Stran 1 od 2

merilni valji

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:38 pm
Napisal/-a bridgestone
mene zanima če lahko na merilnih valjih izmerijo poleg krivulje navora in moči, tudi končno histrost in pospešek avta, ter če kako? (iz nfs underground 2)

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:41 pm
Napisal/-a Suljo
Ja seveda da lahko sej ti piše gor čist prva vrstica 0-60 (piše u miljah) je od 0 - 100km/h, končna je pa pod top speed ;)
LP

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:43 pm
Napisal/-a Dariooo
ej....in kje je to v sloveniji da se meri moc, navor...in vse to??....oz kje so tej valji??...in kaka je kej cena za testirat svoj avto???

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:48 pm
Napisal/-a Suljo
Amm pr Senici vem da majo to (mislm da u Beričevem) pa pr RSRu na Brnčičevi, cena pa mislm da je okol 12k če se ne motm :oops:
LP

Objavljeno: So nov 20, 2004 12:19 am
Napisal/-a W|zz
bridgestone, ti si mislu v resnic kuko zmers al v nfsu?
Ce v nfsu, je itk v drugem postu povedan :) , ce ne pa...
V resnic.. enako meris kt ce bi biu na cesti, sam da si pac na valjih :)
semizdi :oops: :D ..
lp

Objavljeno: So nov 20, 2004 1:09 am
Napisal/-a ZEeMF
to vidš tko naprej čimveč primerjat stvarnost z igrcam. R
dej mal ber k je blo že napisan od valjev ohoho.

Objavljeno: So nov 20, 2004 2:49 am
Napisal/-a bridgestone
W|zz je napisal/-a:bridgestone, ti si mislu v resnic kuko zmers al v nfsu?
Ce v nfsu, je itk v drugem postu povedan :) , ce ne pa...
V resnic.. enako meris kt ce bi biu na cesti, sam da si pac na valjih :)
semizdi :oops: :D ..
lp


ne to mi je čist jasn da zmerjo navor in moč in to vidiš v obliki krivulje, vendar me zanima če v resnici lahko tudi zmerjo končno in pospeške, tko kot pri nfs.
ker pomojem ne mojo, ker kako pa bodo zračni upor in pa trenje gum upoštevali, ki vplivata na končno in pospeške.

Objavljeno: So nov 20, 2004 3:41 am
Napisal/-a gre_up
bridgestone je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:bridgestone, ti si mislu v resnic kuko zmers al v nfsu?
Ce v nfsu, je itk v drugem postu povedan :) , ce ne pa...
V resnic.. enako meris kt ce bi biu na cesti, sam da si pac na valjih :)
semizdi :oops: :D ..
lp


ne to mi je čist jasn da zmerjo navor in moč in to vidiš v obliki krivulje, vendar me zanima če v resnici lahko tudi zmerjo končno in pospeške, tko kot pri nfs.
ker pomojem ne mojo, ker kako pa bodo zračni upor in pa trenje gum upoštevali, ki vplivata na končno in pospeške.


vpliv zračnega upora se da izračunat glede na to da je izmerjen za vse nove avtomobile že en lep čas
enako bi lahko bilo glede trenja :?:

LP
G

Objavljeno: So nov 20, 2004 3:53 am
Napisal/-a bridgestone
okej sej to je teorija mene zanima samo kaj ti konkretno pomerijo na valjih recimo pri senici.

Objavljeno: So nov 20, 2004 8:03 am
Napisal/-a Dariooo
Suljo je napisal/-a:Amm pr Senici vem da majo to (mislm da u Beričevem) pa pr RSRu na Brnčičevi, cena pa mislm da je okol 12k če se ne motm :oops:
LP


in kje senica??.....in kje je brnčičeva?? :?

Objavljeno: So nov 20, 2004 8:28 am
Napisal/-a CiCn
Dariooo je napisal/-a:
Suljo je napisal/-a:Amm pr Senici vem da majo to (mislm da u Beričevem) pa pr RSRu na Brnčičevi, cena pa mislm da je okol 12k če se ne motm :oops:
LP


in kje senica??.....in kje je brnčičeva?? :?


To je una zloglasna ulca.k so bli dregi, drgač je pa u črnučah to. U ind. coni

Objavljeno: So nov 20, 2004 9:45 am
Napisal/-a CupraR
Pospeški se ne merjo na valjih, za pospeške maš itak dost pripomočkok ki ti natančno zmerjo :lol: , končna hitrost (max hitrost) se pa zmeri samo v tisti prestavi v akteri poteka meritev. Ponavad se meri v predzadnji, se pravi v večini primerov v 4-ti. na računalniku se lepo vidt hitrost ko poteka meritev :P

Objavljeno: So nov 20, 2004 10:26 pm
Napisal/-a bridgestone
ej še to mi povej. na valjih merijo moč in navor na kolesih. kaj pa tovarniški podatki so te merjeni na kolesih ali na ojnici?

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 1:21 am
Napisal/-a mitja320
Odvisno od valjev. Pri Senici ti doda povprečnih 20%, ki naj bi jih izgubil pri prenosih, pri RSR pa meritev poteka tako, da najprej pospešuješ, da izmeri moč, potem pa samo stisneš sklopko in počakaš, da obrati padejo. Med tem ti meri izgubo na prenosih, tako da ti realno izmeri moč motorja.

Tovarniški podatki so za motor in so merjeni na ojnici. Je pa veliko različnih postopkov, tako da so tovarniški podatki različni, oziroma bolj ali manj realni. Baje imajo avtomobili s turbino realno napisano moč v prometni, medtem ko imajo navadni manjšo moč, kot je napisana.

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 10:29 am
Napisal/-a CupraR
Ti je mitja vse lepo napisal, msilm pa da majo NA avti tut realne konje v prometni, no vsaj večina.

Objavljeno: Ne nov 21, 2004 11:35 am
Napisal/-a mondy
mitja320 je napisal/-a:pri RSR pa meritev poteka tako, da najprej pospešuješ, da izmeri moč, potem pa samo stisneš sklopko in počakaš, da obrati padejo. Med tem ti meri izgubo na prenosih, tako da ti realno izmeri moč motorja.



Pri Senici tudi tako meri izgube!!!

Objavljeno: Po nov 22, 2004 3:03 pm
Napisal/-a Cicero
Suljo je napisal/-a:Ja seveda da lahko sej ti piše gor čist prva vrstica 0-60 (piše u miljah) je od 0 - 100km/h, končna je pa pod top speed ;)
LP



Kaki amaterji ste eni, da to verjet ne moreš.

Objavljeno: Po nov 22, 2004 3:18 pm
Napisal/-a CupraR
Cicero je napisal/-a:
Suljo je napisal/-a:Ja seveda da lahko sej ti piše gor čist prva vrstica 0-60 (piše u miljah) je od 0 - 100km/h, končna je pa pod top speed ;)
LP



Kaki amaterji ste eni, da to verjet ne moreš.


Pomoje je blo to mišljen za NFS :lol: :lol: , vsaj upam no :lol:

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:44 am
Napisal/-a vepar
ja sej vidš, ko ti da avto na valje, pa pogledaš na števc, pa vidš teoretično max. hitrost, ko blokada užge.

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:57 am
Napisal/-a CupraR
Pogledaš na števc v avtu , pogledaš na računalnik in vidš kolk ti števc laže :lol: