da se pri N02 vsa zadeva ne greje tolko, ker potem takem bi dobil učinek podoben varjenju s kisikom in acetilenom, ki doseže ogromne temperature in najbrž bi motor takoj zaribal. Prehudo. Sej so svoje cajte tud dajal v formule turbine ki so ble sposobne proizvest precejšnih 4 barov (turbo dizli imajo baje sam tam okol 0,3 bare)ampak taki motorji enostavno niso bili uporabni.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Če feb 13, 2003 10:25 pm
Napisal/-a KrEn17
Ja jst sm probu cisit kisik na yugotu v prostem teku mal je blo bol masina se ni tolk zaletavala pa tud ksn obrat se je povecu. Temperature pa nism gledu tko da z njo nevem.

Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Pe feb 14, 2003 5:57 am
Napisal/-a ule
Ej probaj se pelat s tem yugom, pol pa še mal kisika dodaj pa boš vidu kaj bo.:>
Re: Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Pe feb 14, 2003 7:14 am
Napisal/-a WhiteCell
no Vseved iz Mobisuxa mi je se najbols razlozu..(ce zdruzim vse kar ste napisali je prov) gre zato da je 100% kisik prevec reaktiven in bi stopilo bate.. NO" dusik ohladi zrak ob vstopu in zmanjsuje reaktivnost kisika... je bl stabilen.. no vec nas je bol vem,o

Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Pe feb 14, 2003 1:41 pm
Napisal/-a markshark
Ti,KrEn17, ko si dovajal kisik v uplinjač, a si tud kej naštelal mešanco al je nisi spremijal? Ker če je nisi spreminjal, pravega učinka gotovo nisi doživel. Jest sem se še z mojim neuničljivim apn 6 igral. Ko sem dal notr kisik ga je mal zamorilo. Pol sem pa dal večjo dizo (večji pretok bencina) je stvar zletela. Sam na mestu seveda. Treba je tud dovest več bencina.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Pe feb 14, 2003 3:13 pm
Napisal/-a lucky
Vsi ste nori: ali veste, da če pride kisik v stik z maščobo (olje,mast,...)lahko postane eksploziven, pa še med najbolj gorljlivimi snovmi na tistem k.... posterju ki je visel v učilnici kemije je. Kaj bodo bati, kolesa in avspuhi okol letel.
Ne se s tašnimi stvarmi igrat.
L.P.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Pe feb 14, 2003 5:57 pm
Napisal/-a KrEn17
Jst sm cevko porinu sam not v cevko za dotok zraka in odpru ventil.
Vozt se pa nism mogu ker je avto biu neregistriran pa se kam naj vtaknem tisto tavelko flaso od kisika.
Mesanice pa nism nc dotiku sam pac cev sm not porinu

Re: NOS vs. O2
Objavljeno: So feb 15, 2003 9:48 am
Napisal/-a markshark
Ti bi mogu naštelat mešanco pa bi vidu vraga. Je morda kdo od vas že vidu kaj dela čisti kisik takorekoč še "polit" (v tekočem stanju) sepravi ful zgoščen, nad žareče oglje. Bum. No, eno stopnjo manj. Ogenj bruhne kot da bi vidu kakšno napalmovo kasetno bombo iz vietnama.
Re: Re: NOS vs. O2
Objavljeno: So feb 15, 2003 4:17 pm
Napisal/-a Maverick
lucky pravi:
Vsi ste nori: ali veste, da če pride kisik v stik z maščobo (olje,mast,...)lahko postane eksploziven, pa še med najbolj gorljlivimi snovmi na tistem k.... posterju ki je visel v učilnici kemije je. Kaj bodo bati, kolesa in avspuhi okol letel.
Ne se s tašnimi stvarmi igrat.
L.P.
Ja raj se ne igrejte s temi stavrmi, pa se tolko je traba pzit da ti zobnikov v prenosih ne potrga k pomoje ce ti dodas kisik moc ful naraste pa ko kuplungo spustis avto samo na meru obstoji ce ni narejen za tako moc.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: So feb 15, 2003 10:21 pm
Napisal/-a markshark
Že res da je avta škoda. Sam če ti dobiš enga starga yugeca 45, ki je na koncu svoje kariere, pol ga ni škoda. Nad takim avtom se da izživljat (ni nujno da je glih yugo).
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: So feb 15, 2003 11:03 pm
Napisal/-a red_mamba
fora je v tem da N2O razpade pri višji temparaturi na N2 in na 1/2O2.
Kisik pomaga pri zgorevanju, N2 ima pa dve funkciji. 1. Povečuje volumen plinov ob eksploziji. 2. hladi eksplozijo. Z čistim O2 bi se motor res preveč segrel.
Tisti, ki ste ambicijozni dajte zravn bencina v tank ene par litrov nitrometana

boste potem vidli kako se Šumi v F1 počuti ko na gas stopi

Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 12:32 am
Napisal/-a KrEn17
Sj pomoje ce bi pomoje ksno minutko prej rocno przgou ventilator da tempertatura pade na okol 70°C pa pol stisnes un knf za kisik nebi blo nc hudga za masino.
Pomoje bom jst to sprobu cez kak mesec, ko foter nafila tiste flase za kisik.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 11:08 am
Napisal/-a markshark
Sej kisik ni drag. Mislim da polnjenje ene bombe stane okoli 2000.
Pazit moreš morde samo na:
-ko ga spustiš v motor, se kisik razširja in zato tud precej ohladi.
To lahko resno ogrozi trdnost materialov.
-kisik v prevelikih koncentracijah je smrtno nevaren, zato je dobro da ti v avtu ne pušča preveč
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 12:51 pm
Napisal/-a KrEn17
Sam ce kisik ko se razsirja hladi zakaj pol nebi raje naredu intercoolerja.

Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 2:37 pm
Napisal/-a markshark
A da bi kisik ogrelo? Predstavljaj si kako se godi batu ko nanj najprej deluje peklenska vročina in tlak, trenutek kasneje (kaka 50tinka sekunde) kasneje pa ga ohladi kisik na (morda) -50 stopinj.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 4:38 pm
Napisal/-a Maverick
ej kren jest tega raj nebi probavu d te nau ubil Plis ne tega probavat.

Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 7:42 pm
Napisal/-a KrEn17
Ne kje sj nism mislu tko jst sm mislu da bi s kisikom hladil zrak ne pa kisik not spuscal. Hladil bi pa ga skos eno staro pecko od gretja. tekoci kisk bi pomoje glih zadost hitr ohladu zrak okoli filtra zracnega.
Re: NOS vs. O2
Objavljeno: Ne feb 16, 2003 10:42 pm
Napisal/-a markshark
Zdej si pa že smešen. Zakaj bi ohladil zrak v filtru? Najbrž zato da bi bil ta gostejši in bi zato vseboval več kisika. Bolj smiselno bi blo kisik direkt dovajat med zrak in tako dosečt izboljšanje. Sej ni nujno da motor nafilaš s kisikom, zadost bi blo sam sapica kisika, ki pa bi sigurno pomagala.